cewka zaponowa 2.0 2e

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » czw maja 01, 2008 12:00

no jest ale ja mam troche inny ale ok ,jest za 300 a sa za 150 do tego silnika, tylko inne numery. dlaczego tak?? przeciaz silnik ten sam i osprzet tez??

[ Dodano: 04 Maj 2008 18:34 ]
znowu sie dopisze do mojej wypowiedzi i mysle ze ktos mi odpisze, a wiec tak jesli ktos czytal caly post to wie o co chodzi. zdarzylo mi sie drugi raz ze nie chcial odpalic na progu zwalniajacym mi zgasl i zima krecenie rozrusznikiem nie pomaga krecilem, krecilem, i nic ani nie zagadal, ok dobrze ze to bylo pod moja robota to 3 kolegow podlecialo i mnie pchneli i zapalil tak jak by nigdy nic i znowu jezdzi a to bylo w srode przed weekendem. dobra to jeszcze jedna rzecz. a wiec w ten wekkend byla okazja na obrocenie 0.7 bolsa z 2 kumplami w aucie pod blokiem:)he bylo ok, ale co najlepsze jak siedzielismy prawie cala noc w golfie i szyby juz cale zaparowaly to jak wlaczylem motor zeby odparowac, to az nie wierzylem chodzil jak zloto az nagralem film telefonem, miodzio nie wiem jak jezdzil bo sie nie odwarzylem brusic po 0.7 po drodze, i nawet jak sie zagrzal do 80 stopni to dalej pieknie chodzil. stwierdzam ze w srodku na cos weszla wilgoc i polepszyl sie styk na czyms i chodzil dobrze, wiec odpadal by sterownik bo jest on na zewnatrz pod podszybiem wiec co ?? i o to sie zwracam do wszysktich na forum pomocy !!!!

[ Dodano: 11 Maj 2008 17:51 ]
Panowie podmienilem sterownik cewke i aparat zaplonowy z ar2ek z forum i nie dalej chodzi golfiacz nie rowno wiec szukam dalej
pozdro

[ Dodano: 18 Maj 2008 11:31 ]
napisze co chce napisac i koncze ten temat bo zaczyna sie robic to smieszne. a wiec tak na forum ugadalem sie z kolega ar2ek na podmianke czesci i zamienilismy z jego golfa (taki sam rok, ilosc drzwi, kolor, typ silnika, ten sam numer komutera) sterwonik, zaplon, cewke to zamienilismy u niego tydzien temu. a z racji ze ja sobie przygrzmocilem w drzewko tylem wiec ar2ek przyjechal do mnie i zamienilismy przeplywomierz powietrza, przeplywke, krokowiec, potem potencjometr przepustnicy, odpielismy sonde i dalej slinik chodzil tak samo.okazalo sie tylko ze szarpanie podczas jazdy to wina potencjometra ale slinik dalej kulal tak jak zawsze robil na wolnych od poczatku jak te auto mam. a u Arka okazalo sie ze jego problemem z silnikiem byla przeplywka tez mu obroty sie leciutko wachaly na mojej przplywce u niego tego nie bylo wiec on juz wie a ja dalej niewiem co siedzi w tym gtiku. wnioskuje ze jeszcze pozostaje sprawdzic skrzynke bezpiecznikow i poprawiac wszystkie styki mas i plusow na silnik i na osprzet a potem pozostaje duza kontowka i komplet tarcz do metalu.pozdro :):)napisze jeszcze co i jak



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 134 gości