Strona 1 z 1
Pompa paliwa
: sob paź 18, 2008 17:52
autor: Stalu
Mam problem z pompą paliwa nie wyłącza się tylko pompuje paliwo cały czas i zalewa cylindry benzyną do pełna!!!!!!!!!!!!!!! aż rozrusznik blokuje
jaki numer ma przekaźnik od pompy ????
Silnik to 1.8 rv
i jeszcze jedno pompa paliwa z silnika 1.8 RP pasuje do RV????
: sob paź 18, 2008 18:07
autor: Paweł Marek
pompa ma działać cały czas jak silnik jest wlączony a twój problem to otwarte non stop wtryskiwacze, co jest spowodowane uszkodzeniem sterownika silnika lub co się tu niedawno komuś zdarzyło - brak kontaktu na kablu masowym do tego sterwnika lub jego wtyczce.
Albo jakieś zwarcie powodujące że wtryskiwacze są cały czas otwarte.
: sob paź 18, 2008 18:37
autor: Stalu
ale moja pompa działa cały czas od momentu włączenia zapłonu bez zapalania auta,a powinna chyba za pompować i się wyłączyć do momentu odpalenia.
: sob paź 18, 2008 18:51
autor: Paweł Marek
zgadza się, tak powinno być, ale to nie powód żeby się silnik się zalewał paliwem. Jaki masz wtrysk, RV może mieć wtrysk mechaniczny albo elktroniczny digifant?
[ Dodano: Sob Paź 18, 2008 6:53 pm ]
Gdyby zwarł się przekaźnik pompy to pompa kręciła by się cały czas aż do skończenia aku, bez kluczyka, jest przekaźnik jest podpięty pod stały plus.
: sob paź 18, 2008 18:56
autor: Stalu
jest to digi , pompka chodzi tylko po przekręceniu kluczyka, możliwe że coś pomotałem bo jestem w trakcie swapu z rp na rv i wyszły takie dziwne rzeczy :crazy:przekaźnik na którym chodzi pompka ma numer 32 , czy taki ma być???
: sob paź 18, 2008 19:01
autor: Paweł Marek
32 nie jest od pompki tylko od zasilania zespołu wtryskowego, pozycja 3 po 89 roku. Od pompy pozycja 12 (dolny prawy róg). W starszych są to pozycje odpowiedni 1 i chyba 2
: sob paź 18, 2008 19:05
autor: Stalu
jak wyjmę 32 to pompka się wyłącza

jet to autko po 89 roku, dawca silnika rv też.
: sob paź 18, 2008 19:14
autor: Paweł Marek
.Tomek. pisze:jak wyjmę 32 to pompka się wyłącza
bo odłączasz zasilanie od sterownika silnika który uruchamia z kolei przekaźnik pompy, więc tu jest wszystko ok.
Równocześnie masz cały czas otwarte wtryski. W sumie albo jest uwalony sterownik albo źle podłączony - pisałem - brak masy na styku 13 (najpewniej) lub 19 sterownika
: sob paź 18, 2008 19:23
autor: Stalu
ok dzięki za pomoc jutro sprawdzę wszystko,może się uda rozwiązać problem