Brak mocy w AAM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » wt paź 21, 2008 16:16

Sprawdzałem rozrząd i podzielę się swoimi obserwacjami. Pierwsze zdjęcie przedstawia położenie wału podczas obserwacji koła od wałka rozrządu. Wykonałem 4 obroty wału za każdym razem ustawiając wał tak samo. Cztery kolejne zdjęcia ponumerowane pokazują położenie wałka po każdym obrocie.
1. Obrazek
2.Obrazek
3. Obrazek
4. Obrazek
5. Obrazek


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt paź 21, 2008 19:29

Tak to ma wyglądać >>>
Obrazek Obrazek
Aha popełniłem bład na 1 fotce. To naciecie bedzie prawdopodobnie na rowku bliżej tego plastiku ale z pewnoscia na tym kole pasowym które zaznaczyłem.
Ostatnio zmieniony wt paź 21, 2008 19:31 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » wt paź 21, 2008 22:02

Hmmm tylko właśnie jako pierwsze szukałem te nacięcie i go nie znalazłem dlatego wpadłem na pomysł że to musi być ten wypusk w kole i wcięcie w obudowie...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt paź 21, 2008 22:05

palen pisze:Hmmm tylko właśnie jako pierwsze szukałem te nacięcie i go nie znalazłem dlatego wpadłem na pomysł że to musi być ten wypusk w kole i wcięcie w obudowie...
Jesli nie ma naciecia to ustaw z drugiej strony na znaku w skrzyni- na jedno wyjdzie .


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » wt paź 21, 2008 22:09

Maćkooo pisze:Jesli nie ma naciecia to ustaw z drugiej strony na znaku w skrzyni- na jedno wyjdzie .
A czy muszę ten korek wykręcić czy wystarczy jak go otworzę?? Bo szczerze to nie pamiętam ale chyba w byłym MKII odkręcałem...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr paź 22, 2008 10:27

palen pisze:A czy muszę ten korek wykręcić czy wystarczy jak go otworzę?? Bo szczerze to nie pamiętam ale chyba w byłym MKII odkręcałem...
Lepiej odkrecic bedzie lepiej widac znaki. Jakby nie chcial sie ruszyc to mozesz go puknac w bok przecinakiem/śrubokeretem i wtedyjuz pujdzie gladko.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pt paź 24, 2008 20:47

Rozwiązaniem całej sprawy okazało sie wyregulowanie zapłonu... Tylko teraz zatanawia mnie jedna rzecz. Kolega Maćkooo, napisał że kropka na kole od wałka rozrządu musi pokryć się ze znakiem na obudowie plastikowej. I tutaj moje kolejne pytanie bo w trakcie sprawdzania ustawienia rozrządu nie kropka się pokrywała tylko takie nacięcie na kole z jakimś napisem (nie pamietam jakim)... I teraz nie wiem co ma się pokrywać kropka czy to nacięcie?


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pt paź 24, 2008 21:59

No właśnie o to mi chodziło. U mnie dokładnie tak jest. Mechanik powiedział że trochę dziwnie że własnie o pół ząbka się nie pokrywa ale stwierdził że jest ok.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt paź 24, 2008 22:00

palen pisze:Rozwiązaniem całej sprawy okazało sie wyregulowanie zapłonu... Tylko teraz zatanawia mnie jedna rzecz. Kolega Maćkooo, napisał że kropka na kole od wałka rozrządu musi pokryć się ze znakiem na obudowie plastikowej. I tutaj moje kolejne pytanie bo w trakcie sprawdzania ustawienia rozrządu nie kropka się pokrywała tylko takie nacięcie na kole z jakimś napisem (nie pamietam jakim)... I teraz nie wiem co ma się pokrywać kropka czy to nacięcie?
ma sie pokrywac naciecie z napisem OT

[ Dodano: 24 Paź 2008 22:04 ]
ustawiasz na kole zamachowym sprawdzasz wałek, aparat na zero, ustawiasz kat zapłonu i masz git



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pt paź 24, 2008 23:51

palen pisze:I tutaj moje kolejne pytanie bo w trakcie sprawdzania ustawienia rozrządu nie kropka się pokrywała tylko takie nacięcie na kole z jakimś napisem
Powiem ci że na kołach są kropki i nacięcia. Wszystko zależy od modelu silnika. Na osłonie rozrzadu powinien byc znak OT , na kole od zewnątrz kropka od wewnatrz naciecie(rowek). Na dole nacicie na kole pasowym i strzałka na obudowie dolnej rozrzadu.
Ostatnio zmieniony pt paź 24, 2008 23:54 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » sob paź 25, 2008 00:35

w AAM kreska OT na kole zębatym wałka rozrządu i strzałkę obudowy OT


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » sob paź 25, 2008 21:50

No tak. Zdjęcie mi wszystko zobrazowało. Tylko czy może tak byc i niczemu nie szkodzi tak jak jest na tej fotce co załączył kolega Daniel Słoma, ?? Bo to dosłownie jak by u mnie foto zrobił tylko nie pamietam czy w prawo czy w lewo jest taka "delikatna różnica" połowy ząbka...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » ndz paź 26, 2008 08:44

palen pisze:No tak. Zdjęcie mi wszystko zobrazowało. Tylko czy może tak byc i niczemu nie szkodzi tak jak jest na tej fotce co załączył kolega Daniel Słoma, ?? Bo to dosłownie jak by u mnie foto zrobił tylko nie pamietam czy w prawo czy w lewo jest taka "delikatna różnica" połowy ząbka...
pół zęba to dopuszczalne



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » sob lut 21, 2009 13:01

W sumie temat juz uważam za zamknięty na amen :) Byłem w warsztacie i mechanik zdecydowanie od razu do rozrządu i był bardzo pewny siebie przestawiając na wałku o jeden ząbek. teraz dopiero odczuwam pełną przyjemność z jazdy. Zastanawia mnie czy auto które prawdopodobnie miało przejechane 50tyś.km ze żle ustawionym rozrządem nie ma np. wypalonych zaworów itp.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 112 gości