problem z gaźnikiem Pierburg 2E
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- wojtekkrygowski
 - Nowicjusz

 - Posty: 28
 - Rejestracja: pt paź 17, 2008 12:21
 - Lokalizacja: z Lasu
 
- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
Jest taki plastykowy zaczep z zatrzaskami, odegnij gumkę powineś zobaczyć, uwaga na spręzynkę. Ale jak pociągniesz mocniej powinno wyskoczyć bez popekania zaczepów, w każdym razie mnie one nigdy nie pekły przy wyciąganiu. Tak jak pisałem doraźnie wytnij taką całą gumkę w kształcie robu z dętki i włóż na sam dół pod przekładkę plastykową i przykręć pokrywkę, będzie trochę słabszy silnik pod obciążeniem ale nawet tego nie odczujesz, a zalewanie zniknie. 
[ Dodano: Czw Lip 16, 2009 9:34 am ]
I na przyszłość staraj się jednak czasem wpuścić benzyny do gaźnika, to znaczy przełącz na benę przed zgaszeniem auta przed nocnym postojem i odpalaj zawsze z beny
			
													[ Dodano: Czw Lip 16, 2009 9:34 am ]
I na przyszłość staraj się jednak czasem wpuścić benzyny do gaźnika, to znaczy przełącz na benę przed zgaszeniem auta przed nocnym postojem i odpalaj zawsze z beny
					Ostatnio zmieniony czw lip 16, 2009 09:33 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						- wojtekkrygowski
 - Nowicjusz

 - Posty: 28
 - Rejestracja: pt paź 17, 2008 12:21
 - Lokalizacja: z Lasu
 
Witam Panowie (tudzież Panie) i od razu przejdę do setna sprawy mam VW golf 1.6 rocznik 90 z LPG. Z tego co już wiem silnik PN, gaźnik Pierburg (oznaczenia nie znam ) . Cały z nim problem to rożne OBROTY:
- gdy silnik jest zimny startuje z minimalnego pułapu, cały czas falują od ok 200 do 1000
- dalej np gdy dojeżdżam do świateł i wciskam sprzęgło zapalają się kontrolki i silnik gaśnie... nie ważne czy chce bieg zredukować czy podnieść wystarczy depnąć sprzęgło choinka na cyferblacie i engine stop
- wrzeszczcie gdy silnik się nagrzeje, złapie trochę temperatury wszystko się normuje do czasu...
- gdy temperatura dojdzie do optymalnej (po ok 20 min wskazówka łapie pion) obroty wzrastają do ok 2000-2300 i tak już trzyma...Czasem pomoże wyłączenie silnika a czasem po włączeniu dalej wkręca się ponad 2000 i tak trzyma...Włącza się dmuchawa pomimo, że wskaźnik temp trzyma pion i nie pnie się dalej...
- ażeby dopomóc w diagnozie dodam, że przy odpalaniu miga mi dioda dotycząca oleju czasem dłużnej czasem krócej, stan oleju mam dobry bo często sprawdzam i dodam, że do tej pory miałem odłączoną wtyczkę zdjęcie nr 1 miejsce urządzenia nr 2 wtyczki, teraz bez różnicy czy jest wpięta czy wypięta...
 
 
Szczerze to nie stać mnie na eksperymenty u mechaników w tym temacie jestem laikiem więc dobre porady NA PEWNO DOCENIĘ!!! Ciężko tak jeździć gdy własny VWej chcę zaparkować w każdym zderzaku jadącego przed nim... Raz jeszcze pozdrawiam i z góry dziękuje! Proszę chociaż o informację jak mają być podłączone przewody do kostki na w/w zdjęciach?
			
									
									- gdy silnik jest zimny startuje z minimalnego pułapu, cały czas falują od ok 200 do 1000
- dalej np gdy dojeżdżam do świateł i wciskam sprzęgło zapalają się kontrolki i silnik gaśnie... nie ważne czy chce bieg zredukować czy podnieść wystarczy depnąć sprzęgło choinka na cyferblacie i engine stop
- wrzeszczcie gdy silnik się nagrzeje, złapie trochę temperatury wszystko się normuje do czasu...
- gdy temperatura dojdzie do optymalnej (po ok 20 min wskazówka łapie pion) obroty wzrastają do ok 2000-2300 i tak już trzyma...Czasem pomoże wyłączenie silnika a czasem po włączeniu dalej wkręca się ponad 2000 i tak trzyma...Włącza się dmuchawa pomimo, że wskaźnik temp trzyma pion i nie pnie się dalej...
- ażeby dopomóc w diagnozie dodam, że przy odpalaniu miga mi dioda dotycząca oleju czasem dłużnej czasem krócej, stan oleju mam dobry bo często sprawdzam i dodam, że do tej pory miałem odłączoną wtyczkę zdjęcie nr 1 miejsce urządzenia nr 2 wtyczki, teraz bez różnicy czy jest wpięta czy wypięta...
 
 
Szczerze to nie stać mnie na eksperymenty u mechaników w tym temacie jestem laikiem więc dobre porady NA PEWNO DOCENIĘ!!! Ciężko tak jeździć gdy własny VWej chcę zaparkować w każdym zderzaku jadącego przed nim... Raz jeszcze pozdrawiam i z góry dziękuje! Proszę chociaż o informację jak mają być podłączone przewody do kostki na w/w zdjęciach?
- 
				dzidas1987
 - Mały gagatek

 - Posty: 60
 - Rejestracja: ndz paź 11, 2009 19:38
 - Lokalizacja: Elbląg
 
no witam ja chyba mam tez problemz gaznikiem jak ranio ide do gofra chcem zapalic to tak jak by chcial ale nie mogl przepali to co zostalo wieczorem i nic przekrece kluczykim jeszcze raz  i juz cyka no i wtedy zaczyna sie koszmar skacze na obrotach miedzy 850 a 110 co to moze byc czasem jak juz sie rozgrzeje to nawet ma takie malutkie obroty jak  by chcial zgasnac dam gazu i wraca do normy  .    
POMOCY
			
									
									POMOCY
Mam problem z gaznikiem jak jest zimny silnik to pali na 1 lub 2 baniaki i paliwo dostaje się do miski olejowej. A jak juz się nagrzeje to chodzi bardzo ladnie. wymieniałem kable kopułke palec świece . i nic ztego prosze o pomoc jak najszybciej
			
													
					Ostatnio zmieniony pt gru 18, 2009 17:50 przez niuciu, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości