Co zamiasta Katalizatora??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Greengoss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt sty 04, 2008 10:53
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Co zamiasta Katalizatora??

Post autor: Greengoss » pt lut 15, 2008 11:38

Posiadam od miesiac Mk4 z silnikiem 1.8 125 km. I w przedziale 3000-4000rpm strasznie głosno jest w srodku od katalizatora... Rano brzęczy strasznie...

Chce cos wstawic zamiast niego. Strumienice mi odradzali , rurke tez , koles mi polecił cos takiego : http://www.allegro.pl/item308716853_tlu ... chael.html

Jest to tłumik przelotowy podobno dobra firma i wogole. Teraz chciałem spytac specjalistów od vw. Chciałbym zeby chodził jak chodzi czyli cicho ... Poradzcie cos...



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt lut 15, 2008 11:43

A nie masz przedmuchów na łączeniach? żadna śrubka nie puściła obejżyj kata czy jest cały


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Greengoss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt sty 04, 2008 10:53
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Post autor: Greengoss » pt lut 15, 2008 12:35

Tzn byłem u tłumikarzy i stwierdzili ze wszystko jest ok. Układ szczelny a kat dobrze wyglada, ale ewidetnie słysze jak wchodzi w rezonans przy 3000-4000 rpm . Wkurza mnie szczegolnie przy rozpedzaniu sie....



jeanks5t
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: pt lut 09, 2007 03:39
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Post autor: jeanks5t » pt lut 15, 2008 14:15

Jeżeli masz pewność że to katalizator, to ja myślę że niema się co bawić w montowanie jakiś środkowych tłumików, ani żadnych stumiennic, ponieważ to poprostu niezda egzaminu. Pozostaje tylko nowy katalizator- najwyżej jakiś trochę tańszy zamiennik.



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » pt lut 15, 2008 15:00

Tylko katalizator ,strumienica to same kłopoty z poprawną pracą silnika



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pt lut 15, 2008 17:33

moim zdaniem jak juz zmieniac oryginalny na "cos" to na metalowy ...
http://www.lindo.gobex.pl/produkty.html
bardzo porządne - metalowe i z gwarancją - do Golfa 4 nie mają dedykowanego (z przyłączami) ale w każdym _porządnym_ zakładzie tłumikowym dorobią ci przyłącze do uniwersalnego - tylko musisz dobrać taki kształt jak masz i taką samą średnicę rur ... a kupić można w zakładzie albo np. przez net http://www.autolis.pl
oczywiscie mozesz tez kupic zamiennik oryginalu Bosala :
http://www.catalogue.bosal.com/pages/ex ... search.php
a potem sprawdzic cene w jakims tanim sklepie :
http://www.moto-czesci.pl/

:bigok:


TDPower

hauer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: śr mar 15, 2006 11:15
Lokalizacja: Polska

Post autor: hauer » sob lut 16, 2008 13:04

a ten lindo gobex robi katalizatory spełniające norme EURO4? coś mi się wydaje że nie.
ten szuwaks co polecają na allegro (w pierwszym poście) to po mojemu strumienica jest.
w Wawie u niejakiego Pachulskiego możesz kupić katalizatory jakiejśamerykańskiej firmy spełniające norme EURO4 -bynajmniej tak sięreklamują. zdzwoń do nich zapytaj o nazwę i poszukaj w necie może coś trafisz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lut 16, 2008 13:14

A po te rygorystyczne normy? Niewlele osób zdecyduje się na taki wydatek.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

hauer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: śr mar 15, 2006 11:15
Lokalizacja: Polska

Post autor: hauer » sob lut 16, 2008 13:31

ja to nie wiem. ale jeśli auto ma spełniać EURO4 to pewnie przy badaniu technicznym sprawdzą czy spełnia. a jeśli nie spełnia to pewnie nie podstęplują gdzie trzeba.
prawdaż?



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » sob lut 16, 2008 13:42

moj diagnosta sie cieszy ze dam
zarobic i nic nie szuka jak nie powiem co ma zobaczyc i nie oszukujmy sie tak jest w wiekszosci zakladow


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lut 16, 2008 15:22

hauer, norma euro4 i wszystkie inne zależą tylko w małej części od katalizatora. To jest kwestia konstrukcji silnika, recyrkulacji spalin, posobu sterowania, rodzaju wtrysku itd. Zwykły uniwerslany katalizator zupełnie wystarczy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości