Strona 1 z 2
					
				Na ciepłym silniku gaśnie!
				: sob sty 26, 2008 14:56
				autor: rudi59
				Witam!
Mam problem z golfem, kiedy silnik się trochę nagrzeję to czasami gaśnie mi po wciśnięciu sprzęgła, co może być przyczyną? Silnik to 1,3 gaźnik LPG
			 
			
					
				
				: sob sty 26, 2008 15:01
				autor: ALUNO
				nie wiem czy to o to chodzi ale ja mam cos podobnego ale z wstecznym biegiem i wyszlo ze auto chodzi dobrze ale tylko linka jest stara pozdro
			 
			
					
				
				: sob sty 26, 2008 16:10
				autor: jhosef
				Gaśnie na gazie czy na benzynie?
			 
			
					
				
				: sob sty 26, 2008 16:32
				autor: rudi59
				Hmm...na benzynie nie sprawdzałem jeszcze, ale na gazie gaśnie, regulowałem sam 

Co do obrotów to niestety nie mam obrotomierza 

 
			
					
				
				: sob sty 26, 2008 17:23
				autor: jhosef
				Proponuje na początek sprawdzić czy nie ciągnie lewego powietrza przez wężyki podciśnienia i podstawę gaźnika, jeśli masz zużyte membrany w parowniku też może sobie przygasać. Wyregulowac instalację LPG
			 
			
					
				
				: sob sty 26, 2008 23:03
				autor: rudi59
				jhosef pisze:Proponuje na początek sprawdzić czy nie ciągnie lewego powietrza przez wężyki podciśnienia i podstawę gaźnika, jeśli masz zużyte membrany w parowniku też może sobie przygasać. Wyregulowac instalację LPG
A więc na pewno nie jest to wina nie wyregulowanej instalacji, ponieważ na benzynie gaśnie o wiele częściej niż na gazie. Golfik jest na gaźniku, czy jest tu śrubka do regulacji wolnych obrotów? Jeżeli tak to gdzie i jak wygląda? Bo z moich obserwacji wynika, że samochód gaśnie 
po wyłączeniu się ssania. Ponieważ do przejechania jakichś 2-3km wszystko jest w porządku.
 
			
					
				
				: sob sty 26, 2008 23:06
				autor: jhosef
				Śruba do regulacji obrotów gazu jest w parowniku, ale najpierw musisz mieć prawidłowe obroty na benzynie. Sprawdź jak pisałem podciśnienia oraz podstawę gaźnika. Jeśli podstawa jest popękana i łapie lewe powietrze może gasnąć. Do podstawy gaźnika dobierzesz się odkręcając gaźnik, jest przykręcony na 3 długie śruby rozmianu 6 ( czyli na klucz 10)
			 
			
					
				
				: sob sty 26, 2008 23:15
				autor: rudi59
				jhosef, chodzi mi o śrubę regulującą wolne obroty w gaźniku, nie w reduktorze. W swojej fieście była owa śrubka, którą regulowało się obroty na gaźniku. W VW jest taka?
			 
			
					
				
				: sob sty 26, 2008 23:21
				autor: jhosef
				Masz gaźnik Pierburg 2e3?
   
Śruba regulacyjna znajduje sie w rurce plastykowej (nr 8 na rysunku)musisz włozyć w nią srubokręt.
 
			
					
				
				: ndz sty 27, 2008 00:17
				autor: Maćkooo
				Witam
jhosef pisze:Masz gaźnik Pierburg 2e3
Z pewnościa to gaznik 2e3 , chyba nikt sie nie bawił w mega tuning na 2e2. 
jhosef pisze:Śruba regulacyjna znajduje sie w rurce plastykowej (nr 8 na rysunku)musisz włozyć w nią srubokręt.
Wiece w tych gażnikach lubi sie zatykac dysza wolnych obrotów. Objawy sa takie ze auto gasnie na ciepłym silniku. Odpala tylko z gazem, albo trzeba gaz przytrzymywac. 
Te gazniki (2e3) mają tzw odciecie na rysunku jhosefa to nr 10. Odcina dopływ paliwka przy hamowaniu silnikiem .
 
			
					
				
				: ndz sty 27, 2008 01:04
				autor: rudi59
				Maćkooo, Jak można odetkać tą dyszę? I jak się zabrać za naprawę tej usterki?
			 
			
					
				
				: ndz sty 27, 2008 01:34
				autor: darek45
				dysza wolnych obrotów to nr1 [patrz rysunek] należy ją wykręcić i przeczyścić
mam pytanie czy na gazie gaśnie po wciśnięciu sprzęgła w ruchu czy na postoju? 
 
zdjęcie górne po lewej stronie
 
			
					
				
				: ndz sty 27, 2008 02:13
				autor: jhosef
				Tylko że przez zapchaną dyszę nie gasł by na gazie.
			 
			
					
				
				: ndz sty 27, 2008 02:35
				autor: darek45
				jhosef, 
przez zapchaną dyszę nie będzie chodził na benzynie