wysokie obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rah
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr sie 18, 2004 14:32
Lokalizacja: Poznań

wysokie obroty

Post autor: rah » śr sie 18, 2004 14:40

Witam wszystkich.
VW Golf II 1,6 benzyna , 1990r ,gaznik sterowany elektronicznie ( ponoc tylko przez 2 lata wychodzily takie )
Problem: Gdy popada deszcz moje autko dostaje wysokich obrotow, gdy przejade po jakiejs nierownosci obroty na chwile spadaja i potem znow w gore. Lub jade obroty ok i nagle w gore; gdy go zgasze i zapale ( podczas jazdy) obroty powracaja do normy. Bylem u fachmanow ale oni chca mi go przerobic na zwykly gaznik ( 1000zł) :evil: .Prosze o porade i z gory dzieki



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » śr sie 18, 2004 14:52

a silnik krokowy wymieniałeś?


1000pln za wymianę na gaźnik, to chyba ktoś przesadził...za 500pln (albo i taniej) ma kolega do sprzedania kompletny monowtrysk, ze wszystkim co potrzeba do włożenia do takiego silnika jak twój


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

rah
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr sie 18, 2004 14:32
Lokalizacja: Poznań

nie wymienialem

Post autor: rah » śr sie 18, 2004 15:02

Ale mam dziwne wrazenie ze cos z elektryka ( wilgoc ) sterownik ?



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Re: nie wymienialem

Post autor: ygd » śr sie 18, 2004 15:11

rah pisze:Ale mam dziwne wrazenie ze cos z elektryka ( wilgoc ) sterownik ?
może do filtra powietrza dostaje się woda, też tak bywa, ale cieżko mi powiedziec, czy to ma wpływ na obroty ;)



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » śr sie 18, 2004 15:24

ja bym oklablowanie sprawdzil na poczatku, miernik w reke i mierzyc opornosci kabel po kablu , przeczyscic styki, pospprawdzac wszystko i na bank pomoze:)))



rah
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr sie 18, 2004 14:32
Lokalizacja: Poznań

c.d.

Post autor: rah » czw sie 19, 2004 11:39

Wczoraj wyczyscilem sterownik ( w srodku takze :bigok: ) wyszstkie styki w nim i na pozostalych zlaczkach. Uszczelnilem sylikonem. Jednak dzis rano znow to samo. Zatankowalem i wymienilem filtr powietrza. Narazie cisza. Swoja droga zastanawiam sie nad wymiana silnka + gaznik bo troche ma juz wykulane, lub kapitalnym. Jakie to sa koszty ??



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » czw sie 19, 2004 11:44

silnik z kwitami kupisz za około 1000pln
1.6 na gaźniku, czy 1.8 na mono/pełnym



rah
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr sie 18, 2004 14:32
Lokalizacja: Poznań

Post autor: rah » czw sie 19, 2004 11:59

Masz moze jakies namiary gdzie go kupic ?



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » czw sie 19, 2004 12:07

poszukaj po okolicznych szrotach, na pewno sporo 1.6 trafisz...



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » czw sie 19, 2004 12:25

jak brac to 1.8 bo 1.6 sie nie nadaja nawet do taczki:)))



rah
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr sie 18, 2004 14:32
Lokalizacja: Poznań

Post autor: rah » czw sie 19, 2004 12:35

Ale dobrze pali 6,5 na trasie, 7-8 w miescie. Albo go sprzedac i kupic nowszego . Tylko szkoda mi go bo naprawde wiernie mi sluzyl. A jak nie moge na zone patrzec to ide do samochodu, gdzie teraz bede chodzic



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » czw sie 19, 2004 14:57

:helm: jakos dziwnie malo ci pali bo moj 1.6 z 10 nie zchodzil :pub:



Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » czw sie 19, 2004 17:08

Witam wszystkich... Mam podobny problem w swoim Golfie z 89' 1.6. To jest wina tak zwanego eko-gaznika. Masz błędne informacje co do jego ceny. Ja ostatnio sie dowiadywałem więc nowy kosztuje najmniej 1400 zł za używany w niewiadomo jakim stanie zapłacisz około 1000 zł. W moim przypadku problemy pojawiaja sie zima gdy jest mocny mrozik. Co do spalania to naprawde dziwnie Ci pali bo mój pali 9-10 na miescie.Pozdrawiam :chytry:



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » czw sie 19, 2004 18:57

1000pln używany...ludzie :grrr:
naprawdę nie ma sensu, kupujcie od razu monowtrysk kompletny :)
autko dostanie kilka koni więcej i nie bedzie wiecej takich problemów :cool:


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 50 gości