Strona 1 z 1
Przekaźnik nr 4- kontrolka pasów potrzebny pin out
: pn sie 03, 2009 23:13
autor: JohnyWWL
Jak w teamcie, potrzebuje pin out do przekaźnika Nr 4 - brzeczek pasów, po szybkich testach podajac + na "85" i - na "86" brzeczy nieprzerwanie, pozostale piny to "15" "31" "L" "G", czy 15 to +po zaplonie a 31 ta masa?? a reszta??

: wt sie 04, 2009 08:44
autor: MaRo1705
pokaz foto schematu na przekazniku to ci omoge
: wt sie 04, 2009 10:02
autor: JohnyWWL
wlasnie nie ma schematu na nim

jakby byl moze i sam bym zalapal co i jak, jedyna informacja sa nazwy pinow: "15" "31" "85" "86" "L" "G"
: wt sie 04, 2009 10:30
autor: wasiak
tez sie pod temacik chetnie poddepne bo czujnik zapiecia pasow lezy w garazu
z tego co doczytalem jeston tez jako brzeczyk zapalonych swiatel uzywany
: wt sie 04, 2009 11:00
autor: MaRo1705
wedlug mnie 31 masa 85+ 06 minus l i g kabelki z pasów znaczy z tego zacisku jesli jest jeden podlacz go najpierw do l potem do g

: wt sie 04, 2009 13:48
autor: Lipek81
Z tej ruskiej strony, jak sobie ściągniesz schematy, to tam są schematy golfów US - i tam jest schemat, jak podłączony jest ten brzęczyk. Ale adresu nie pamiętam... Pewnie zaraz ktoś poda.
: wt sie 04, 2009 15:25
autor: Qto
Lipek81 pisze:Z tej ruskiej strony
http://www.volkswagen.msk.ru/
: wt sie 04, 2009 21:36
autor: Lipek81
15 - +12V po zapłonie;
31 - masa;
L - sterowanie lampką sygnalizująca niezapiecie pasów (chyba tam podawana jest masa, a drugi pin lampki do +12V);
G - czujnik w zapięciu pasa;
86 - krańcówka drzwi, kierowcy - ale uwaga - krańcówka ta w tej wersji jest inna niż w wersji EU - jest trójpinowa, tak, jak np. w golfie mkIII - czyli zawiera w sobie dwa styki. Można sobie poradzić z tym montując do drzwi kierowcy krańcówke właczającą oświetlenie bagażnika w mkII. Jeden jej pin łączymy do właczania oświetlenia, drugi do przekaźnika niezapięcia pasów.
85 - do stacyjki - +12V w momencie kiedy zapłon jest wyłaczony (pin P, szary kabelek);
Jeżeli masz nowy panel bezpieczników, to przekaźnik ten oryginalnie był włożony w pole nr 9. I teraz nie wiem dokładnie, które piny jak mają wyprowadzernia w skrzynce, bo schemat jest niewyraźny - ale z tego co wyczytałem:
L - D/10
86 - L/2
85 - H1/7
G - L/4
15 i 31 - jak włażysz przekaźnik w podstawke, to tam już to bedzie podłaczone - połączenie jest wewnątrz skrzynki.
Reasumując - wkładamy przekaźnik nr 4 w pole nr 9 panelu;
- wymieniamy krańćówkę drzwi kierowcy na krańcówkę z klapy bagażnika, do jednbego z pinów łączymy istniejący przewód oświetlenia wnętrza;
- łączymy wolny pin krańcówki drzwi z pinem L/2
- pin H1/7 łaczymy z pinem H1/10;
- pin L/4 łączymy z czujnikiem w zapięciu pasa;
- wynieniamy lampke hamulca ręczego na taką z sygnalizacją niezapiecia pasów;
- łączymy pin D/10 w panelu bezpieczników z pinem nr 5 w lampce sygnalizacyjnej.
Z tym, ze tych połaczeń przy panelu, i przy lampce nie jestem pewien, wiec przed podłaczeniem trzeba pomierzyć, czy na bank jest ok.
: śr sie 05, 2009 13:56
autor: JohnyWWL
dzieki panowie, w wolnej chwili posprawdzam i napisze co i jak
