12V - moc 44W przy rozruchu - podczas pracy 22-25W - pobór paliwa od 0,15 do 0,5 przy ciągłej pracy rozruchowej tj tak jakbyś ciągle miał zimny płyn i musiał go zagrzać. Nie bedzie nagrzany? w 10 minut u kumpla masz od -2 do 24stopni (bo 28 to za gorąco w aucie)zoso8894 pisze:3. webasto ? nie wiem jak to działa ale podejrzewam ze na 220 V , no i co bedziesz ciągnął
przedłużacz do gniazdka przez ulicę ? ile to ciągnie KW ? napewno efekt nie bedzie taki
jak nagrzany chodzący silnik przez chociażby 5 minut .
Odpalanie auta z pilota
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zoso8894, widze że nie bardzo wiesz o czym rozmawiamy - webasto czy też eberspeacher, czy hydronic - są to urządzenia - piece. Zasada działania - prosta -pompka paliwa pompuje do piecyka paliwo, dmuchawa pompuje powietrze a specjalny wtryskiwacz podaje na świece żarową w odpowiedniej dawce paliwo - następuje zapłon (dlatego też przy rozruchu największy pobór mocy) - w kociołku pod wpływem płomienia zagrzewany jest płyn chłodniczy który jest przez dodatkową pompę wody przepychany do nagrzewnicy a potem z nagrzewnicy do silnika - po chwili załączany jest nadmuch w aucie. Efektem tego masz zagrzane auto w środku oraz silnik. W przypadku zagrzania płynu powyżej 85 stopni urządzenie sie wyłącza i załącza po przestygnięciu
[ Dodano: Sro Paź 24, 2007 10:06 pm ]
tu masz piecyk zamontowany w golfie 4
[ Dodano: Sro Paź 24, 2007 10:06 pm ]
tu masz piecyk zamontowany w golfie 4

Ostatnio zmieniony śr paź 24, 2007 21:59 przez greg, łącznie zmieniany 1 raz.
- daniel2505
- Użytkownik
- Posty: 291
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 18:39
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
To Webasto mokre. Lepszy ale trochę bardziej skomplikowany i droższy variantgreg pisze:w kociołku pod wpływem płomienia zagrzewany jest płyn chłodniczy który jest przez dodatkową pompę wody przepychany do nagrzewnicy a potem z nagrzewnicy do silnika - po chwili załączany jest nadmuch w aucie. Efektem tego masz zagrzane auto w środku oraz silnik. W przypadku zagrzania płynu powyżej 85 stopni urządzenie sie wyłącza i załącza po przestygnięciu

Ostatnio zmieniony czw paź 25, 2007 08:15 przez daniel2505, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123919/]Mój zielony VARIANT[/url]
Panowie a powiedzcie jak cenowo wygląda mokre webasto do MK3 ? i gdzie w tym modelu instaluje sie tą nagrzewnicę?
Czyli to webasto podczas pracy zuzywa duzo mniej prądu niż jedna żarówka halogenowa w samochodzie, ja myslałem ze to cudo jest duzo bardziej żarłoczne na prąd
Czyli to webasto podczas pracy zuzywa duzo mniej prądu niż jedna żarówka halogenowa w samochodzie, ja myslałem ze to cudo jest duzo bardziej żarłoczne na prąd

Ostatnio zmieniony pn lis 19, 2007 16:41 przez szatanek, łącznie zmieniany 1 raz.
przed zbiorniczkiem wyrównawczym (przynajmniej tak piszą w instrukcji montażu dla golfa 3 TDI)szatanek pisze:i gdzie w tym modelu instaluje sie tą nagrzewnicę?
zużycie prądy - webasto 44Watt + pobór prądu wentylatora dmuchawy a ile żre dmuchawa to ja nie wiem.szatanek pisze:Czyli to webasto podczas pracy zuzywa duzo mniej prądu niż jedna żarówka halogenowa w samochodzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości