Witajcie
Moim problemem do zastanowienia jest to iż niebawem wymieniam uszczelkę pod głowicą, ponieważ są wycieki oleju na silnik i inne mniej przyjemne zjawiska.
Czy przy wymianie uszczelki pod głowicą w silniku diesla planuje się ją, i jakie to ma skutki dla silnika.
Jedni mechanicy mówią że można planować i nie ma to żadnego ZŁEGO wpływu dla silnika,
inni natomiast kategorycznie odradzają planować głowicę w dieslu, ponieważ jest to "gwóźdź do trumny" dla tego silnika.
Dodam że jest to 1588 (1.6) Diesel - JP-ek
Czy planować głowicę w silniku Diesla
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: ndz gru 02, 2007 21:45
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
planowanie - szlif powierzchni styku głowicy z blokiem silnika – operacja, która jest zalecana każdorazowo przy demontażu głowicy z silnika i wymianie uszczelki;
to nie tylko definicja ale tez zalecenie
to nie tylko definicja ale tez zalecenie
Ostatnio zmieniony wt sty 22, 2008 21:41 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
Głowice sie planuje a to co poszło na planowanie nadrabia sie kupując uszczelke o troche wiekszej grubości, z tego co dobrze pamietam to są trzy grubości uszczelek pod głowice. Musisz zobaczyć jaka uszczelka u ciebie była i kupic grubsza niz miałes. a to jaka usczelke miałes poznasz po ilosci karbów na brzegu uszczelki. Poszukaj na forum było to wszystko dokładnie opisane co gdzie i jak jest .
A wszystko przez kobiete....:D
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
- Kontakt:
Planowanie głowic, naprawa
Prawidłowa praca silnika zależy w głównej mierze od głowicy i układu rozrządu. Mając powyższe na uwadze, dobrze naprawiona głowica gwarantuje długotrwałe i niezawodne działanie silnika.
Prawidłowa praca silnika zależy w głównej mierze od głowicy i układu rozrządu. Mając powyższe na uwadze, dobrze naprawiona głowica gwarantuje długotrwałe i niezawodne działanie silnika.
Ostatnio zmieniony wt sty 22, 2008 22:09 przez pszczyna, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: ndz gru 02, 2007 21:45
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Dziękuję za informację, jak tylko zdejmiemy głowicę (razem z mechanikiem) - mam nadzieję iż kolejny raz się na nim nie zawiodę - będę chciał abyśmy posprawdzali wszystko.
Może się nie okaże jak kolega wyżej napisał planowanie - zobaczymy.
Mam takie malutkie pytanko - nie związane z silnikiem ale z golfem II w dieslu
wiecie moze do czego jest 17 bezpiecznik ?? oryginalnie 10A - ponieważ robie rospiske do podzielenia się i w tym jednym nie moge doszukać się - w bęzynowym jest napisane ale nie tyczy sie diesla
Może się nie okaże jak kolega wyżej napisał planowanie - zobaczymy.
Mam takie malutkie pytanko - nie związane z silnikiem ale z golfem II w dieslu
wiecie moze do czego jest 17 bezpiecznik ?? oryginalnie 10A - ponieważ robie rospiske do podzielenia się i w tym jednym nie moge doszukać się - w bęzynowym jest napisane ale nie tyczy sie diesla
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: ndz gru 02, 2007 21:45
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości