
co to? kr cczy pl?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
A po czym rozpoznajecie? Jak dla mnie zdjęcie nie jest czytelne, stwierdzenie czy to KR, czy PL, to 50% szansy. 
Z tego co dojrzałem na mikroskopijnym zdjęciu jest to PL. Ilosc przewodów idących od rozdzielacza, do wtrysków - 5, a zatem PL.
Nie widzę przewodów, które idą do regulatora termicznego, więc kolejny aspekt - PL.
Takie moje skromne zdanie.
			
									
									Z tego co dojrzałem na mikroskopijnym zdjęciu jest to PL. Ilosc przewodów idących od rozdzielacza, do wtrysków - 5, a zatem PL.
Nie widzę przewodów, które idą do regulatora termicznego, więc kolejny aspekt - PL.
Takie moje skromne zdanie.
[i][size=100]Sit down
Shut up
Hold on
16v[/i][/size]
						Shut up
Hold on
16v[/i][/size]
nadal nie czuje się przekonany...nie chodzi mi o obstawianie bo to nie zakłady.
Wolałbym konkret argument że to kr czy pl. albo niech ktoś i powie czy to trudno sprawdzić gdy się stoi przy samochodzie...no bo w 8v jest prawie że na wieszku...nie wiem jak jest to w 16v.... chce kupić i chce wiedzieć co kupuje
			
													Wolałbym konkret argument że to kr czy pl. albo niech ktoś i powie czy to trudno sprawdzić gdy się stoi przy samochodzie...no bo w 8v jest prawie że na wieszku...nie wiem jak jest to w 16v.... chce kupić i chce wiedzieć co kupuje
					Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 18:50 przez vwEmil, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
NIe znam się na tych silnikach ale na fotkach z tematy ze zdjęciami czy z doppel wobber jak byk widać inne dojście rurki z przodu do rozdzielacza paliwa, więc wg tych fotek jest to PL
			
									
									Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						Jezeli ma sonde lambda to jest PL jezeli nie ma to KR  
   z tego zdiecia ciezko wybadac ale dojrzalem zboku rozdzielacza paliwa szary zaworek na kostke dwu pinowa i jest to PL bo KR tego zaworka nie maja
			
													
					Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 23:37 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Witam
[url=http://]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182571[/url]
bo tam zdjęcie KR to na pewno silnik z sondą lambda, a gdzie pisze PL jest bez sondy.
A powinno być na odwrót.
Chyba się ktoś pomylił. :green_fuck:
Pozdro
			
													Koledzy coś mi się nie zgadza ze zdjęciami z tego linkujeryk10 pisze:Jezeli ma sonde lambda to jest PL jezeli nie ma to KRz tego zdiecia ciezko wybadac ale dojrzalem zboku rozdzielacza paliwa szary zaworek na kostke dwu pinowa i jest to PL bo KR tego zaworka nie maja
[url=http://]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182571[/url]
bo tam zdjęcie KR to na pewno silnik z sondą lambda, a gdzie pisze PL jest bez sondy.
A powinno być na odwrót.
Chyba się ktoś pomylił. :green_fuck:
Pozdro
					Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 00:53 przez Utul, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									też bym się sugerował aluminiowym rozdzielaczem, ale co zdjęcie 1,8 16v to mi się nie zgadza z symbolem 
  Np : http://motoallegro.pl/item872433665_sil ... r6_9a.html   PL a ma metalowy rozdzielacz, no nic, pogadam z gościem konkret przez telefon jak będzie się upierał ze to Kr to pojadę i bede się sugerował sondą lambda. P.S. nie widąc w 16v wybitego kodu silnika bez rozkręcania?
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 110 gości






