Strona 2 z 2

: wt gru 25, 2007 22:45
autor: skuchol
czyli nie ma sensu zakupu sportowych sprezyn do wersji GT ??

: wt gru 25, 2007 23:37
autor: jaszczur
skuchol, nie ma

: śr gru 26, 2007 00:37
autor: marcinas1983
No dobra to ja mam pytanie. Słyszałem, że mk3 GT jest obniżony o 10mm, GTI zaś jest obniżony o 20mm od serii. Więc jak to naprawdę jest z tym obniżeniem przez fabrykę?? Dodam, że moje auto jest z 94 roku i ma zawieszenie podobne do mk2.

: śr gru 26, 2007 01:32
autor: haps
aj kurde z tym GT itp...gdzie nie dzwonilem po sklepach to nie ma w ogole w katalogach czegos takiego jak GT..z intercarsem wlacznie bo mam tam znajomego i nawet zagladalem i faktycznie nie bylo rozroznienia na amory czy sprigi do gt.. moze jakis trefny katalog czy cos.. jedynie wersja GTI i diesel maja inne wg tych katalogow i informacji jakie udalo mi sie przez tel uzyskac

a co do obnizania samymi springami to, efekt wizualny uzyskac mozna fakt faktem niskim kosztem, ale jednak zeby jezdzic obnizonym autem to caly kit albo gwint..

: śr gru 26, 2007 03:17
autor: jaszczur
marcinas1983, o 35 mm
haps, są sprężyny do dostania,są tak jak i w katalogu ic tak i w opolu

: śr gru 26, 2007 11:18
autor: doło
dziekuje Panowie

: śr gru 26, 2007 13:25
autor: skuchol
czyli moj GT jest nizszy od seryjnego :bigok: :okej:

: śr gru 26, 2007 14:09
autor: jaszczur
skuchol, tak

: śr gru 26, 2007 14:23
autor: marcinas1983
jaszczur, więc chcesz powiedzieć, że GT jak i GTI standardowo są obniżone o 35mm?? U mnie wygląda to tak :

Obrazek

Obrazek


A tu zdj. golfa GTI 2.0 gdzie właściciel napisał, że auto zostało obniżone o 3-4cm

Obrazek

: śr gru 26, 2007 14:30
autor: jaszczur
marcinas1983, ja nie chce powiedzieć tak jest Volkswagen Golf Gti Obniżenie [mm]: 35 : z certyfikatem TUV poszperaj w etce to znajdziesz albo inaczej http://sklep.intercars.com.pl/ tu też masz opisane,powodzenia :bajer:

: śr gru 26, 2007 14:45
autor: marcinas1983
jaszczur, nie zrozum mnie żle, je nie chcę Tobie udowodnić, że się mylisz lub ja się mylę tylko po prostu chcę wiedzieć. Sam zastanawiałem się nad kupnem sprężyn obniżających do mojego golfa i z tego co wyczytałem w necie to wersja GT jest niższa od serii o 10mm a GTI jest od serii niższa o 20mm. Dlatego chciałem wiedzieć jak to jest z tym obniżeniem auta przez fabrykę. Sam rozumiesz, że jeśli mój byłby niższy od serii o 35mm i kupiłbym sprężyny obniżające do zwykłego o 35mm to wyszło by na to samo, tylko $$ bym wydał niepotrzebnie :grin: . O to właśnie się rozchodzi. Bo chciałbym obniżyć swoje auto, tylko nie chciałbym za nisko i za twardo.

: śr gru 26, 2007 15:32
autor: jaszczur
marcinas1983 pisze:tylko $$ bym wydał niepotrzebnie . O to właśnie się rozchodzi
:pub: