[mk3] 1.8 AAM - spadają obroty podczas jazdy i gaśnie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3] 1.8 AAM - spadają obroty podczas jazdy i gaśnie
Wszystko zaczęło się po odbiorze od mechanika. Zmieniał rozrząd i naciągał pasek od alternatora bo strasznie piszczał.
Auto normalnie można odpalić, wrzucam jedynkę - rozpędzam się i jak wcisnę sprzęgło to zazwyczaj gaśnie.
Jak jest zimny to po odpaleniu chwilkę chodzi normalnie a po ok 10sek spadają obroty do ok 800 i za chwilkę auto gaśnie. Po tym można je bez problemu odpalić.
W nocy po otwarciu maski zauważyłem iskrzenie na alternatorze między rolką a paskiem.
			
									
									Auto normalnie można odpalić, wrzucam jedynkę - rozpędzam się i jak wcisnę sprzęgło to zazwyczaj gaśnie.
Jak jest zimny to po odpaleniu chwilkę chodzi normalnie a po ok 10sek spadają obroty do ok 800 i za chwilkę auto gaśnie. Po tym można je bez problemu odpalić.
W nocy po otwarciu maski zauważyłem iskrzenie na alternatorze między rolką a paskiem.
- marek2907
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2610
 - Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
 - Lokalizacja: Ostrołęka
 - Kontakt:
 
mi to wygląda na wadliwy czujnik temperatury (ten od kompa )  tak jakby za wcześnie wyłączał "ssanie" 
			
									
									na zimnym silniku powinien mieć około tysiąca obrotówvw_vw pisze:Jak jest zimny to po odpaleniu chwilkę chodzi normalnie a po ok 10sek spadają obroty do ok 800 i za chwilkę auto gaśnie. Po tym można je bez problemu odpalić.
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
						:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
- marek2907
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2610
 - Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
 - Lokalizacja: Ostrołęka
 - Kontakt:
 
w silniku ABS są dwa czujniki temperatury cieczy jeden od komputera sterującego pracą silnika a drugi od wskaźnika na desce rozdzielczej.marek2907 pisze:mi to wygląda na wadliwy czujnik temperatury (ten od kompa )
więc nawet jeśli pokazuje Ci 90 stopni to nie znaczy ze czujnik od komputera jest OK
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
						:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
w silniku AAM tez są dwa ale pytanie czy zdjęcie wtyczki z czujnika coś pomorze aby sprawdzic czy to czujnik czy trzeba kupić nowy (niebieski)marek2907 pisze:w silniku ABS są dwa czujniki temperatury cieczy jeden od komputera sterującego pracą silnika a drugi od wskaźnika na desce rozdzielczej.marek2907 pisze:mi to wygląda na wadliwy czujnik temperatury (ten od kompa )
więc nawet jeśli pokazuje Ci 90 stopni to nie znaczy ze czujnik od komputera jest OK
VW Passat B3 1,8 AAM 1990r. 75 PS  [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=50898&postdays=0&postorder=asc&start=0][b]mój VWej[/b][/url] + Blitz BRC
						- malpastaryrower
 - Mały gagatek

 - Posty: 137
 - Rejestracja: czw paź 26, 2006 20:11
 - Lokalizacja: będzin
 - Kontakt:
 
- malpastaryrower
 - Mały gagatek

 - Posty: 137
 - Rejestracja: czw paź 26, 2006 20:11
 - Lokalizacja: będzin
 - Kontakt:
 
- marek2907
 - VWGolf.pl Killer

 - Posty: 2610
 - Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
 - Lokalizacja: Ostrołęka
 - Kontakt:
 
jak odepniesz czujnik teperatury odkompa obroty powinny wzrosnąć o ok 600 obr ale najlepiej jakbyś mu zmierzył opornosć przy danej temp. gdzieś na forum jest  pałęta sie tabelka
			
									
									[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
						:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 133 gości
