Strona 1 z 2

Błąd 537 dławi przy nagłym dodawaniu pedału gazu

: pn sie 31, 2009 23:11
autor: lukaszmacher
Witam!!
Nadal borykam sie z problemem w moim golfie4 1.6 benzyna,mianowicie przy przyspieszaniu,nagłym nacisnieciu gazu autko sie dławi niechce wchodzic na obroty i wtedy słychac taki stuk przy kolektorze ssącym,dodam ze nie zawsze sie to dzieje,na ciepłym silniku zadziej ale tez sie to zdarza dosc czesto.wpielismy go pod vaga i cały czas wyskakuje błąd 537,czy napewno bedzie to uszkodzona sonda lambda ta przed katalizatorem czy moze to cos innego???jak posprawdzac i znalesc przyczyne??prosze o pomoc i z góry dziekuje

: wt wrz 01, 2009 05:30
autor: agrala
blad nie oznacza ze sonda jest uszkodzona
szukaj lewego powietrza pomiedzy przeplywoierzem a kolektorem ssacym, sprawdz dokladnie wszystkie weze

: wt wrz 01, 2009 13:02
autor: lukaszmacher
Witam
posprawdzałem wszystkie wezyki podcisnieniowe i wyglada ze sa ok,ale dlaczego przy nagłym dodaniu gazu słychac straszny stuk w klolektorze ssącym??dodam ze kolektor jest plastikowy,czy mogłoby sie tam cos rozleciec w oklektorze i strasznie stuka??co robic??rozbierac kolektor ssacy???proszew o pomoc i z góry dziekuje

[ Dodano: 01 Wrz 2009 20:15 ]
Panowie co mam dalej robic???rozbierac kolektor ssacy???nadal wyskakuje błąd 537,autko niechce wchodzic na obroty i przy nagłym dodaniu gazu strasznie cos stuka w kolektorze ssacym

: śr wrz 02, 2009 21:13
autor: agrala
Auto ma LPG?
Sprawdz szcelnosc ukladu ssacego - nie tylko wezyki podcinieniowe ale tez rure poiedzy przeplywomierzem a przepustnica, obejzyj kolektor bo mozliwe ze jest pekniety
Czasmi strzaly przy dodawaniu gazu sa objawem uszkodzoych przewodow zaplonowych

: czw wrz 03, 2009 06:46
autor: lukaszmacher
Witam
Autko nie posiada LPG,posprawdzałem i nie widac zadnych nieszczelnosci,czyli moze to byc wina tej sondy??a jezeli zapłon to tez tak moze strzelac w kolektor???ale jedyne co wyskakuje po wpieciu pod kompa to błąd 537,co robic???

: czw wrz 03, 2009 07:56
autor: norek111
odłącz sondę i sprawdz jak autko się zachowuje

: czw wrz 03, 2009 14:00
autor: lukaszmacher
Witam
Po odłaczeniu kostki od sondy autko zachowuje sie dokładnie tak samo jak na wpietej kostce,czy kostka od sondy wpieta czy wypieta to autko nadal sie dławi i strzela w kolektor ssący,co to moze byc???na przewodach zapłonowych przebicia tez niewidac bo patrzyłem w nocy,jak sie troszke auto zagrzeje to czasem na chwile zaczyna normalnie chodzic,czyzby to jednak była wina tej sondy?????dławienie i strzelanie w kolektor ssacy wystepuje tylko podczas nagłego nacisniecia gazu,jak dodaje stopniowo to jest ok,prosze o pomoc

: czw wrz 03, 2009 21:22
autor: norek111
sprawdz jeszcze czujnik temperatury silnika

: pt wrz 04, 2009 07:08
autor: lukaszmacher
Witam
czyli sonda raczej nie???ale vag nie pokazuje błędu czujnika temperatury,zastanawiam sie czy wymieniac ta sonde czy nie???

: pt wrz 04, 2009 08:33
autor: norek111
sprawdz VAGiem czujnik temp. czy głupot sterownikowi nie podaje

: pt wrz 04, 2009 17:01
autor: Jacek75
537 ale czy upper limit czy lower limit? bo może pochodzi od zablokowanego wydechu lub problemów z paliwem: za małe lub za duże ciśnienie.

: pt wrz 04, 2009 19:40
autor: OIL
lukaszmacher pisze:Witam
czyli sonda raczej nie???ale vag nie pokazuje błędu czujnika temperatury,zastanawiam sie czy wymieniac ta sonde czy nie???
Witka. mam ten sam problem, nie wymieniaj sondy bo to i tak nic nie dało u mnie, skup sie na czujniku temperatury cieczy oraz na czujniku położenia wału korbowego.
Zrób tak test, jak odpalasz zimny samochód ( po nocy ) to ustaw nagrzewanie na maxa a prędkość na 0 - jak szybciej będzie chodził normalnie to znaczy że to czujnik.
Na kompie tego czujnika nie VAG wykrywa tak od razu

: pt wrz 04, 2009 22:34
autor: lukaszmacher
a jak sprawdzic czujnik połozenia wału korbowego???wyskakuje błąd 537 upper,a czy to moze byc wina przestawionego rozrządu???czy raczej nie,przy stopniowym dodawaniu gazu jest ok ale przy nagłym dodaniu to dławi i tak strzela w kolektor ssący jakby miał sie rozleciec

: pt wrz 04, 2009 23:00
autor: OIL
lukaszmacher pisze:a jak sprawdzic czujnik połozenia wału korbowego???wyskakuje błąd 537 upper,a czy to moze byc wina przestawionego rozrządu???czy raczej nie,przy stopniowym dodawaniu gazu jest ok ale przy nagłym dodaniu to dławi i tak strzela w kolektor ssący jakby miał sie rozleciec
Próbuje dojść do tego metodą prób i błędów, miałem drugi czujnik położenia wału i go zamieniłem okazało się że to nie to. Walczę z tym problemem już od dłuższego czasu i przed zimą muszę to zrobić. Zacznę dokładnie oglądać wszelkie wężyki podciśnienia, rurki, srurki.
U mnie pojawiło się to po montażu LPG ale jak piszesz że masz ten problem na benzyniaku to juz jestem zielony. U mnie na VAG-u nie pokazuje żadnego błędu.
A czy podczas jazdy na rozgrzanym silniku auto nie straciło na mocy?