Padły zegary, obr., pręd., licznik km, zegarek

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » śr maja 14, 2008 13:49

ZIELU pisze:...No to napięcie sprawdzone, jak chwile sobie pochodził to na aku miał ~14,50 a przy alternatorze ~14,55 nawet po dodaniu gazu...
Ciut za wysokie to napięcie ładowania. Powinno być 14,4V max. A jeśli masz alternator Bosch'a to chyba nawet 14,0V. Pół volta to niby nie dużo, ale mogą występować skoki napięcia i przez to mogły się uszkodzić zegary.


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

ZIELU

Post autor: ZIELU » śr maja 14, 2008 16:52

Porozglądam się jeszcze po Krakowie za pamięcią, jeśli to nie wypali to rzeczywiście trzeba będzie rozglądnąć się za zegarami ;/ , bo głównie chodzi mi tylko żeby kontrolki działały, bo bez obrotomierza i prędkościomierza da się jeździć. A co do alternatora to jest firmy Valeo (z takim auto zostało kupione), czyli z poprzednim coś było nie tak;/

Jak coś wykombinuje to dam znać;)
Ostatnio zmieniony śr maja 14, 2008 16:55 przez ZIELU, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 82 gości