Strona 1 z 3

Przerobka centralnego na pilota

: wt lip 10, 2007 15:17
autor: Dystans6
Mam oryginalny c.zamek w golfie II na jeden kluczyk zmyka dzwwi,klape i wlew paliwa chcialem dopytac czy da sie jakos go przerobic zeby byla mozliwosc otwierania i zamykania z pilota ????

: wt lip 10, 2007 15:20
autor: VwDarek
Dystans6, Podobno sie da...Zapytaj jakiegos elektryka moj sasiad w Pasku B2 chcial to zrobic ale mu kolo krzyknal CHYBA cos kolo 200pln...Nie jestem pewien czy tyle ale wiem ze troche drogo :bigok:

: wt lip 10, 2007 15:23
autor: Dystans6
VwDarek pisze:Dystans6, Podobno sie da...Zapytaj jakiegos elektryka moj sasiad w Pasku B2 chcial to zrobic ale mu kolo krzyknal CHYBA cos kolo 200pln...Nie jestem pewien czy tyle ale wiem ze troche drogo :bigok:
spoko bo jakby to byl koszt ok 100 to bym zrobil bo to meczace troche zmyaknie takie z kluczyka ale jak 200zll to nowa instalacje c.zamka mozna kupic

: wt lip 10, 2007 15:27
autor: VwDarek
Dystans6, Ale wiesz ja nie jestem pewien...Po 17:00 skocze do sasiada i zapytam go ile mu koles zawołał i napisze :bigok: pozdro

: wt lip 10, 2007 15:29
autor: Dystans6
VwDarek pisze:Dystans6, Ale wiesz ja nie jestem pewien...Po 17:00 skocze do sasiada i zapytam go ile mu koles zawołał i napisze :bigok: pozdro
soko wielkie dzieki

: wt lip 10, 2007 15:31
autor: pekol
wsyztsko sie da :) jezeli masz juz osobne sterowanie z pilota to szukasz centralki sterujacej centralnym zamkiem.....

i tu kolejne pytanie: czy masz centralny zamek pneumatyczny czy elektryczny....

jak znajdziesz centralke to na pewno beda w niej 2 kabelki ktore steruja zamykaniem i otwieraniem.... i do nich podpinasz sterowanie z pilota....

: wt lip 10, 2007 15:33
autor: Dystans6
pekol pisze:wsyztsko sie da :) jezeli masz juz osobne sterowanie z pilota to szukasz centralki sterujacej centralnym zamkiem.....

i tu kolejne pytanie: czy masz centralny zamek pneumatyczny czy elektryczny....

jak znajdziesz centralke to na pewno beda w niej 2 kabelki ktore steruja zamykaniem i otwieraniem.... i do nich podpinasz sterowanie z pilota....
Mampneumatyka to co raczej sie nie da co ?? ztylu w bagazniku jest pompka

: wt lip 10, 2007 15:41
autor: pekol
powiedz mi ile idzie kabelkow do tej pompy?? i jakie kolory???

: wt lip 10, 2007 15:45
autor: Dystans6
ty ja nie wiem ale dzis zajrze i ci opisze to bo tak mi sie wydaje ze tam w lewym tylnim rogu przy lampie jest ta cala pompka ktora tym steruje dzis zajrze pozniej to ci odpisze

: wt lip 10, 2007 16:05
autor: pekol
Dystans6 pisze:ty ja nie wiem ale dzis zajrze i ci opisze to bo tak mi sie wydaje ze tam w lewym tylnim rogu przy lampie jest ta cala pompka ktora tym steruje dzis zajrze pozniej to ci odpisze
spox, sprawdz, napisz mi i bedizemy kombinowac ;)

: wt lip 10, 2007 17:51
autor: Ostry!
Koło pompy będą 2 kabelki nie podpięte które sterują otwieraniem/zamykaniem. Sterowanie jest masą więc jak kupisz centralkę alarmu to sprawdź czy też jest sterowanie masą.
Ale najpierw zobacz czy masz te kabelki ;-)

: wt lip 10, 2007 18:24
autor: pekol
Dystans6, jezeli sa tam 2 kabelki tak jak mowi VW Maniak, :) to w sterowniku powinienes miec 2 kabelki sterujacy (bialy/brazowy) lub (bialy/zolty), musialbys dokladnie sprawdzic w instrukcji i mozesz wyczucie podlaczyc do tych 2 kabelkow.... jak ruszy ale bedize odwrotnie zamykal i otwieral zamien kabelki...

jak chcesz sprawdzic czy centralka jest sterowana Minusem Badz Plusem wtedy:

dolacz jakikolwiek kabele jeden koniec przylacz do masy auta a drugim koncem dotykaj tych 2 kabelkow po kolei ( jak ruszy to bedizesz tez wiedzial ktory to zamykanie a ktory otwieranie....

Jezeli w oogle nie ruszy to dolacz w/w kabelek do +12 V....

jak juz to zrobisz daj znac jaki efekt.... :)

: wt lip 10, 2007 19:14
autor: inek01
:panna:

W Mk2 oryginalny centralny jest sterowany plusem anie masa :bajer:

Sterowanie jest tylko z drzwi kierowcy. Tam jest stycznik ktory laczy przewody sterujace ze stalym plusem. Nie pamietam kolorow, ale mozesz sprawdzic jakie wchodza do drzwi. Mozesz tez miernikiem zlokalizowac plus przy pomce i metoda prob i bledow laczyc z innymi, oprocz brazowego (masa).

[ Dodano: Wto Lip 10, 2007 19:18 ]
No i jedna podstawowa rzecz. Musialbys zamontowac jeden silownik elektryczny w drzwiach kierowcy, bo tam jak wczesniej pisalem nie ma silownika w ogole. Te drzwi zamykaja sie poprostu mechanicznie - kluczykiem, reszte zamykaja silowniki pneumatyczne.

: wt lip 10, 2007 23:45
autor: Ostry!
Raczej jest przy pompce ;-) Bo to hydraulika więc po co stycznik?