Strona 4 z 4

: pn wrz 07, 2009 21:49
autor: Paweł Marek
oczywiście że to nie ta tulejka, tobie potrzebna przednia, dostaniesz bez problemu łącznie z dwoma nitami w komplecie bo żeby ją zmienić musisz rozwiercić nity łączące blachy wewnątrz których ta tuleja się znajduje, zmieniałem niedawno, najlepiej odkręcić cały ten wspornik od maglownicy i na stole w warsztacie sobie zmienić ta gumę.

: pn wrz 07, 2009 21:52
autor: 2ass
Paweł Marek pisze:oczywiście że to nie ta tulejka, tobie potrzebna przednia, dostaniesz bez problemu łącznie z dwoma nitami w komplecie bo żeby ją zmienić musisz rozwiercić nity łączące blachy wewnątrz których ta tuleja się znajduje, zmieniałem niedawno, najlepiej odkręcić cały ten wspornik od maglownicy i na stole w warsztacie sobie zmienić ta gumę.
Tylko jak to sie nazywa???? bo ASO tylko to mi pokazali. Malo tego powiedzieli ze to jakas rzezba musi byc :grrr:

: pn wrz 07, 2009 21:55
autor: Paweł Marek
poczekaj poszukam numeru w Etce, ale w intercarsie bez kłopotu kupiłem, przednia tulejka drążka zmiany biegów

[ Dodano: Pon Wrz 07, 2009 10:16 pm ]
Nie widzę numeru tej tulei w Etce, u Toprana w zestawie pierwsza u góry po prawej http://moto.sklep.pl/pics/301/02661.jpg
numer HP 107 673
Nie umiem ci znaleźć samej tej tulejki, kupiłem normalnie w Intercarsie mieli na stanie, ma charakterystyczny pomarańczowy kolor

[ Dodano: Pon Wrz 07, 2009 10:17 pm ]
W aso popatrzyli na rysunek z ETKI a tam idiotycznie ta tulejk jest narysowana, wygląda że to ta której potrzebujesz na rysunku, w rzeczywistości to jest ta przy lewarku

: ndz wrz 20, 2009 19:50
autor: 2ass
Paweł Marek pisze:u Toprana w zestawie pierwsza u góry po prawej http://moto.sklep.pl/pics/301/02661.jpg
numer HP 107 673
Nie umiem ci znaleźć samej tej tulejki, kupiłem normalnie w Intercarsie mieli na stanie, ma charakterystyczny pomarańczowy kolor
Zakupilem zestaw ktory mi napisales, dla nie wtajemniczonych jest to taki zestaw naprawczy kilka roznych tulejek, jako ze ja wczesniej kilka wymienilem to nie zuzylem wszystkich, po wymianie jest duzo lepiej, mi lewarek latal na boki i przod tyl, teraz stoi prosto i biegi duzo lepiej wchodza, musze jeszcze wymienic wszystko pod lewarkiem, ale to juz nie jest takie pilne, jesli ktos bedzie mial z tym jakies problemy sluze rada, doktoryzowalem sie przez kilka weekendow nad tym. Paweł Marek poraz kolejny Twoja pomoc okazala sie nieoceniona. Dziekuje

: pn lut 22, 2010 20:22
autor: Misza1122
Witam. Z góry sorry za odkope. Mam podobny problem tylko u mnie luzy są w wszystkie kierunki świata. A wsteczny bez problemu można wbić bez naciskania lewarka. Zdjęcie przedstawia resztki tej kulki. I tu moje pytanie czy luzy znikną jak wymienię to kolkę/ ten cały element? Czy lepiej od razu zakupić zestaw naprawczy z allegro i wymienić wszystkie elementy?? link http://allegro.pl/item915235891_zestaw_ ... jetta.html

A co mam zrobić żeby nie wchodziła ten wsteczny bez nacisku?? Szukałem jakiegoś zestawu naprawczego do tego ale nic nie znalazłem;/ I gdzie mogę dostać ten element co wspominałem wyżej, szukałem w inter carsie ale na przeszukani się tylko skończyło;/


Obrazek
Obrazek

A z i przepraszam ze pisze w temacie o MK 3 ale nie znalazłem o MK2;/ I żeby nie robić syfu napisałem tu.
Z góry dziękuje.

