Strona 1 z 2
					
				Tempomat w TDI
				: śr maja 02, 2007 01:20
				autor: Ceglarz
				Witam
Co dokładnie potrzeba oprócz manetki tempomatu, oraz uaktywnienia funkcji aby zadziala tempomat w golfie TDI, jedni twierdza ze trzeba przekaźnik jedni ze nie jak to w koncu jest?
			 
			
					
				
				: śr maja 02, 2007 07:33
				autor: mg-maciek
				musisz użyć szukaj - jestem pewien że to gdzieś już widziałem tylko teraz nie wiem czy na tym forum czy na passata 
były też fotki ale - utkwiło mi w pamięci że to nie bułka z masłem straszna kablologia ale poszukaj bo napewno było
			 
			
					
				
				: śr maja 02, 2007 11:31
				autor: Ceglarz
				Proszę o info tych którzy zakładali tempomat w swoim TDI.
			 
			
					
				
				: śr maja 02, 2007 13:10
				autor: mg-maciek
				zerknij tutaj 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=79412
okazuje się że jest to prostrze niż się wydaje i w mk3 chyba też
 
			 
			
					
				
				: śr maja 02, 2007 13:13
				autor: damcio151
				Ceglarz pisze:jedni twierdza ze trzeba przekaźnik jedni ze nie jak to w koncu jest?
żadnych przekaźników nie trzeba .... zakładasz manetki , podłączasz je , kabel jest gdzieś za skrzynką przekaźników , chyba z czarną kostką .... VAG-iem uaktywniasz tempomat w ECU i to wszystko 

 
			 
			
					
				
				: czw maja 03, 2007 13:20
				autor: inek01
				ENGINE / LOGIN / 11463 
Powinno dzialac.
			 
			
					
				
				: pt maja 04, 2007 20:22
				autor: Ceglarz
				Kupiłem dziś manetke wraz z wiązką z passata B4 VR6 w automacie, w swoim golfie znalazlem w jakas wtyczke pasującą do tej z wiazki i spiąłem, w VAGu zalogowalem tak jak piszecie a mimo to jakoś nie działa, chyba ze nie potrafie tego właczyć. W rubryce kodowanie mam koncowke 2. Doda że komputer ma z 1Z z wirusem a silnik to ALE.
			 
			
					
				
				: pt maja 04, 2007 20:29
				autor: damcio151
				Ceglarz, napewno podpiąłeś do prawidłowej wtyczki ?? wtyczka jest płaska , koloru czarnego z 4 pinami
to masz oznaczenia kabli
 

foto zapożyczone z forum diagtronik 

 
			 
			
					
				
				: pt maja 04, 2007 20:53
				autor: Ceglarz
				damcio151,  Ja to wpinałem na macanego, odchyliłem skrzynke ciut do przodu, i znalazlem szeroką kostkę taka która pasowała, podłączyłem z Vagiem i dalem logowanie. A moze powiesz jak sprawdzić VAGiem czy mam właczoną funkcje. Raz tym Vagiem nie mogłem zmienic jezyka w pasku B5 a vwtoolem poszlo, natomiast logujac tempomat vwtoolem wywala blad ze ECU (niepamietam calego błedu)
			 
			
					
				
				: pt maja 04, 2007 20:58
				autor: damcio151
				Ceglarz pisze:damcio151, Ja to wpinałem na macanego, odchyliłem skrzynke ciut do przodu, i znalazlem szeroką kostkę taka która pasowała, podłączyłem z Vagiem i dalem logowanie. A moze powiesz jak sprawdzić VAGiem czy mam właczoną funkcje. Raz tym Vagiem nie mogłem zmienic jezyka w pasku B5 a vwtoolem poszlo, natomiast logujac tempomat vwtoolem wywala blad ze ECU (niepamietam calego błedu)
niestety nie wiem jak to sprawdzić ... możliwe , że podłączyłeś się pod złą wtyczkę ...w VAG-u wszedłeś w Engine -> Login ->11463 ?? do deaktywacji jakby co jest login 16167
widzę , że napisałeś na diagtroniku 

 
			 
			
					
				
				: pt maja 04, 2007 22:18
				autor: Ceglarz
				Wtyczka na 99,9 będzie dobra tam innej nie było podobnej, moze to wina VAGa ze nie chce aktywować, jeśli możesz to kliknij do mnie na GG. 
[ Dodano: Pon Maj 07, 2007 22:06 ]
No i działa 
  
  Na moim oryginalnym ECU po aktywacji wsio ruszyło. Dzięki za pomoc wszystkim. 

 
			 
			
					
				
				: czw cze 21, 2007 21:18
				autor: marcin-kielce
				witajcie! chciałbym jeszcze trochę odgrzebać wasz temat... mam też mk3 TDi 1Z z 1994r i ostatnio zakupiłem manetkę od tempomatu wraz z instalacją. Z tego co wyczytałem to w TDi nie ma potrzeby ingerencji w instalację wystarczy tylko podpiąć jedną wtyczkę za skrzynką bezpieczników i uaktywnić tempomat w ECU. Dziś zajrzałem za skrzynkę bezpieczników i albo jestem ślepy albo u mnie nie ma tej owej czarnej wtyczki którą się łączy z tempomatem... 

 Możecie mi powiedzieć co ja mam teraz zrobić?? Miałem już doczynienia ze skrzynką bezpieczników ponieważ parę miesięcy temu zakładałem MFA i rozbierałem to już kilka razy. Jest taka opcja że poprostu nie ma tej wtyczki???? czujniki przy pedałach są i kable od nich idą w wiązkę która idzie gdzieś tam do góry w stronę zegarów.
Jeśli możecie to pomóżcie!!!
pozdro
 
			 
			
					
				
				: pt cze 22, 2007 18:08
				autor: Ceglarz
				marcin-kielce, Kliknij na GG do mnie.
			 
			
					
				
				: pn cze 25, 2007 18:53
				autor: marcin-kielce
				Ceglarz  nie możemy się gdzieś spotkać na gg... Nie ma Cię non stop, zostawiłem kilka wiadomości i nic... Może podpowiesz mi coś o moim problemie poprzez to forum?