Zbyt wysokie obroty na biegu jalowym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: Qto, VIP

Awatar użytkownika
Pablo p7777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw sty 04, 2007 22:23
Lokalizacja: Sandomierz
Kontakt:

Zbyt wysokie obroty na biegu jalowym

Post autor: Pablo p7777 » wt lis 27, 2007 19:11

Zaczeło się podczas pierwszych mrozów. Przy zapalaniu silnika ma bardzo wysokie obroty, wcześniej tego nie było. Samochód jedzie jak najbardziej poprawnie przyspiesza i pali całkiem ok, tylko te obroty "na luzie". Myśle że to wina silniczka krokowego mam tylko problem ze zlokalizowaniem tego silniczka no i drugie pytanie jak go juz znajde jak sie go rozbiera zeby np wyczyścić. VW Passat silnik 1.8 na jednopunkcie. Modelu silnika nie znam bo nie moge zlokalizować gdzie to jest opisane. Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony wt lis 27, 2007 20:36 przez Pablo p7777, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8878
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice

Post autor: dziejo » wt lis 27, 2007 19:58

Pablo p7777 pisze:VW Passat silnik 1.8 na jednopunkcie.
RP - AAM lub ABS różniaca polega na tym ze ten 1 ma 90 KM A 2 75 KM 3 90KM
silniczek krokowy to nic innego jak stabilizator biegu jałowego
i znajduje się on w zespole wtryskowym na jego przodzie na wprost pierwsza wtyczka

[ Dodano: Wto Lis 27, 2007 19:01 ]
silniczek krokowy mozna wykręcić owszem ale w całości wrzucić do nafty, benzyny
Ostatnio zmieniony wt lis 27, 2007 20:48 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

Post autor: Amanda » śr lis 28, 2007 08:28

Silnikczek krokowy to to coś czarne, podłuzne, na dole po lewej na fotce w TYM poście (NIE to ze strzałkami) :grin:


[size=75]Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1991 + LPG/Zavoli/BingoM[/size]

Awatar użytkownika
Pablo p7777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw sty 04, 2007 22:23
Lokalizacja: Sandomierz
Kontakt:

Post autor: Pablo p7777 » czw lis 29, 2007 19:32

Dzięki teraz wszystko jasne i na dodatek działa



Awatar użytkownika
Wuefista
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 910
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:39
Lokalizacja: Biskupiec
Kontakt:

Post autor: Wuefista » czw lis 29, 2007 19:42

TEż to miałem,ale zakupiłem nówki swiece Bosch Super Power i powiem szczerze że samochód jakby to ując dostał kopa,oczywiście przy odpalaniu.Odrazu pali i się nie dławi.A jeśli chodzi o obroty to na biegu jałowym na początku po dłuższej przerwie w jeżdzie i postu też mam lekkie wahania obrotów.też sprawdzę silniczek krokowy może to on?Ale nie mam pojęcia.Pozdro


[b][size=200][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3611552#3611552]JebiZa TDI[/url][/size][/b]
[img]http://images23.fotosik.pl/66/3a9002da24aef60e.jpg[/img][img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 13 gości