 aha i wogle nie mam ssania czyli jak zalacze silnik zimny to chwile tak jakby bylo ssanie a pozniej nie ma i zaczyna pracowac na 3gary
 aha i wogle nie mam ssania czyli jak zalacze silnik zimny to chwile tak jakby bylo ssanie a pozniej nie ma i zaczyna pracowac na 3gary 
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
 aha i wogle nie mam ssania czyli jak zalacze silnik zimny to chwile tak jakby bylo ssanie a pozniej nie ma i zaczyna pracowac na 3gary
 aha i wogle nie mam ssania czyli jak zalacze silnik zimny to chwile tak jakby bylo ssanie a pozniej nie ma i zaczyna pracowac na 3gary 

tez to musze jutro sprawdzic, zapomnialem o tym. Przy okazji zczaje ta przepustnice.sGARY pisze:Przybek, wykrecilem ta cala srube od regulacji skladu mieszanki i nie ma tam zadnego oringa, wiec jest to chyba na stozek?? przedmuchalem ja ale jeszcze nie sprawdzalem czy jak ja wkrece to zgasnieaha i wogle nie mam ssania czyli jak zalacze silnik zimny to chwile tak jakby bylo ssanie a pozniej nie ma i zaczyna pracowac na 3gary

jak wykrecisz ta srobe to wyciagnij caly te mocowanie dyszy skladu mieszanki i na dole niej powinien i musi byc oring jesli go nie bedzie to nie ustawisz skladu mieszankisGARY pisze:Gashkas, wykrec obok ta srube na wkretak krzyzakowyja ja wykrecilem!




 Spalanie jest okolo 10 litrow co prawda, ale w moim przypadku nie moge sobie pozwolic na ustawienie przepustnicy takie jakie powinno byc, poniewaz auto nie chodzi prawidlowo, brakuje mu dopalki( Wprowadzilem kilka przerobek w silnik) Dlatego teraz moje pytanie, nie mam za bardzo pojecia o tym gazniku, interesuja mnie dokladny opis jak zmniejszyc mu obroty na cieplym silniku?? Gdyz po rozgrzaniu sa na dosc wysokim poziomie, stalo sie to od niedawna wlasnie. Z gory dziekuje za wszelkie rady, a widze ze sa tu fachowcy od tych gaznikow
 Spalanie jest okolo 10 litrow co prawda, ale w moim przypadku nie moge sobie pozwolic na ustawienie przepustnicy takie jakie powinno byc, poniewaz auto nie chodzi prawidlowo, brakuje mu dopalki( Wprowadzilem kilka przerobek w silnik) Dlatego teraz moje pytanie, nie mam za bardzo pojecia o tym gazniku, interesuja mnie dokladny opis jak zmniejszyc mu obroty na cieplym silniku?? Gdyz po rozgrzaniu sa na dosc wysokim poziomie, stalo sie to od niedawna wlasnie. Z gory dziekuje za wszelkie rady, a widze ze sa tu fachowcy od tych gaznikow  )
)  Spalanie jest okolo 10 litrow co prawda, ale w moim przypadku nie moge sobie pozwolic na ustawienie przepustnicy takie jakie powinno byc, poniewaz auto nie chodzi prawidlowo, brakuje mu dopalki( Wprowadzilem kilka przerobek w silnik) Dlatego teraz moje pytanie, nie mam za bardzo pojecia o tym gazniku, interesuja mnie dokladny opis jak zmniejszyc mu obroty na cieplym silniku?? Gdyz po rozgrzaniu sa na dosc wysokim poziomie, stalo sie to od niedawna wlasnie. Z gory dziekuje za wszelkie rady, a widze ze sa tu fachowcy od tych gaznikow
 Spalanie jest okolo 10 litrow co prawda, ale w moim przypadku nie moge sobie pozwolic na ustawienie przepustnicy takie jakie powinno byc, poniewaz auto nie chodzi prawidlowo, brakuje mu dopalki( Wprowadzilem kilka przerobek w silnik) Dlatego teraz moje pytanie, nie mam za bardzo pojecia o tym gazniku, interesuja mnie dokladny opis jak zmniejszyc mu obroty na cieplym silniku?? Gdyz po rozgrzaniu sa na dosc wysokim poziomie, stalo sie to od niedawna wlasnie. Z gory dziekuje za wszelkie rady, a widze ze sa tu fachowcy od tych gaznikow  )
)
a wyżej pisaliśmy o 2e2. Lepiej załóż nowy temat albo poszukaj na forum bo było wiele o 2ee. Jeśli nie działa opcaj szukaj to użyj gogli dopisując np forum golf pl, elegancko nasze forum gogle przszukują.Hajmuś pisze:Mam rowniez gaznik 2EE

pisalem ci wczesniej o tej kopolce , poluznij 3 srobki i wcisnij lekko przepustnice ta dolna tak z centymetr i krec tak kopulka aby na zimnym silniku byla szparka ze 2-3 mm miezdy przepustnica ssania a gardzielasGARY pisze:okto z mieszanka by bylo prawie wszystko ok
tylko te oringi dobrac dobre

a ssanie to jak otwieralem wkretakiem ta klapke to wtedy chodzil rowno, wiec co jest zwalone?? i jak to naprawic??


ale od regulacji tej "szparki" to jest śróbka mała na imbusik wkręcana od tyłu gaźnika w trzpień od pull-down. Ustawi sie to tylko wtedy jak pull-down działa.Przybek pisze:na zimnym silniku byla szparka ze 2-3 mm miezdy przepustnica ssania a gardziela
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości