Problem z 2,0 dohc 16v 9a
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z 2,0 dohc 16v 9a
Witam wszystkich mam problem z silnikiem o oznaczeniu 9a wtrysk ke motronic - silnik do ostatniej chwili chodził super po zdjęciu całego kolektora ssącego, wymianie przewodów paliwowych rozdzielacz - wtryski oraz po wymianie na nowe wtryski silnik odpala ale strasznie nim trzęsie i jazda jest niemożliwa. Byłem u mechanika - dolot szczelny, ciśnienie prawidłowe, świece oki, chodzi na wszystkich garach, aparat i kable oki, zapłon i rozrząd też oki - po świecach widać ze mieszanka jest strasznie bagata i śmierdzi paliwem, tarcza spiętrzająca chodzi bez problemu - tam nie było grzebane. Poprostu mi rece opadaja, boję sie elektro mechanika bo zgoli mnie potężnie, i jeszcze jedno pytanie czy przewody z rozdzielacza paliwa muszą być podpięte do określonego wtryskiwacza. Dziekuje za pomoc i pozdrawiam.
sprawdz regulacje mieszanki na przepywomierzu... imbus 3mm a w przep. jest otwór pionowo patrzac.. sam jako tako wyregulujesz ... dokład, na analizatorze.. jesli to tego wina 

Moje G60. Wjedż i oceń.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=131744
Kupie BBs 15 RS lub Rm lub ranty
Filmik kiedys tak wygladał:)
http://pl.youtube.com/watch?v=jmtjYS3gS_A
Filmik 0-100km/h
http://pl.youtube.com/watch?v=ODqKlLZvth8
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=131744
Kupie BBs 15 RS lub Rm lub ranty
Filmik kiedys tak wygladał:)
http://pl.youtube.com/watch?v=jmtjYS3gS_A
Filmik 0-100km/h
http://pl.youtube.com/watch?v=ODqKlLZvth8
W 9A na motronicu chyba nie ma otworu do regulacji składu mieszanki (nie ma "koreczka") a za skład mieszanki odpowiada regulator przy przepływomierzu (ze złączem idącym do kompa). Być może coś oberwałeś w instalacji i stąd takie zachowanie silnika.
Kolejność przewodów paliwowych nie ma najmniejszego znaczenia, gdyż jest to wtrysk ciągły.
P.S
A wtryski kupiłeś identyczne? bo z tego co kojarzę to zależnie od silnika (KR, 9A) to różnią się one ciśnieniem otwarcia. Dlaczego wymieniałeś wtryski - poprzednie lały ?
Przychodzi mi jeszcze jedno na myśl, odepnij kostkę od wtryskiwacza rozruchowego i zobacz czy dale będzie telepało silnikiem.
Kolejność przewodów paliwowych nie ma najmniejszego znaczenia, gdyż jest to wtrysk ciągły.
P.S
A wtryski kupiłeś identyczne? bo z tego co kojarzę to zależnie od silnika (KR, 9A) to różnią się one ciśnieniem otwarcia. Dlaczego wymieniałeś wtryski - poprzednie lały ?
Przychodzi mi jeszcze jedno na myśl, odepnij kostkę od wtryskiwacza rozruchowego i zobacz czy dale będzie telepało silnikiem.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
mi sie coś wydaje że tu może tkwić problemcarman27 pisze:jeszcze jedno pytanie czy przewody z rozdzielacza paliwa muszą być podpięte do określonego wtryskiwacza

Ostatnio zmieniony ndz lut 22, 2009 23:53 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
Totalna bzdura! jak napisałem powyżej jest to wtrysk ciągły.sas_gti pisze:mi sie coś wydaje że tu może tkwić problemcarman27 pisze:jeszcze jedno pytanie czy przewody z rozdzielacza paliwa muszą być podpięte do określonego wtryskiwacza
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
mechanikiem nie jestem ale ciągły to chyba nie ponieważ paliwo musi być podawane w kolejności zapłonu a nie lać sie z kazdego wtrysku tak samo, podłączyłem te przewody w innej kolejności i nie chciał zapalić, potem zrobiłem tak jak u kolegi bylo połączone i zapalił więc coś w tym jest. Jak pisałem na poczatku przy rozdzielaczu nic nie kręciłem wiec powinien normalnie chodzić ale nie chodzi a i chyba raczej cieżko kupić inne wtryski niż konkretne fabryczne no chyba ze ktoś jest naprawde idiotą.
Paliwo leje się ze wszystkich wtryskiwaczy roboczych na raz i kolejność tych wtryskiwaczy nie ma żadnego znaczenia. Jeśli mi ktoś udowodni, że w mechanicznym wtrysku Boscha tak nie jest to stawiam browara.carman27 pisze:ale ciągły to chyba nie ponieważ paliwo musi być podawane w kolejności zapłonu a nie lać sie z kazdego wtrysku tak samo,

Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Na dniach go dostane z powrotem juz zrobionego i zapytam o ten rozdzielacz bo mnie to tez ciekawi. Ke motronic największa zagadka tego świata
[ Dodano: 24 Lut 2009 06:58 ]
Sprawa rozwiązana okazało sie że że ciśnienie robocze na wtryskiwaczach jest oki, ale jak pompa paliwa dawała ciśnienie to weżyki paliwa puchły i spadało ciśnienie w układzie a i wtrysk paliwa jest ciągły jak to kolega wyżej pisał i podłączenie węzyków jest obojętne

[ Dodano: 24 Lut 2009 06:58 ]
Sprawa rozwiązana okazało sie że że ciśnienie robocze na wtryskiwaczach jest oki, ale jak pompa paliwa dawała ciśnienie to weżyki paliwa puchły i spadało ciśnienie w układzie a i wtrysk paliwa jest ciągły jak to kolega wyżej pisał i podłączenie węzyków jest obojętne

Ostatnio zmieniony pn lut 23, 2009 09:37 przez carman27, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości