Strona 1 z 1

Strumienica do golfa 3 2.0 8V

: wt maja 31, 2005 20:28
autor: jojo
Mam strumienicę i chciałbym ją zamontować ,czy mogł by ktoś mi doradzić jak ją wspawać bo mam na myśli dwa warianty 1. wyciąć katalizator pozostawiając sondę lambda (ciekawe czy katalizator pełni jeszcze swoją rolę gdyż jest od nowości, a przebieg 240 tyś km.), i 2 . wariant wywalić środkowy tłumik i w to miejsce wspawać strumienice. Obecnie moj wydech posiada stary katalizator , seryjny środkowy tłumik , i końcowy przelotowy .W takim zestawieniu trochę jest za cichy jak dla mnie .Co byście mi poradzili . Z gory dzięki za wszystkie rady. Napiszcie jak macie u siebie , jeśli ktoś wydłubał katalizator to nich napisze jak tam to wszystko obspawał.

: wt maja 31, 2005 20:49
autor: evolution
strumien powinno sie zamontowac w miejscu ktore najbardziej pomoze w pracy silnika a mu nie zaszkodzi. wiec powinien to zrobic człowiek ktory ma mozliwosc sprawdzenia osiagow przed i po montazu bo inaczej to sensu nie ma niestety no chyba ze dla dzwieku...

: śr cze 01, 2005 22:53
autor: jojo
W takim razie może wypowie sie ktoś kto montował juz strumke w takim silniczku .

: śr cze 01, 2005 23:53
autor: olozwirski
Jak wpiszesz slowo strumienica w szukajke to bedziesz mial chyba ze 30 tematow do przeczytania. Powodzenia

strumienica

: czw cze 02, 2005 10:38
autor: Daniel Gnacy
z reguły strumienice zakłada sie jak najbliżej silnika,czyli ja bym ją zamiast kata zamontował! Ja tez mam GTi,ale dopiero 120 tys.przejechane dlatego jeszcze nie wymieniam,ale duzo znajomych wymieniało i właśnie w taki sposób jak wczesniej napisałem!

Re: strumienica

: czw cze 02, 2005 15:14
autor: jojo
Daniel Gnacy pisze:z reguły strumienice zakłada sie jak najbliżej silnika,czyli ja bym ją zamiast kata zamontował! Ja tez mam GTi,ale dopiero 120 tys.przejechane dlatego jeszcze nie wymieniam,ale duzo znajomych wymieniało i właśnie w taki sposób jak wczesniej napisałem!
Też właśnie chciałbym wstawić w miejsce katalizatora , tylko się zastanawiam jak to zrobić ,czy zrobic jakis gwint w strumienicy aby wkręcić sonde lambda i jeszcze zrobić to tak żeby dobrze odczytywała ,czy obspawać jakoś katalizator nie ruszając sondy .
Ludziska napiszcie coś jak to wspawać w ten katalizator ,fotki mile widziane .

: czw cze 02, 2005 21:40
autor: evolution
jak napisalem wczesniej wstawic ja miozna wszedzie, ale sens montazu jest dopiero w momencie przetestowania kilku polozen strumienicy w wydechu dajacych najlepsze efekty( tu czytaj kazdy silnik bedzie chcial cos innego) w swoim aucie strumien mialem na koncu wydechu poniewaz w tym miejscu efekt montazu byl najlepszy