To akurat nie jest konkretnie moja przpustnica ale można zobaczyć to co mnie interesuje. Podwójna przepustnica, ta na dole w połowie obrotu zaczyna ciągnąć tą wyżej, teraz pytanie: czego to czunik (żółty numer 1) zwiera się przy gazie "do dechy", poza tym jest jeszcze jeden (oznaczony żółtą dwójką) ale w w/w zdjęciu go nie ma, u mnie jest. Domyślam się że to ma coś wspólnego z wolnymi obrotami, ponieważ styka gdy nie dotyka się gazu.
Jeśli ktoś mógłby mi powiedzieć również dokąd one powinny być wpięte (a najlepiej pokazać fotkę) bo u mnie kable zaraz za wtyczką są urwane...
z góry dzięki za pomoc.
[G60 Rallye] Czujniki na przepustnicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
[G60 Rallye] Czujniki na przepustnicy
Ostatnio zmieniony pn maja 18, 2009 09:53 przez xxMAXIMxx, łącznie zmieniany 1 raz.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ale jak brzmi pytanie bo chyba zapomniałeś je zadać W każdym razie przy przepustnicy powinna być kostka w ktorą wpinasz wtyczkę od przepustnicy a kable idą do ECU. Czujniki o ktore pytasz to czujnik maksymalnego otwarcia przepustnicy i zerowego położenia przepustnicy.xxMAXIMxx pisze:To akurat nie jest konkretnie moja przpustnica ale można zobaczyć to co mnie interesuje. Podwójna przepustnica, ta na dole w połowie obrotu zaczyna ciągnąć tą wyżej, teraz pytanie: czego to czunik (żółty numer 1) zwiera się przy gazie "do dechy", poza tym jest jeszcze jeden (oznaczony żółtą dwójką) ale w w/w zdjęciu go nie ma, u mnie jest. Domyślam się że to ma coś wspólnego z wolnymi obrotami, ponieważ styka gdy nie dotyka się gazu.
Ostatnio zmieniony pn maja 18, 2009 10:51 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
- xxMAXIMxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 828
- Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
- Lokalizacja: zakopane
- Kontakt:
zadałem ;]xxMAXIMxx pisze:teraz pytanie: czego to czunik
i o to chodziło, poszukam kabli urwanych gdzieś w okolicy.sas_gti pisze:kable idą do ECU
Generalnie silnik trochę wolno spada z obrotów i wskazówka lubi się "odbić" od 1000 obrotów do 1500-1700 po całkowitym zwolnieniu pedału gazu - dlatego ma to pewnie coś wspólnego z czujnikiem zerowego położenia przepustnicy.
Thx, click "pomógł".
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości