Strona 1 z 1

Metaliczne stuki po zmianie biegu

: wt wrz 01, 2009 22:14
autor: Golf_Ekipa
Witam otoz mam taki problem ze gdy z jedynki przy ok 10-15km/h wrzucam na dwojke slychac metaliczne stuki(wystepuje to podczas wolnego rozpedzania sie pojazdu gdy dynamicznie przyspieszam do tych 10km/h wrzucam 2 stukow nie slychac). Kiedy przyspieszam juz na dwojce to po 20km/h nie slychac juz tych dzwiekow. Czyzby to byly stuki zaworow ?? Czy moze skrzynia biegow sie odzywa ?
Wiadomo silnik pracuje w czasie tych stukow na niskich obrotach ale problem wystepowal juz kiedys i po paru dniach zniknal. W czym moze tkwich przynyna ...
Slyszalem ze te silniki ogolnie chodza glosno jak Diesel ale moj problem mnie troche troche niepokoi.

Pozdrawiam :)

[ Dodano: 01 Wrz 2009 22:15 ]
Silnik 1.4 16V 55KW AXP

: śr wrz 02, 2009 14:11
autor: Seba51a
Golf_Ekipa, ja miałem takie początki a potem to już na wolnych obrotach cały czas - zobacz mój temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251129
Życzę Tobie jednak innych problemów...

: śr wrz 02, 2009 14:18
autor: Golf_Ekipa
No olej jest po wymianie nie dawno i wszystko tak jak u Ciebie sie dzieje. Czyli jak ktos napisal te silniki tak maja albo gniazda zaworow ??

Zyczysz mi problemow w sensie ze zle zyczysz czy mas zna mysli ze to nie problem bo tak sie dzieje :chytry:

: śr wrz 02, 2009 17:01
autor: Seba51a
Golf_Ekipa, są tu osoby które twierdzą, że ten metaliczny stuk to nie zawsze oznacza tłoki, tak jak to miało miejsce w moim przypadku - i tego Tobie życzę... ale w moim przekonaniu i po moim doświadczeniu to to jest większe zło, czyli tłoki. Ja zaczynałem od wymiany popychaczy i skończyłem wg podanego tematu. Zbyt dużo osób skarży się na ten problem w tym silniku. To żadne zawory..., ale to moje zdanie. Znam gościa któremu również pojawiły się tego typu problemy i zalał silnik dr, czy coś w tym rodzaju. Robi tak przy każdej wymianie oleju i ma spokój (już od 30kkm). Pozdrawiam.