Talerzyki i amortyzatory.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
matti_vw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pn sie 14, 2006 02:07
Lokalizacja: Buczkowice/Bielsko-Biała
Kontakt:

Talerzyki i amortyzatory.

Post autor: matti_vw » pt kwie 23, 2010 00:45

Mam pytanie. Czy amortyzatory z GTI 16V lub VR6 mają taką samą grubość tłoczysk jak od zwykłego 1.8? Bo chodzi o dopasowanie talerzyków. Ponieważ mam amortyzatory MTS i talerzyki z centralnym otworem na tyle dużym, że całe tłoczysko przechodzi przez talerzyk i zastanawiam się czy to tak ma być? Miałem kiedyś seryjny zestaw i tam talerzyk był bardziej stożkowaty i przez jego otwór przechodzi tylko gwint tłoka, tak, że talerzyk spierał się na tłoku. Czy to może tak być że tłok amortyzatora swobodnie przechodzi przez talerzyk??



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » pt kwie 23, 2010 11:46

Tloczyska sa takie same podobnie jak gwinty , roznica jest w talerzach typ 95 w gore ma takie ze talezyki przechodza az na tloczysko, natomiast 95 w dol sa takie ze przechodzi tylko przez gwint a talerz spiera sie na tloku juz czyli tylko przez gwint tylko przechodzi.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

enesen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 15:35
Lokalizacja: Wrocław

Re: Talerzyki i amortyzatory.

Post autor: enesen » sob kwie 24, 2010 08:12

matti_vw pisze:Mam pytanie. Czy amortyzatory z GTI 16V lub VR6 mają taką samą grubość tłoczysk jak od zwykłego 1.8? Bo chodzi o dopasowanie talerzyków. Ponieważ mam amortyzatory MTS i talerzyki z centralnym otworem na tyle dużym, że całe tłoczysko przechodzi przez talerzyk i zastanawiam się czy to tak ma być? Miałem kiedyś seryjny zestaw i tam talerzyk był bardziej stożkowaty i przez jego otwór przechodzi tylko gwint tłoka, tak, że talerzyk spierał się na tłoku. Czy to może tak być że tłok amortyzatora swobodnie przechodzi przez talerzyk??


Jest różnica w grubości tłoczyska 1.8 GT ma większą jak zwykłe 1.8. Miałem taki problem przy wymianie amortyzatorów, sprzedawca sprzedał talerzyki i odboje od zwykłego bo nie powiedziałem mu że to GT :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości