Strona 1 z 2
					
				Dziwny zamuł
				: ndz kwie 20, 2008 22:59
				autor: KoZa_LSW
				coś sie stało dzisiaj z moim mk2 GTI PB :/ zwykle na 4 spokojnie do 170 sie rozpedzał a dzisiaj ledwo 120 a o 5 biegu nie wspomne wogule nie jedzie ;( nawet kolega z mk2 1.8 RP mnie spokojnie zostawił :/ co się dzieje powiedzcie mi 
[ Dodano: 21 Kwi 2008 13:22 ]
chłopaki pomocy 

 bo robi sie coraz gorzej :/
 
			 
			
					
				
				: pn kwie 21, 2008 13:58
				autor: ppoll27
				czy na luzie się wkręca do końca ? czy równe wolne obroty ? czy kłopot polega na tym że powoli przyspiesza czy że szarpie ? a może ma tak jakby "ogranicznik" ? napisz coś więcej
			 
			
					
				
				: pn kwie 21, 2008 14:57
				autor: KoZa_LSW
				na luzie jest spokojnie śmiga do odcięcia zapłonu. podczas jazdy czasem niemoże się wkręcić na wiecej niż 2,000 obr ale po chwili idzie dalej, czasem też szarpie no i nie przyspiesza jak GTI tylko jak np.1.6 a do tej pory wszystko było OK 
ppoll27 pisze:a może ma tak jakby "ogranicznik"
 też tak jest tak staje sie przy 4,000 obr i niechce dalej sie kręcić... 
czy moze być to problem z rozrządem (całym) lub paskiem??
 
			 
			
					
				
				: pn kwie 21, 2008 15:36
				autor: Marcus
				a moze filtr paliwa ??
			 
			
					
				
				: pn kwie 21, 2008 15:38
				autor: KoZa_LSW
				Marcus pisze:a moze filtr paliwa ??
ale dla niego czy to LPG czy Pb nie robi różnicy taki sam zamuł :/
 
			 
			
					
				
				: wt kwie 22, 2008 00:52
				autor: KoZa_LSW
				lukasz_zn pisze:Może być także przyśpieszacz zapłon
sprawdzałem pokolei i okazało się że właśnie zapłon się przestawił :/ tak mi mechanik ostatnio ustawił ze nie dokręcił aparatu zapłonowego... tak na oko sam ustawiłem aby był a jutro jade na porządne ustawienie. dzieki kolego. punkcik dla Ciebie!
 
			 
			
					
				
				: wt kwie 22, 2008 20:12
				autor: 21mariusz03
				Witam ja mam troche podobny problem ..
mam golfa 1.6 na pierburgu 2e2
i tak jak ktos wspominal ma taki chocby ogranicznik predkosci : na benzynie predkosc nei do pokonania to 120 a na gazie to okolo 140km 
czym to jest spowodowane ? : wezyki wymienione filtry nowe kable sprawne
podstawka pod gaznikiem jest idealna a ten cwaniak ma mimo to troche neirowne obroty ... :/
			 
			
					
				
				: wt kwie 22, 2008 20:25
				autor: oldstaszek
				2E2 - najbardziej prawdopodobne -niedrożna dysza paliwa II gardzieli .Wymaga zdjęcia pokrywy górnej i przeczyszczenia. 

 
			 
			
					
				
				: wt kwie 22, 2008 21:04
				autor: 21mariusz03
				hmm a jeszcze jakeis opcje ?
napewno cos tam dostaje benzyny jak wciskam do dechy ale moze faktycznie za malo wiec sie nie kloce .. na 5 to ma wlasciwie zero mocy...
			 
			
					
				
				: wt kwie 22, 2008 21:09
				autor: oldstaszek
				Praktycznie wszystko opisałeś wcześniej - taki wniosek nasuwa się sam...Otwiera się druga przepustnica i ...paliwa to nie ma...Chyba że druga się nie otwiera...ale gaz?.. 

 
			 
			
					
				
				: wt kwie 22, 2008 21:17
				autor: 21mariusz03
				hm jak wciskam gaz do dechy na pierwszych biegach to idzie bardzo ladnie problem zaczyna sie od 100km nagle przestaje isc
no a gdzie powinienem szukac przyczyny nierownych obrotow ? bo wezyki i podstawka jest na 100% szczelna bo sam sprawdzalem i wezyki wymienilem ?nie sa to bardzo neirowne obroty ale wyraznie to slychac ze silnik raz ma wyzsze raz nizsze
			 
			
					
				
				: wt kwie 22, 2008 21:24
				autor: oldstaszek
				Do 100 normalnie się rozpędza...no i dalej rosną potrzeby w paliwie - dysza drugiego przelotu nie podaje...Jak pisałeś na LPG jest OK. 

 
			 
			
					
				
				: czw kwie 24, 2008 11:56
				autor: ppoll27
				21mariusz03 pisze:hm jak wciskam gaz do dechy na pierwszych biegach to idzie bardzo ladnie problem zaczyna sie od 100km nagle przestaje isc
no a gdzie powinienem szukac przyczyny nierownych obrotow ? bo wezyki i podstawka jest na 100% szczelna bo sam sprawdzalem i wezyki wymienilem ?nie sa to bardzo neirowne obroty ale wyraznie to slychac ze silnik raz ma wyzsze raz nizsze
sprawdzałeś rozrząd i zapłon ?