Dziwne zachowanie licznika po włączeniu świateł.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KickAss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 15:25
Lokalizacja: Brzeziny k/Łodzi
Kontakt:

Dziwne zachowanie licznika po włączeniu świateł.

Post autor: KickAss » sob paź 13, 2007 18:03

Efekt jest taki, że jak włączę przełącznik świateł przy wyjętym kluczyku to dzieje się coś jak zwarcie na liczniku, słychać jakieś terkotanie w liczniku i wskazówka prędkościomierza idzie w górę.
Jak kluczyk jest w stacyjce ale na "0" efekt jest ten sam. Dopiero gdy włączę zapłon da się spokojnie zapalić światła.

Jakieś pomysły co to może być?


Co nie może zabić to wzmocni...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1350085#1350085]Mój Golfstrom[/url] - cały czas dłubę...
Zapraszam do komentarzy!!!

Awatar użytkownika
cartonik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: czw lut 09, 2006 18:14
Lokalizacja: Mszana Dolna
Kontakt:

Post autor: cartonik » sob paź 13, 2007 18:17

widze Ze nikt raczej Ci nie pomoze Proponuje jakiegoś Dobrego Elektro mechanika! pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 13, 2007 18:31

Mozna podejrzewać że plus z postojówek przedostaje sie jakoś na kabel od czujnika prędkości, jak i gdzie? Trzeba szukać.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
KickAss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 15:25
Lokalizacja: Brzeziny k/Łodzi
Kontakt:

Post autor: KickAss » sob paź 13, 2007 22:10

Mozna podejrzewać że plus z postojówek przedostaje sie jakoś na kabel od czujnika prędkości
No to już jakiś kierunek działań.
To byłoby dość prawdopodobne ponieważ po włączeniu np. kierunków przygasają mi w takt pozycje.
Wogóle instalację to ja mam dziwnie wykończoną wszystkie wiązki są poizolowane ręcznie taśmą od "ruskich" (przepraszam rosjan jeśli uraziłem) więc nie wykluczone, że gdzieś jest przebicie.


Co nie może zabić to wzmocni...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1350085#1350085]Mój Golfstrom[/url] - cały czas dłubę...
Zapraszam do komentarzy!!!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 14, 2007 09:56

KickAss pisze:To byłoby dość prawdopodobne ponieważ po włączeniu np. kierunków przygasają mi w takt pozycje.
toby mogło jeszcze wskazywać na brak gdzieś masy. Ale jeśli były rzeźby w instalce to trudno na odległość wymyślić co i gdzie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
KickAss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 15:25
Lokalizacja: Brzeziny k/Łodzi
Kontakt:

Post autor: KickAss » ndz paź 14, 2007 21:27

Czyli to pewne.
Właśnie sprawdziłem i faktycznie jak włączę kierunki pomrygują mi żarówki pozycji. na tylnych lampach nie widać, bo mam standardowe żarówki. Dopiero po przednich się dopatrzyłem bo tam mam diody, które mają znacznie szybszy czas reakcji na prąd niż zwykłe żarówki.
Jednym słowem czeka mnie nie lada śledztwo :helm:


Co nie może zabić to wzmocni...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1350085#1350085]Mój Golfstrom[/url] - cały czas dłubę...
Zapraszam do komentarzy!!!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 14, 2007 21:40

byłoby widać na tylnych gdyby było brak masy z tyłu. Tobie gdzieś brakuje chyba z przodu albo zwarcie jak pisałem


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
KickAss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 15:25
Lokalizacja: Brzeziny k/Łodzi
Kontakt:

Post autor: KickAss » ndz paź 14, 2007 23:42

Po dochodzeniu (narazie) doszedłem do tego, że wariacje odbywają się w dwóch przekaźnikach: 53 i 102. po ich wymontowaniu terkot słychać jeszcze gdzieś ale poza tablicą rozdzielczą.


Co nie może zabić to wzmocni...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1350085#1350085]Mój Golfstrom[/url] - cały czas dłubę...
Zapraszam do komentarzy!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości