Ciut za wysokie to napięcie ładowania. Powinno być 14,4V max. A jeśli masz alternator Bosch'a to chyba nawet 14,0V. Pół volta to niby nie dużo, ale mogą występować skoki napięcia i przez to mogły się uszkodzić zegary.ZIELU pisze:...No to napięcie sprawdzone, jak chwile sobie pochodził to na aku miał ~14,50 a przy alternatorze ~14,55 nawet po dodaniu gazu...
Padły zegary, obr., pręd., licznik km, zegarek
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Porozglądam się jeszcze po Krakowie za pamięcią, jeśli to nie wypali to rzeczywiście trzeba będzie rozglądnąć się za zegarami ;/ , bo głównie chodzi mi tylko żeby kontrolki działały, bo bez obrotomierza i prędkościomierza da się jeździć. A co do alternatora to jest firmy Valeo (z takim auto zostało kupione), czyli z poprzednim coś było nie tak;/
Jak coś wykombinuje to dam znać;)
Jak coś wykombinuje to dam znać;)
Ostatnio zmieniony śr maja 14, 2008 16:55 przez ZIELU, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 82 gości