Passat B3 PF - nie odpala
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Passat B3 PF - nie odpala
Mam problem z moim paskiem (co widac po tytule). Wsiadłem do pojazdu i chciałem go odpalic a ten postawił focha. Rozrusznik kręcia ale silnik nie załapuje. Czasem zdaży mu sie dac 3 - 4 iskry do cylindra ze zaczyna chodizc ale zaraz gasnie.  Kopułka jest nowa, palec tak samo, i po wymianie juz zrobiłem ze 2 tys. km. Świece to iskry do gazu i mają juz najechane jakies 15 tys. km, Przewody nie wiem ile. W kazdym bądz razie raz na jakis czas pojawia się iskra także to raczej nie to. Gdize szukac dziury w całym?? Jeśli możęcie to podpowiedzi wysyłajcie mi na kom: 501823092 np. z bramki :http://sms.orange.pl/. Z góru dziekuje
			
									
									PASSAT B3 1.8 PF - już sprzedany. Mondeo TD pod nogą
						Iskra się pojawia to jeszcze nie wszystko - iskara ma się pojawić zawsze w odpowiednim momencie. Niestety nie znam PF i nie wiem jaki masz tam przerywacz - stykowy czy halla, ale wg. mnie nadal układ zapłonowy do sprawdzenia.robert83 pisze:W kazdym bądz razie raz na jakis czas pojawia się iskra także to raczej nie to.
Kolejna sprawa to czy jak pokręcisz to czujesz paliwo?
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
						- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
W PF masz wtrysk Digifanta. Zanikanie iskry może mieć sporo przyczyn. Najpierw do sprawdzenia cewka (najlepiej podmiana dla sprawdzenia), kable (szczególnie ten od cewki do kopułki), czujnik halla, wszystkie kable i wtyczki. Potem martwienie się o komputer.
Digifant to twarde ustrojstwo, pójdzie bez lambdy, bez przepływki, zwykle przyczyna jest banalna. U ciebie zaczął bym testy od kabla zapłonowego.
			
									
									Digifant to twarde ustrojstwo, pójdzie bez lambdy, bez przepływki, zwykle przyczyna jest banalna. U ciebie zaczął bym testy od kabla zapłonowego.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						pasat
oki juz dałem rade. Na jednym z kabli dochodzących do cewki poluzowały się etyki i nie zawsze łączyło. Poskręcałem i odpalił. hej
			
									
									PASSAT B3 1.8 PF - już sprzedany. Mondeo TD pod nogą
						- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
- Adrian1980
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 560
 - Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
 - Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
 - Kontakt:
 
- t-tas
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 720
 - Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
 - Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
 - Kontakt:
 
PF to jak koledzy dobrze mówią Digifant-nie ma tam czegos takiego-hall jest tylko w aparaciezapłonowym,jest też moduł jak w gaźnikowcach(przykręcony do "sterownika wtrysku"-czytaj komputera)wara99 pisze:czujnik halla na wale korbowym .
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
						PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości

