Immobiliser - kodowanie kluczyka - wymiana komputera?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Immobiliser - kodowanie kluczyka - wymiana komputera?
witam
chcialbym otrzymac konkretną odpowiedz do mojego problemu, przegrzebalem archiwum ale wole dostac swieze informacje....
otóż mam taki problem ze od tygodnia kiedy odpalam silnik on po sekundzie gasnie i tak w kółko, zero życia... bylem u elektryka to stwierdzil ze ktos mi grzebal w komputerze i "uśpił" immobiliser, bo jest taki myk ze nie mam oryginalnego klucza od momentu kupna auta, w obecnym kluczyku najprawdopodobniej nie mam tej pestki od immo, przynajmniej jej nie widze, chyba nie jest wtopiona w plastik tak zeby jej nie bylo widac? elektryk powiedzial ze najlepiej wymienic caly komplet tj. komputer, immo, kluczyk bo na poczatku stwierdzil ze komputer jest walniety, pozniej sie okazalo ze to juz tylko polaczenie komputera z immo a teraz to juz wydaje mi sie ze jest wszystko w porzadku oprocz tego ze poprostu nie mam oryginalnego klucza z transponderem do immo :/ teraz mam takie pytania.. bo uwazam ze niepotrzebnie musze wszystko wymieniac...
czy mozna wymienic samo immo z kluczem i zakodowac pod obecny komputer?
czy mozna, ponownie, "uśpic" immobiliser?
czy jest mozliwosc zakodowania nowego klucza do immo nie majac oryginalnego klucza i zadnych kodów z nim zwiazanych? (podobno istnieje cos takiego jak baza danych gdzie po numerze VIN mozna dojsc jaki jest kod immo i zakodowac nowy kluczyk?)
z góry dzieki za wszystko porady
chcialbym otrzymac konkretną odpowiedz do mojego problemu, przegrzebalem archiwum ale wole dostac swieze informacje....
otóż mam taki problem ze od tygodnia kiedy odpalam silnik on po sekundzie gasnie i tak w kółko, zero życia... bylem u elektryka to stwierdzil ze ktos mi grzebal w komputerze i "uśpił" immobiliser, bo jest taki myk ze nie mam oryginalnego klucza od momentu kupna auta, w obecnym kluczyku najprawdopodobniej nie mam tej pestki od immo, przynajmniej jej nie widze, chyba nie jest wtopiona w plastik tak zeby jej nie bylo widac? elektryk powiedzial ze najlepiej wymienic caly komplet tj. komputer, immo, kluczyk bo na poczatku stwierdzil ze komputer jest walniety, pozniej sie okazalo ze to juz tylko polaczenie komputera z immo a teraz to juz wydaje mi sie ze jest wszystko w porzadku oprocz tego ze poprostu nie mam oryginalnego klucza z transponderem do immo :/ teraz mam takie pytania.. bo uwazam ze niepotrzebnie musze wszystko wymieniac...
czy mozna wymienic samo immo z kluczem i zakodowac pod obecny komputer?
czy mozna, ponownie, "uśpic" immobiliser?
czy jest mozliwosc zakodowania nowego klucza do immo nie majac oryginalnego klucza i zadnych kodów z nim zwiazanych? (podobno istnieje cos takiego jak baza danych gdzie po numerze VIN mozna dojsc jaki jest kod immo i zakodowac nowy kluczyk?)
z góry dzieki za wszystko porady
Ostatnio zmieniony sob lip 26, 2008 18:33 przez supr3me, łącznie zmieniany 3 razy.
jest: Bora 1.9TDI AJM 01' Anglik :)
był: Golf MK3 1.9TDI AHU 96'
był: Golf MK3 1.9TDI AHU 96'
- QQxQ
- V.A.G Podlasie
- Posty: 1242
- Rejestracja: pn cze 30, 2008 08:45
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
- Auto: Golf MK4
- Silnik: BUB
Jest mozliwe dokodowanie kluczyka.
Da sie dokogowac same immo do obecnego klucza
Poprostu jedziesz do ASO w swoim miescie i Placisz z 200+ za kluczyk i z 150+ za kodowanie.Oni biora nr nadwozia i po kilku tyg odsylaja kluczyk co do kodowania to moze da sie na miejscu a moze tez odsylaja gdzies do kogowania tak czy inaczej jest to drogie i troche sie czeka bo u jakiegos "dorabiacza w chipermarkecie" niema co ufac niezawsze kluczyk pasuje a cena taka sama :O ehh.
Da sie dokogowac same immo do obecnego klucza
Poprostu jedziesz do ASO w swoim miescie i Placisz z 200+ za kluczyk i z 150+ za kodowanie.Oni biora nr nadwozia i po kilku tyg odsylaja kluczyk co do kodowania to moze da sie na miejscu a moze tez odsylaja gdzies do kogowania tak czy inaczej jest to drogie i troche sie czeka bo u jakiegos "dorabiacza w chipermarkecie" niema co ufac niezawsze kluczyk pasuje a cena taka sama :O ehh.
Ostatnio zmieniony sob lip 26, 2008 15:07 przez QQxQ, łącznie zmieniany 2 razy.
no ja moge sie pochwalić ze jakiś czas temu przerabiałem temat immo
tu kolega wspomniał o dorobieniu w ASO po nr VIN .Jeśli ktoś przeprogramował kod immo to pupa nic nie zrobisz poza zczytaniem np LAUNCHEM za pare zł.nawet Tach Pro nie bierze tego immo bo to nie ten tym immobilisera
greg, w tym aucie informacje o immo nie są przechowywane w zegarach tylko w ECU
[ Dodano: 26 Lip 2008 23:44 ]
supr3me, mozna tez usunąc info o immo z ECU 100-200zł
tu kolega wspomniał o dorobieniu w ASO po nr VIN .Jeśli ktoś przeprogramował kod immo to pupa nic nie zrobisz poza zczytaniem np LAUNCHEM za pare zł.nawet Tach Pro nie bierze tego immo bo to nie ten tym immobilisera
greg, w tym aucie informacje o immo nie są przechowywane w zegarach tylko w ECU
[ Dodano: 26 Lip 2008 23:44 ]
supr3me, mozna tez usunąc info o immo z ECU 100-200zł
ale sie naczytałeśFahoo pisze:no ja moge sie pochwalić ze jakiś czas temu przerabiałem temat immo
tu kolega wspomniał o dorobieniu w ASO po nr VIN .Jeśli ktoś przeprogramował kod immo to pupa nic nie zrobisz poza zczytaniem np LAUNCHEM za pare zł.nawet Tach Pro nie bierze tego immo bo to nie ten tym immobilisera
greg, w tym aucie informacje o immo nie są przechowywane w zegarach tylko w ECU
[ Dodano: 26 Lip 2008 23:44 ]
supr3me, mozna tez usunąc info o immo z ECU 100-200zł
zapytam tak jaki masz kluczyk?z niego odpalałes wczesniej auto bezproblemowo?moze ktoś wyjął transponder i umiescił go przy stacyjce zeby odpalac auto kluczykami bez transponderów?
[ Dodano: 27 Lip 2008 12:03 ]
moze ten transponder gdzies sie zgubil wypadł z rejonu stacyjki bo niby dlaczego nie masz go w miejscu w którym powinien sie znajdowacz czyli w kluczyku?
[ Dodano: 27 Lip 2008 12:03 ]
moze ten transponder gdzies sie zgubil wypadł z rejonu stacyjki bo niby dlaczego nie masz go w miejscu w którym powinien sie znajdowacz czyli w kluczyku?
kluczyk wyglada na oryginalny, ma wyryte AH, ale w srodku nie ma nic oprocz diody i baterii, nie mam pojecia czy ktos grzebal przy kompie czy moze faktycznie transponder gdzies byl w poblizu stacyjki i teraz gdzies wylecial, nic nie widzialem takiego zeby gdzies lezało, auto odpalalem wczesniej bez problemu, nawet dorabianym kluczem gdzie koles stwierdzil ze nie mam immo i mi zrobil zwykly nierozbieralny kluczyk i tez bylo dobrze :/
jest: Bora 1.9TDI AJM 01' Anglik :)
był: Golf MK3 1.9TDI AHU 96'
był: Golf MK3 1.9TDI AHU 96'
pozostaje tylko immo off zajmują się takim procederem kolesie możesz nawet tylko sam sterownik oddać i po problemie
[ Dodano: 27 Lip 2008 13:43 ]
zwal jeszcze obudowe stacyjki i zerknij moze jest gdzies doklejony transponder i jest tylko problem z połączeniem na kostce od czytnika na fotce masz wymontowany
[ Dodano: 27 Lip 2008 13:43 ]
zwal jeszcze obudowe stacyjki i zerknij moze jest gdzies doklejony transponder i jest tylko problem z połączeniem na kostce od czytnika na fotce masz wymontowany
Ostatnio zmieniony ndz lip 27, 2008 13:49 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.
sam sterownik tzn tą skrzyneczke do ktorej idzie kabel od stacyjki?norek111 pisze:pozostaje tylko immo off zajmują się takim procederem kolesie możesz nawet tylko sam sterownik oddać i po problemie
najlepiej to musze znalezc kogos wlasnie zeby to wyłączyc w cholere :/ czy to kazdy elektryk powinien zrobic?
jest: Bora 1.9TDI AJM 01' Anglik :)
był: Golf MK3 1.9TDI AHU 96'
był: Golf MK3 1.9TDI AHU 96'
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości