Coś chrobocze podczas ruszania i na małych prędkościach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Coś chrobocze podczas ruszania i na małych prędkościach
Witam.
Mój problem ma się następująco. Po zmianie zawieszenia na -40 coś zaczęło mi chrobotać podczas ruszania (najwięcej na skrętach ale zdarza się równiez na prostym) i jazdy z małą prędkością (10-20km). Wymieniłem już tuleje wahaczy i łozyska. Chrobot dochodzi od przednich kół i jest wyczuwalny na pedale gazu.
Proszę o jakieś sugestje bo brak mi pomysłów.
Mój problem ma się następująco. Po zmianie zawieszenia na -40 coś zaczęło mi chrobotać podczas ruszania (najwięcej na skrętach ale zdarza się równiez na prostym) i jazdy z małą prędkością (10-20km). Wymieniłem już tuleje wahaczy i łozyska. Chrobot dochodzi od przednich kół i jest wyczuwalny na pedale gazu.
Proszę o jakieś sugestje bo brak mi pomysłów.
Ostatnio zmieniony pt lut 01, 2008 19:34 przez Mekto, łącznie zmieniany 1 raz.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
homsky, właśnie nie i wydaje mi się że coś chyba nie dokręcilem przy górnym mocowaniu amora - tam gdzie łożysko jest - moje przypuszczenia.
Co myślisz o takiej djagnozie??
[ Dodano: 01 Lut 2008 23:17 ]
nic innego już nie widzę - reszta wymieniona.
Co myślisz o takiej djagnozie??
[ Dodano: 01 Lut 2008 23:17 ]
Wymieniłem też amory i podejżewam że przy składnaniu coś niedokręcone albo źle złożone. Lub łożysko padło.homsky pisze:Przy wymienie spręzyn
nic innego już nie widzę - reszta wymieniona.
Cięzko Tomek wyczuć, kurde najgorsze jest stawianie diagnozy na odległośc, gdy nie słyszy sie tego dźwieku ...... włąsnie sam ten odgłos potrafiłby naprowadzic na właściwytrop a tak to .... tylko domysłyMekto pisze:właśnie nie i wydaje mi się że coś chyba nie dokręcilem przy górnym mocowaniu amora - tam gdzie łożysko jest - moje przypuszczenia.
Co myślisz o takiej djagnozie??
Raczej nie podejżewam żebys coś źle skręcił , bo tam praktycznie nie ma co źle złożyć/skręcić
Tomek ten chrobot jest jednostajny , to znaczy że trwa cały czas gdy jedziesz ze skręconym kolami z niewielka predkościa, czy jest to tylko taki chwilowy dźwiek w momwncie ruszania ????? Kurde jak ja nie lubie takich historii , piszemyo dźwiekach odglosach nie mogąc ich usłyszeć......Mekto pisze:Chrobot dochodzi od przednich kół i jest wyczuwalny na pedale gazu.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
homsky, nie jest jednostajny - właśnie taki jakby rant blachy tarł o pręta. I zmojego odczucia to własnie podczas pracy amorów na nierównościach oraz skrętów słychać ten dźwięk - dlatego podejrzewam górne mocowanie.
Dziś spojrzałem na kielich i po lewej stronie jest troszkę wyżej a do tego lekko skrzywiony (nie tak jak prawy w każdym razie).
Jutro to rozkręcam i złożę jeszcze raz ze zdwojoną siłą przykręcania - zobaczymy.
Dziś spojrzałem na kielich i po lewej stronie jest troszkę wyżej a do tego lekko skrzywiony (nie tak jak prawy w każdym razie).
Jutro to rozkręcam i złożę jeszcze raz ze zdwojoną siłą przykręcania - zobaczymy.
Tak myśle, że trzeba by było chyba sie dokłądniej przyjżec górnej poduszce McPhersona jak to wszystko jest osadzone ,przykręcone z amorem itd , jesli juz to problem może tylko tam u góry wystepować , jakby nie było jest to element ruchomy (obrotowy)
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Czy jest możliwość żebyś mi to jakoś pokazał?? Jakiś link albo fotka.flinstone pisze:plastikowa tulejke w zacisku-tzw "teflonik".
Klocki właśnie wyjąłem i włożyłem na nowo - problem pozostał.
Kończą mi się pomysły
[ Dodano: 04 Lut 2008 18:01 ]
Ten dźwięk można porównać do bardzo głośno pracującego dysku twardego.
To są te tuleki na których pracuja obydwie części zacisku. Jesli to jest wyrobione, to klocki mogą rzegotać o tarcze. Nie mam zdjęcia tego elementu. Zobacz jeszcze, czy przypadkiem nie jest luźno zamocowana blacha osłony tarczy-ona telepiąc się może wydawać dźwiek o dużej częstotliwości-tak jak stare dyski twarde Ewentulanie zwróc też uwage czy na wewnętrznych krawędziach felgi nie ma śladów obcierania.
Jetta MK2 TeeDee-doprowadzona do stanu fabrycznego w wersji kanadyjskiej
Tylko to chrobotanie jest dosyć mocne i bardzo dobrze odczuwalne na pedale gazu więc raczej to nie blacha - jutro odchylę hamulce i przejadę kawałek tak żeby klocki nie ściskały tarcz - zobaczę co będzie.flinstone pisze:Zobacz jeszcze, czy przypadkiem nie jest luźno zamocowana blacha osłony tarczy-ona telepiąc się może wydawać dźwiek o dużej częstotliwości
[ Dodano: 04 Lut 2008 18:23 ]
Brak - dziś sprawdziłemflinstone pisze:Ewentulanie zwróc też uwage czy na wewnętrznych krawędziach felgi nie ma śladów obcierania
a nie jest tak ze klocki dotykaja zewnetrznego kawalka tarczy tego co nie jest plaszyczna hamujaca tylko jzu tym zardzewalym metalem?
jak lozysko makpersona by to bylo to raczj by stukalo ci a chrobotenie byloby w monecie skrecania keirwnica na pedale jak czuc to watpie ze to makpserson
cizko powiedziec na odleglosc
jak lozysko makpersona by to bylo to raczj by stukalo ci a chrobotenie byloby w monecie skrecania keirwnica na pedale jak czuc to watpie ze to makpserson
cizko powiedziec na odleglosc
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości