Immobiliser - kodowanie kluczyka - wymiana komputera?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
supr3me
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: śr paź 10, 2007 10:02
Lokalizacja: MANCHESTER

Immobiliser - kodowanie kluczyka - wymiana komputera?

Post autor: supr3me » sob lip 26, 2008 14:31

witam
chcialbym otrzymac konkretną odpowiedz do mojego problemu, przegrzebalem archiwum ale wole dostac swieze informacje....

otóż mam taki problem ze od tygodnia kiedy odpalam silnik on po sekundzie gasnie i tak w kółko, zero życia... bylem u elektryka to stwierdzil ze ktos mi grzebal w komputerze i "uśpił" immobiliser, bo jest taki myk ze nie mam oryginalnego klucza od momentu kupna auta, w obecnym kluczyku najprawdopodobniej nie mam tej pestki od immo, przynajmniej jej nie widze, chyba nie jest wtopiona w plastik tak zeby jej nie bylo widac? elektryk powiedzial ze najlepiej wymienic caly komplet tj. komputer, immo, kluczyk bo na poczatku stwierdzil ze komputer jest walniety, pozniej sie okazalo ze to juz tylko polaczenie komputera z immo a teraz to juz wydaje mi sie ze jest wszystko w porzadku oprocz tego ze poprostu nie mam oryginalnego klucza z transponderem do immo :/ teraz mam takie pytania.. bo uwazam ze niepotrzebnie musze wszystko wymieniac...

czy mozna wymienic samo immo z kluczem i zakodowac pod obecny komputer?

czy mozna, ponownie, "uśpic" immobiliser?

czy jest mozliwosc zakodowania nowego klucza do immo nie majac oryginalnego klucza i zadnych kodów z nim zwiazanych? (podobno istnieje cos takiego jak baza danych gdzie po numerze VIN mozna dojsc jaki jest kod immo i zakodowac nowy kluczyk?)

z góry dzieki za wszystko porady :pub:
Ostatnio zmieniony sob lip 26, 2008 18:33 przez supr3me, łącznie zmieniany 3 razy.


jest: Bora 1.9TDI AJM 01' Anglik :)

był: Golf MK3 1.9TDI AHU 96'

Awatar użytkownika
QQxQ
V.A.G Podlasie
V.A.G Podlasie
Posty: 1242
Rejestracja: pn cze 30, 2008 08:45
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Golf MK4
Silnik: BUB

Post autor: QQxQ » sob lip 26, 2008 15:05

Jest mozliwe dokodowanie kluczyka.

Da sie dokogowac same immo do obecnego klucza

Poprostu jedziesz do ASO w swoim miescie i Placisz z 200+ za kluczyk i z 150+ za kodowanie.Oni biora nr nadwozia i po kilku tyg odsylaja kluczyk co do kodowania to moze da sie na miejscu a moze tez odsylaja gdzies do kogowania tak czy inaczej jest to drogie i troche sie czeka bo u jakiegos "dorabiacza w chipermarkecie" niema co ufac niezawsze kluczyk pasuje a cena taka sama :O ehh.
Ostatnio zmieniony sob lip 26, 2008 15:07 przez QQxQ, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek
Sprzedam:
(Kratki Nawiewu ) Podświetlane (6 x Komplet) - Golf IV R32/Bora
(Ramiona Aero) Stan Dobry (Możliwość odświeżenia) - Golf IV/Bora

greg

Post autor: greg » sob lip 26, 2008 23:34

Qqxq, jedna uwaga - dobiorą pod warunkiem że nei zmieniane zegary i to na twoją odpowiedzialność



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » sob lip 26, 2008 23:43

no ja moge sie pochwalić ze jakiś czas temu przerabiałem temat immo
tu kolega wspomniał o dorobieniu w ASO po nr VIN .Jeśli ktoś przeprogramował kod immo to pupa nic nie zrobisz poza zczytaniem np LAUNCHEM za pare zł.nawet Tach Pro nie bierze tego immo bo to nie ten tym immobilisera
greg, w tym aucie informacje o immo nie są przechowywane w zegarach tylko w ECU

[ Dodano: 26 Lip 2008 23:44 ]
supr3me, mozna tez usunąc info o immo z ECU 100-200zł


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » ndz lip 27, 2008 00:09

Fahoo pisze:no ja moge sie pochwalić ze jakiś czas temu przerabiałem temat immo
tu kolega wspomniał o dorobieniu w ASO po nr VIN .Jeśli ktoś przeprogramował kod immo to pupa nic nie zrobisz poza zczytaniem np LAUNCHEM za pare zł.nawet Tach Pro nie bierze tego immo bo to nie ten tym immobilisera
greg, w tym aucie informacje o immo nie są przechowywane w zegarach tylko w ECU

[ Dodano: 26 Lip 2008 23:44 ]
supr3me, mozna tez usunąc info o immo z ECU 100-200zł
ale sie naczytałeś



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » ndz lip 27, 2008 10:57

norek111, słucham?po co te kaśliwe uwagi z twojej strony za kazdym razem?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
supr3me
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: śr paź 10, 2007 10:02
Lokalizacja: MANCHESTER

Post autor: supr3me » ndz lip 27, 2008 11:41

Fahoo pisze:Jeśli ktoś przeprogramował kod immo to pupa nic nie zrobisz
jesli ktos faktycznie "uśpił" immo to znaczy ze ten kod juz jest inny? i dobranie oryginalnego klucza po numerze VIN nic nie da? :/


jest: Bora 1.9TDI AJM 01' Anglik :)

był: Golf MK3 1.9TDI AHU 96'

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » ndz lip 27, 2008 12:01

zapytam tak jaki masz kluczyk?z niego odpalałes wczesniej auto bezproblemowo?moze ktoś wyjął transponder i umiescił go przy stacyjce zeby odpalac auto kluczykami bez transponderów?

[ Dodano: 27 Lip 2008 12:03 ]
moze ten transponder gdzies sie zgubil wypadł z rejonu stacyjki bo niby dlaczego nie masz go w miejscu w którym powinien sie znajdowacz czyli w kluczyku?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
supr3me
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: śr paź 10, 2007 10:02
Lokalizacja: MANCHESTER

Post autor: supr3me » ndz lip 27, 2008 12:17

kluczyk wyglada na oryginalny, ma wyryte AH, ale w srodku nie ma nic oprocz diody i baterii, nie mam pojecia czy ktos grzebal przy kompie czy moze faktycznie transponder gdzies byl w poblizu stacyjki i teraz gdzies wylecial, nic nie widzialem takiego zeby gdzies lezało, auto odpalalem wczesniej bez problemu, nawet dorabianym kluczem gdzie koles stwierdzil ze nie mam immo i mi zrobil zwykly nierozbieralny kluczyk i tez bylo dobrze :/


jest: Bora 1.9TDI AJM 01' Anglik :)

był: Golf MK3 1.9TDI AHU 96'

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » ndz lip 27, 2008 12:25

no to transponder wypadł z okolic stacyjki
szukaj w aucie pastylki


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
supr3me
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: śr paź 10, 2007 10:02
Lokalizacja: MANCHESTER

Post autor: supr3me » ndz lip 27, 2008 12:56

juz szukalem, z reszta gdyby ktos tak zrobil to chyba powinien sie postarac zeby nie bylo mozliwosci zeby to poprostu wypadlo :) ehhhh


jest: Bora 1.9TDI AJM 01' Anglik :)

był: Golf MK3 1.9TDI AHU 96'

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » ndz lip 27, 2008 13:29

widziałem takie patenty w autach z zaoceanu auta z 1kluczykiem


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » ndz lip 27, 2008 13:37

pozostaje tylko immo off zajmują się takim procederem kolesie możesz nawet tylko sam sterownik oddać i po problemie

[ Dodano: 27 Lip 2008 13:43 ]
zwal jeszcze obudowe stacyjki i zerknij moze jest gdzies doklejony transponder i jest tylko problem z połączeniem na kostce od czytnika na fotce masz wymontowany
Ostatnio zmieniony ndz lip 27, 2008 13:49 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
supr3me
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: śr paź 10, 2007 10:02
Lokalizacja: MANCHESTER

Post autor: supr3me » ndz lip 27, 2008 21:57

norek111 pisze:pozostaje tylko immo off zajmują się takim procederem kolesie możesz nawet tylko sam sterownik oddać i po problemie
sam sterownik tzn tą skrzyneczke do ktorej idzie kabel od stacyjki?
najlepiej to musze znalezc kogos wlasnie zeby to wyłączyc w cholere :/ czy to kazdy elektryk powinien zrobic?


jest: Bora 1.9TDI AJM 01' Anglik :)

był: Golf MK3 1.9TDI AHU 96'

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości