Strona 1 z 1

Wachania obrotow na cieplym silniku

: czw lis 22, 2007 11:33
autor: FIRERS
KUPILEM Z NIEMCA GOLFA 3 I OD POCZATKU MAM PROBLEM OBROTAMI NA CIEPLYM SILNIKU, CZASAMI ZGASNIE NA WOLNYCH PRZY WCHODZENIU W ZAKRET NA SPRZEGLE,
A CZASAMI NIE MA MOCY PRZY SPOKOJNYM RUSZANIU ALE TO ZADKO,A JAK JEST ZIMNY TO CHODZI IDEALNIE I PRZY 0 STOPNI PALI DOBRZE.COS TO MOZE BYS?? BO JA WYMIEKAM:):):)
nie pisz capsem!!!!!!!!!!!!!!!

: czw lis 22, 2007 12:31
autor: Lukasz_mk2
Po pierwsze nie KRZYCZ!! A po drugie to podłącz auto do vag'a, Posprawdzaj też czy nie masz gdzieś dziury w wężach doprowadzających powietrza, nieszczelności przewodów powodują takie usterki. Sprawdź też czy wydech jest szczelny od silnika po samą końcówkę wydechu.
PS A tak w ogóle to witaj w gronie VW maniaków :okej:

: czw lis 22, 2007 12:52
autor: FIRERS
SPRAWDZALEM OD PRZEPLYWKI TE RURY, ODMY I NIC, JESZCZE MIALEM ROZRZAD PRZESAWIONY O ZABEK DO TYLU

: czw lis 22, 2007 13:10
autor: Lukasz_mk2
To zrób porządek z roZrządem i jak pisałem wcześniej sprawdź wydech czy nie ma nigdzie jakiejś dziurki i WYłąCZ CAPS LOCK!

: czw lis 22, 2007 13:33
autor: Gitner
1. Wylacz capslocka w temacie i tresci postu
2. Temat niesprecyzowany

: czw lis 22, 2007 13:50
autor: FIRERS
ok juz zajazylem z capslockiem poprostu silnik pracuje nierowno, obrotomiesz na cieplym silniku wacha sobie jak mu sie podoba do 1400obrotów potem spada do 500 przygraja zawory cisnienie oleju sie zaswieci potem znowu ponad 1000 i tak caly czas ale tylko na cieplym motorze czasem bardziej czasem mniej sie wachaja. a jak jest zimny to obroty sa rowno okolo 1000 i nawet nie drgna ma moc nic sie nie dzieje tylko sie zagrzeje do 70 stopni i kapa

: czw lis 22, 2007 14:14
autor: Lukasz_mk2
nie wiem jak w silniku 2l ale jest takie coś co się nazywa regulator biegu jałowego może ta część daje w kość, na vag'u by wszystko wyszło

: czw lis 22, 2007 14:21
autor: FIRERS
podlaczali mi go ma warsztacie i nie bylo bledow jedynie wyskoczyl potencjometr przepustnicy i zaraz to zrobilismy potem test na dwoch programach i nic nie pokazywalo ale nazw programow nie znam euroscan?? i jakis drugi ale tego to nie wiem mozliwe ze ten wydech bo mam katalizator. moze to laczenie ruchome to przy silniku jest podobno mam takie co jest w corrado g60 jest jakas dziurka. jest to mozliwe???

: czw lis 22, 2007 16:59
autor: Paweł Marek
Typ silnika musisz podać, nie wiesz to poszukaj goglami fotki silnika 2e i ADY i porównaj z tym co masz. Póki co stawiam na to że ustawiając rozrząd poprawnie nie przestawiłeś zapłonu i masz za wczesny. Tego Vag nie wykaże i poleć to sprawdzić mkechainkowi. Jeśli to 2E ma być -6 stopni

: pt lis 23, 2007 10:03
autor: FIRERS
ja mam 2.0e abk przestawialem zaplon i nic nie pomagalo. przed wogole jakimi kolwiek rozbiurkami rozrzadu jak odkrecilem kurek oliu to obroty wzrosly do2500 i staly. a jak zrobilem tak u kumpla w passacie to sie u niego dzialo to co u mnie przy zakreconym kurku. no i na stroboskopie punkt o.t wypalal sobie jak totolotek .teraz jest lepiej po przestawieniu rozrzadu kat jest okolo10 stopni ale juz nie wiem czy jest to dobrze. tez mam dylemat bo jedni mowili za rozrzad ustawia sie do wciecia na kole zamachowym a ja mam jeszcze obok namalowanu kreske i ona sie pokrywa z punktami o.t po druie stronie walu. a drudzy ze jak ustawisz na cechy i obrucisz walem pare razy i sie cechy zgadzaja to jest ok. ja juz nie wiem

[ Dodano: 30 Sty 2008 12:48 ]
panowie trudny temat ale piszcie co myslicie :):)