Strona 1 z 1
wspomaganie do 1,4 abd
: śr cze 17, 2009 16:13
autor: dziabi3
panowie czy ktoś ma rysunek jak są poprowadzone paski po kołach wielo rowkowych w golfie 1,6 z klimatyzacją i wspomaganiem
lub bez klimy
bo zakładam do mojego 1,4 abd wspomaganie i tam jest to tak
mi sie zdaje ze potrzebne sa 2 paski wielo rowkowe i dodatkowe kolo pasowe bo ja mam tylko na alternator jedno
kiedyś ktoś zapodawał taki fajny schemat ale nie mogę znaleźć
: śr cze 17, 2009 17:39
autor: dziejo
przyjacielu
a co to ma wspólnego z lpg ?????
: śr cze 17, 2009 20:16
autor: -=ren=-
może takie coś... ale tutaj nie ma wrysowanego tego małego napinacza przy pompie wspomagania...
i w katalogu tego producenta nie ma inaczej...
[ Dodano: 17-06-09, 20:18 ]
do tego pasek 6PK1153
a od jakiego motoru dorwałeś to wspomaganie?? bo rozumiem, że nie miałeś i dorzucasz do swojego auta tak??
: śr cze 17, 2009 21:44
autor: dziabi3
kurcze to chyba od aft 1,6 z klimą
tylko mi się zdaje ze to na 2 paski będzie a to problem
ale koleś który to sprzedaje mówi ze na jeden pasek to było i tylko klime wywalił
miał to montować nawet pasek znalazł
podobno jesli to na jednym pasku chodzi to wszystkie koła pasowe mają tyle samo rowków a jesli na dwuch to jedneo 6 a te na drugim pasku 4
: śr cze 17, 2009 21:50
autor: -=ren=-
a ile rowków masz na kole na wale?? bo ten altek ze zdjęcia i pompa wspomy ma na 6. więc na jeden pasek...
: śr cze 17, 2009 22:44
autor: dziabi3
spraw się wyjaśniła
koła są w jednej lini i będzie pracował na tym jeden pasek 6 rowkowy , na moim kole pasowym wału też na 100 %jest 6 rowkowy
zestaw pracował w takim układzie jak kolega dal schemat wyżej
i teraz następny problem w tym zestawie usunięto klimatyzacje wiec powstaje problem dobrania paska
a wygląda to tak
i co teraz z tym fantem czy sa tak produkowane paski aby próbować dopasowywać co iles milimetrów ?
gostek dał fotke na kturej widać ze to jest w jednej lini

: śr cze 17, 2009 23:37
autor: -=ren=-
wystarczy że ustawisz sobie mniej więcej w jakim punkcie ma stać altek i wybierzesz środkowe naprężenie napinacza; to możesz wziąść zwykły sznurek i zmierzyć nim obwód paska jaki ma być.... potem śmignąć do sklepu i poprosić taki jak chcesz... bez problemu Ci dobiorą...
ja tak zrobiłem u siebie swap owałem silnik 2E do golfa2 i tam była klima... dorobiłem wspornik pod altek wyrzucając pompę klimy (zależało na osiągach) i zmierzyłem w ten sposób... nie było problemu z dobraniem paska... bynajmniej u mnie w mieście...
: czw cze 18, 2009 15:32
autor: dziabi3
też tak myślałem z tym sznurkiem
a masz kolego części od tej klimy bo morze bym zakupił skoro jest mocowanie
wiesz jak szaleć to szaleć
: czw cze 18, 2009 19:48
autor: -=ren=-
no niestety... ja wyjąłem serducho z passata a on poszedł dalej w całości jako dawca podzespołów... przykro mi...
: czw cze 18, 2009 21:40
autor: dziabi3
dziś dzwonił do mnie koleś co sprzedaje komplet i mówił ze przypasowywał do silnika 1,4 abd podstawę pompy i zonk 2 górne śruby pasują a dolne nie
wiec podstawa od 1,6 abu z klimą jest inna niz abu bez klimy
: pt cze 19, 2009 08:35
autor: -=ren=-
ja mogę się rozejrzeć za podstawa ale od silnika 2e jeśli już... chyba dam rade dzisiaj zerknąć, a jeśli nie to w poniedziałek dopiero... nie mam skąd rysunków dokładnych to byś zerknął czy pasuje... odezwę się jak coś znajdę ale tak jak mówiłem do 2e....
: pt cze 19, 2009 15:24
autor: dziabi3
nie szukaj bo jest kilka rozstawów śrub i koleś co mi ma sprzeda pojechał na szrot szukać
[ Dodano: 19 Cze 2009 18:26 ]
koles znalazł na szrocie podstawe od abu bez klimy
teraz pasek pasuje i wszystko ok tylko nadal 2 dolne otwory nie pasują ale frezarka w rękę i wio
[ Dodano: 22 Cze 2009 19:47 ]
wiece panowie prace ruszyły
dziś stworzyłem płytę adaptującą mocowanie podstawy alternatora i pompy od 1,6 abu do mocowań na silniku abd 1,4
jutro czeka mnie dorobienie dodatkowego mocowania pompy bo gdybym zamocował ją teraz to rura z olejem wypad mi na wydech a nie uśmiecha mi się ciąć i spawać rurki
[ Dodano: 24 Cze 2009 21:47 ]
a to dorobione mocowanie pompy zapewniające lepsze jej mocowanie od tyłu i oszczędzające mi wyginania lub ciecia rurki do właściwego ułożenia koło silnika