: pn lut 22, 2010 20:37
autor: naprawa21
http://sklep.intercars.com.pl/
strona intercars koszt cięgła około 40 zł
kliknij sobie jaki model i ci wyskoczą kategorie
cięgło drążka zmiany biegów

[ Dodano: 22 Lut 2010 19:42 ]
Savczuk pisze:U kolegi arek_c jest to to o czym rozmawiamy, na tym plastiku z frezami powinna być taka kulka coś jakby kauczukowa, nie ma jej dlatego masz luzy na drążku, ta kulka właśnie kosztuje ok 20 zł w sklepie.
cięgło drążka zmiany biegów wejdz na strone
http://sklep.intercars.com.pl/
wybierz model wejdz sobie zmiana biegów i ci wyskoczy koszt około 40 zł
ja jeszcze musiałem wymienić w lewarku zmiany biegów tom miseczke z jabłkiem koszt zestawu naprawczego 20 zł

[ Dodano: 22 Lut 2010 20:07 ]
naprawa21 pisze:http://sklep.intercars.com.pl/
strona intercars koszt cięgła około 40 zł
kliknij sobie jaki model i ci wyskoczą kategorie
cięgło drążka zmiany biegów

[ Dodano: 22 Lut 2010 19:42 ]
Savczuk pisze:U kolegi arek_c jest to to o czym rozmawiamy, na tym plastiku z frezami powinna być taka kulka coś jakby kauczukowa, nie ma jej dlatego masz luzy na drążku, ta kulka właśnie kosztuje ok 20 zł w sklepie.
cięgło drążka zmiany biegów wejdz na strone
http://sklep.intercars.com.pl/
wybierz model wejdz sobie zmiana biegów i ci wyskoczy koszt około 40 zł
ja jeszcze musiałem wymienić w lewarku zmiany biegów tom miseczke z jabłkiem koszt zestawu naprawczego 20 zł
tylko ja mam inaczej

: wt lut 23, 2010 00:49
autor: Misza1122
Spoko ale nie mam tam tego;/ jakieś inne servery??

: wt lut 23, 2010 01:30
autor: Paweł Marek
Misza1122, napisz konkretnie czego szukasz bo temat jest rozmyty. Wałek zwrotny dałem wyżej, zetstaw do lewarka i zestaw do mechanizmu przy skrzyni kupisz wszędzie. Pozstaje tak plastyk przy lewarku blokujący wsteczny, jak zdejmiesz osłonę lewarka to zobaczysz o co biega.Przeczytaj wszystko co napisano ze zrozumieniem bo to powtarzanie jest trochę nudne. Ostatecznie nie każdy ma do tego smykałkę i można skorzystać z pomocy kumpla czy mechanika.

: wt lut 23, 2010 02:08
autor: Misza1122
Rozchodzi mi się o to gdzie mogę dostać te części... Co pokazałem na zdjęciu. Bo na pewno ona właśnie odpowiada ze ten luz na boki. Z tego co wyczytałem.
A co do tego wstecznego bez nacisku, to tak. Zdjąłem mieszek, i podnosiłem lewarek to było widać, że ta kulka na dole ma luz i to zaje... Tak jak by coś ją od dołu wytarło... A ta blokada na boku jest w porządku, nie jest ani złamana ani przetarta. I czy właśnie wymiana tego dołu coś mi pomoże, bo widziałem ze ten duł jest w tym zestawie naprawczym co dawałem link. I czy to on na pewno jest pokazany na zdjęciu na dole?
Prosił bym o szybką odpowiedz i jakiś link to tych części bo szukałem ich na allegro, inter carsie i nic... A auto stoi już kilka dni, a jest mi zdeczka potrzebne...

: wt lut 23, 2010 10:29
autor: Paweł Marek
Misza1122, jednak nie przczytałeś tematu, Kulka wałka zwrotnego jest rozwalona, więc powtarzam kupujesz cały wałek od Toprana 20 zeta w każdym sklepie, numery podałem wyżej, co do luzu lewarka góra dół trzeba wymienić jego kulkę i reszte plastyków od spodu po wyjęciu wydechu i blachy osłaniającej, dwa dolne elementy z fotki na tej aukcji - powinineś dostac jej osobno http://www.allegro.pl/item933220362_zes ... jetta.html - powtarzam a każdym sklepie moto sprowadza albo mają na stanie. Zamykam temat może dzięki temu trochę poczytasz sam.