Strona 1 z 3
Przerobka centralnego na pilota
: wt lip 10, 2007 15:17
autor: Dystans6
Mam oryginalny c.zamek w golfie II na jeden kluczyk zmyka dzwwi,klape i wlew paliwa chcialem dopytac czy da sie jakos go przerobic zeby byla mozliwosc otwierania i zamykania z pilota ????
: wt lip 10, 2007 15:20
autor: VwDarek
Dystans6, Podobno sie da...Zapytaj jakiegos elektryka moj sasiad w Pasku B2 chcial to zrobic ale mu kolo krzyknal CHYBA cos kolo 200pln...Nie jestem pewien czy tyle ale wiem ze troche drogo

: wt lip 10, 2007 15:23
autor: Dystans6
VwDarek pisze:Dystans6, Podobno sie da...Zapytaj jakiegos elektryka moj sasiad w Pasku B2 chcial to zrobic ale mu kolo krzyknal CHYBA cos kolo 200pln...Nie jestem pewien czy tyle ale wiem ze troche drogo

spoko bo jakby to byl koszt ok 100 to bym zrobil bo to meczace troche zmyaknie takie z kluczyka ale jak 200zll to nowa instalacje c.zamka mozna kupic
: wt lip 10, 2007 15:27
autor: VwDarek
Dystans6, Ale wiesz ja nie jestem pewien...Po 17:00 skocze do sasiada i zapytam go ile mu koles zawołał i napisze

pozdro
: wt lip 10, 2007 15:29
autor: Dystans6
VwDarek pisze:Dystans6, Ale wiesz ja nie jestem pewien...Po 17:00 skocze do sasiada i zapytam go ile mu koles zawołał i napisze

pozdro
soko wielkie dzieki
: wt lip 10, 2007 15:31
autor: pekol
wsyztsko sie da

jezeli masz juz osobne sterowanie z pilota to szukasz centralki sterujacej centralnym zamkiem.....
i tu kolejne pytanie: czy masz centralny zamek pneumatyczny czy elektryczny....
jak znajdziesz centralke to na pewno beda w niej 2 kabelki ktore steruja zamykaniem i otwieraniem.... i do nich podpinasz sterowanie z pilota....
: wt lip 10, 2007 15:33
autor: Dystans6
pekol pisze:wsyztsko sie da

jezeli masz juz osobne sterowanie z pilota to szukasz centralki sterujacej centralnym zamkiem.....
i tu kolejne pytanie: czy masz centralny zamek pneumatyczny czy elektryczny....
jak znajdziesz centralke to na pewno beda w niej 2 kabelki ktore steruja zamykaniem i otwieraniem.... i do nich podpinasz sterowanie z pilota....
Mampneumatyka to co raczej sie nie da co ?? ztylu w bagazniku jest pompka
: wt lip 10, 2007 15:41
autor: pekol
powiedz mi ile idzie kabelkow do tej pompy?? i jakie kolory???
: wt lip 10, 2007 15:45
autor: Dystans6
ty ja nie wiem ale dzis zajrze i ci opisze to bo tak mi sie wydaje ze tam w lewym tylnim rogu przy lampie jest ta cala pompka ktora tym steruje dzis zajrze pozniej to ci odpisze
: wt lip 10, 2007 16:05
autor: pekol
Dystans6 pisze:ty ja nie wiem ale dzis zajrze i ci opisze to bo tak mi sie wydaje ze tam w lewym tylnim rogu przy lampie jest ta cala pompka ktora tym steruje dzis zajrze pozniej to ci odpisze
spox, sprawdz, napisz mi i bedizemy kombinowac

: wt lip 10, 2007 17:51
autor: Ostry!
Koło pompy będą 2 kabelki nie podpięte które sterują otwieraniem/zamykaniem. Sterowanie jest masą więc jak kupisz centralkę alarmu to sprawdź czy też jest sterowanie masą.
Ale najpierw zobacz czy masz te kabelki

: wt lip 10, 2007 18:24
autor: pekol
Dystans6, jezeli sa tam 2 kabelki tak jak mowi
VW Maniak,

to w sterowniku powinienes miec 2 kabelki sterujacy (bialy/brazowy) lub (bialy/zolty), musialbys dokladnie sprawdzic w instrukcji i mozesz wyczucie podlaczyc do tych 2 kabelkow.... jak ruszy ale bedize odwrotnie zamykal i otwieral zamien kabelki...
jak chcesz sprawdzic czy centralka jest sterowana Minusem Badz Plusem wtedy:
dolacz jakikolwiek kabele jeden koniec przylacz do masy auta a drugim koncem dotykaj tych 2 kabelkow po kolei ( jak ruszy to bedizesz tez wiedzial ktory to zamykanie a ktory otwieranie....
Jezeli w oogle nie ruszy to dolacz w/w kabelek do +12 V....
jak juz to zrobisz daj znac jaki efekt....

: wt lip 10, 2007 19:14
autor: inek01
W Mk2 oryginalny centralny jest sterowany plusem anie masa
Sterowanie jest tylko z drzwi kierowcy. Tam jest stycznik ktory laczy przewody sterujace ze stalym plusem. Nie pamietam kolorow, ale mozesz sprawdzic jakie wchodza do drzwi. Mozesz tez miernikiem zlokalizowac plus przy pomce i metoda prob i bledow laczyc z innymi, oprocz brazowego (masa).
[ Dodano: Wto Lip 10, 2007 19:18 ]
No i jedna podstawowa rzecz. Musialbys zamontowac jeden silownik elektryczny w drzwiach kierowcy, bo tam jak wczesniej pisalem nie ma silownika w ogole. Te drzwi zamykaja sie poprostu mechanicznie - kluczykiem, reszte zamykaja silowniki pneumatyczne.
: wt lip 10, 2007 23:45
autor: Ostry!
Raczej jest przy pompce

Bo to hydraulika więc po co stycznik?