Włączniki elektrycznych szyb - problem
: wt lip 22, 2008 22:05
Witam...
Mając oryginalne elektryczne szyby do mk2 (wersja 3D) postanowiłem, że przełączniki tych szyb przeniosę w tapicerkę/boczki drzwi. Ale żeby "utrudnić" sobie zadanie postanowiłem że w drzwiach kierowcy dam nie jeden ale dwa przełączniki aby sterować i lewym i prawym podnośnikiem. Ponieważ oryginalne podnośniki nie zbyt się do tego nadają zakupiłem taki zestaw:
http://moto.allegro.pl/item402591127_vw ... yb_el.html
I wszystko pięknie śmiga oprócz tego przełacznika do podnośnika w drzwiach pasażera, który mam w drzwiach od strony kierowcy. (ten podwójny)
Podłączyłem to w taki sposób że wszystkie masy i plusy wziąłem z sąsiedniego przełącznika a dwa pozostałe kable do sterowania silniczkiem podłączyłem przez trójnik bezpośrednio do kabli w drzwiach pasażera (między przełącznikiem a silniczkiem). No i jest pupa... przewody się grzeją a silniczek ani drgnie...
Niestety nie wiem jak to było podłączone oryginalnie w T4....
Jeśli ktoś robił podobną przeróbkę lub wie jak to powinno być niech da znać...
Dodam że zarówno do oryginalnej kostki z golfa II jak i T 4 dochodzi po 6 kabli.
Pozdrawiam
Mając oryginalne elektryczne szyby do mk2 (wersja 3D) postanowiłem, że przełączniki tych szyb przeniosę w tapicerkę/boczki drzwi. Ale żeby "utrudnić" sobie zadanie postanowiłem że w drzwiach kierowcy dam nie jeden ale dwa przełączniki aby sterować i lewym i prawym podnośnikiem. Ponieważ oryginalne podnośniki nie zbyt się do tego nadają zakupiłem taki zestaw:
http://moto.allegro.pl/item402591127_vw ... yb_el.html
I wszystko pięknie śmiga oprócz tego przełacznika do podnośnika w drzwiach pasażera, który mam w drzwiach od strony kierowcy. (ten podwójny)
Podłączyłem to w taki sposób że wszystkie masy i plusy wziąłem z sąsiedniego przełącznika a dwa pozostałe kable do sterowania silniczkiem podłączyłem przez trójnik bezpośrednio do kabli w drzwiach pasażera (między przełącznikiem a silniczkiem). No i jest pupa... przewody się grzeją a silniczek ani drgnie...
Niestety nie wiem jak to było podłączone oryginalnie w T4....
Jeśli ktoś robił podobną przeróbkę lub wie jak to powinno być niech da znać...
Dodam że zarówno do oryginalnej kostki z golfa II jak i T 4 dochodzi po 6 kabli.
Pozdrawiam