1.8 RP - odma
: wt paź 20, 2009 22:12
Rzecz dotyczy silnika z roku 1988. Odma poprowadzona jest z dwóch miejsc - klasycznie, tak, jak to już nie raz widziałem w RP i innych - czyli od pokrywy zaworów do obudowy filtra powietrza (a w RP to oczywiście do pokrywy wtrysku) i z drugiego miejsca - z zaślepki pompy paliwa (tej w bloku, na lewo od filtra oleju) - wąż stamtąd idzie do tego krótkiego węza - który ma rozgałęzienie. Pytanie - ktoś ma fotkę, jak to powinno wyglądać w oryginale (tzn. chodzi mi od te podwójne odpowietrzenie, bo pojedyncze to wiem, jak wygląda)? Po co takie rozwiązanie? ETKA milczy na ten temat, a widać że wszystko jest fabrycznie zrobione - tylko ten wąż miedzy zaślepką a trójnikiem nie jest fabryczny (dlatego chciałbym na fotkach zobaczyć, jak to ma być).
Spotkaliście się już z takim czymś?
Spotkaliście się już z takim czymś?