Strona 1 z 1
Golf II Brak świateł mijania wycieraczek i wentlatora
: śr maja 27, 2009 21:06
autor: diegoo
A wiec tak golfikowi cos odwaliło i nie chce swiecic i dmuchac tak jak w temacie...
Ale jak pociągnę do siebie "drążek" od świateł drogowych to w pewnym punkcie jak przytrzymam wszystko działa więc panowie co jest grane???
: pt lut 19, 2010 21:01
autor: SternikuS
mam ten sam problem w VW golf 2 1.6 D 1987 proszę o jakieś rady, wymieniłem włącznik świateł oraz całe włączniki kierunków i wycieraczek (w kierownicy ) ale to nie pomogło, są tylko pozycje, jak zapalić chce długie to się pojawia wszystkie światła razem z halogenami.
POMOCY !!!!
: pt lut 19, 2010 22:05
autor: Jesionvr6
trzeba sprawdzić kostke stacyjki to na poczatek i przekaźnik w skrzynce chyba nr 18 i 53
: pt lut 19, 2010 22:14
autor: Johnatan
Tak kostka stacyjki, czarno zółty przewód.. wytapia sie z kostki
: pt lut 19, 2010 22:15
autor: Zico63b
Jeśli nie ma też świateł czyli reflektorów mijania/drogowych (a jest tylko błysk) - to o przekaźniku można zapomnieć. Poszła kostka stacyjki. I dotyczy to modeli od Golfa 1 do Golfa 4, po prostu brak przekaźników reflektorów.
: pt lut 19, 2010 22:20
autor: Paweł Marek
W mk2 niema z tym problemu, wystarczy podgrzać lutownicą styk tak żeby plastyk się nadtopił i ustawić go po zmiękczeniu plastyku na swoim miejscu
: pt lut 19, 2010 23:00
autor: SternikuS
mam pytanie czy można zastosować przekaźnik powiedzmy LR-4141 12V/30A aby główny prąd po załączaniu stacyjki płynął przez przekaźnik odciążając stacyjkę ??
Proszę o radę czy zda to egzamin.
proszę o rade które przewody przepiąć do przekaźnika. posiada on styki 30,85,86,87,87a
P.S. ma może ktoś zdjęcie, lub jakie numery przekaźników powinny być w [MK2] 1,6D 1987, bo nie wiem czy są wszystkie
: pt lut 19, 2010 23:52
autor: Zico63b
Zdjęcie przekaźników można znaleźć na forum, wpisując np. "Stara skrzynka" a co do przekaźników to także na forum, w dziale FAQ jest porada o zastosowaniu przekaźników w Golfach.
Tak w skrócie opisując, to oczywiście 30 jest zasilaniem, 87 wyjściem na reflektor, 86 sterowanie ze skrzynki bezpieczników a 85 masa. Piszę w liczbie pojedynczej reflektor, bo doradzam zastosowanie 4 szt przekaźników, po jednym dla każdego z włókien żarówek.
Ja mam tak to zrobione, jak widać na fotkach:
http://img52.imageshack.us/i/20100219230500.jpg/
http://img709.imageshack.us/i/20100219230426.jpg/
Zastosowałem cztery oprawki bezpieczników i cztery przekaźniki wstawione w gniazda z Poloneza (ze szrotu). Przewody idące do żarówek przeciąłem pod widocznym zdjęciem i, po przedłużeniu, doprowadziłem do pinów 86 każdego z przekaźników. W miejsca odciętych przewodów doprowadziłem przewody z pinów 87. Grubość (przekrój) przewodów roboczych to min. 2,5 mm² a przewodów do 86 i masy może wynosić 0,75 mm², to tylko sterowanie - ok.2W.
Pomimo wersji TDI z klimą, więc bardzo ciasnej pod maską - wszystko ładnie się zmieściło.
a tam są porady, jak to wykonać:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=64358
: sob lut 20, 2010 15:37
autor: SternikuS
okazało się że uszkodzona jest stacyjka i nie puszcza na wyjście X zastosowałem przekaźnik X do 87, + do 30, masa wiadomo a z stacyjki wziąłem z 15 na zadziałanie przekaźnika i wszystko działa, teraz robię zabawę z lampami zakładał przekaźniki na długie , mijania, halogeny, drugie halogeny, trzeba wszystko uzbroić w końcu.