[Mk III] - PROBLEM Z CEWKĄ ZAPŁONOWĄ

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

[Mk III] - PROBLEM Z CEWKĄ ZAPŁONOWĄ

Post autor: h2o » pt wrz 16, 2005 14:25

Witam

Ostatniuo wymieniłem cewke zapłonową bo miała przebicie. Prawdopodobnie przez to nie chciał palić jak zawilgotniała komora silnika. Kupiłem więc uzywaną jednak ta po kilku tygodniach dostała przebicia dokładnie w tym samym miejscu co stara (pod dziubkiem do którego podłaczony jest kabel z kopułki). Może miałem pecha i kupiłem cewke, która kończyła swój żywot, a może problem leży gdzie indziej. Jesli ktos wie to prosze o kilka słów. Zamierzam kupić nową i jeśli ma mi paść po kilku tygodniach w tym samym miejscu to nie wchodze w taki interes. Może to coś z elektryką? W każdym razie czekam na podpowiedzi.

I jeszcze jedno skrzypią mi mechanizmy podnośników szyb. Naoliwiłem już wszystkie możliwe prowadnice, a mimo to skrzypienie nie ustąpiło. Szlag mnie juz trafia bo nie wiem co i gdzie mam nasmarować. Może ktoś wie co, jak i gdzie?

pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi



Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » pt wrz 16, 2005 14:55

Pyt 1.Nie wiem, może jest przebicie na kablach, albo moduł jest walnięty i pali cewki.
Pyt 2.Posmaruj uszczelki przy szybach specjalnym silikonem powinno pomóc.Bo prawdopodobnie to one skrzypią.


Black

Awatar użytkownika
tomek26106
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: wt sty 25, 2005 16:46
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: tomek26106 » pt wrz 16, 2005 15:09

w tym silniku moduł jest zintegrowany w cewką wiec jezeli wymieniłes cewke to modul tez, moim zdaniem przyczyną moze byc własnie przewód łaczący cewke z aparatem zapłonowym, ale pewnosci nie mam.



Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: h2o » pt wrz 16, 2005 18:51

Zgadza się cewke wymieniałem z modułem, ale jak juz pisałem część ta była używana. Poza tym wymieniłem wszystkie elektryczne ustrojstwa w komorze silnika - kable, świece, kopułkę i palec. Wszystko to jest więc nowe ale nie upieram się, że nie ma przebic na kablach. Z drugiej jednakl strony odpalałem go w nocy przy otwartej klapie i nie widziałem skaczącej po kablach iskry. Jedyne przebicie było na cewce pod tym śmiesznym dzyndzlem do którego wtyka sie kabel od kopułki.

Co do drugiego problemu to jaki silikon mam kupić. Możecie mi doradzić jakis produkt - o ile to te felerne uszczelki :helm: .

pozdrawiam i czekam na odpowiedzi



Awatar użytkownika
tomek26106
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: wt sty 25, 2005 16:46
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: tomek26106 » pt wrz 16, 2005 18:56

moze rzeczywiscie to wina cewki bo słyszałem ze lubią one padać.



Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » pt wrz 16, 2005 19:11

Co do tych uszczelek to kup po prostu silikon do gumy i posm,aruj te uszczelki.To na pewno one


Black

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 55 gości