no to teraz płukanie nagrzewnicyłyssy pisze:z nawiewów nadal zima... i co teraz?
Brak ogrzewania w AUDI A4 1,8 '95
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				memekk222
 - Ma gadane

 - Posty: 173
 - Rejestracja: ndz mar 02, 2008 17:51
 - Lokalizacja: częstochowa
 - Kontakt:
 
plyny mozna mieszac one sa na glikolu .  do plukania to juz pisalem poczytaj  doladnie. tylko odessaj  plyk z nagrzewnicy  np gruska dla malych dzieci  hehe 
  wlej octu do pustej nagrzewnicy  tak ok 20 min  potem go odessaj   i powtuz tak 2 moze 3 razy  potem poskladaj opdowietrz  i pominno pomuc  na poczatku po zlozeniu nie spodzieawj sie cudu zostaw fure zapalona i ustaw ogrzewanie na maksa i dmuchawe na minimum ,tak zeby dobrze sie to tam wypulkalo  plynem .nie musisz zmieniac pluynu  wlej tyklo ma m,ax 
[ Dodano: 12 Sty 2009 18:49 ]
nie musisz demontowac nagrzewnicy wszystko robisz na aucie
[ Dodano: 12 Sty 2009 22:18 ]
i co zrobiles ogzrewanie
			
									
									[ Dodano: 12 Sty 2009 18:49 ]
nie musisz demontowac nagrzewnicy wszystko robisz na aucie
[ Dodano: 12 Sty 2009 22:18 ]
i co zrobiles ogzrewanie
Witam!
Odświeżę temat ponieważ sam mam podobny problem.
Skoro dwa węże przy nagrzewnicy (zasilanie i powrót) są gorące to wydaje mi się że przez nagrzewnice płynie płyn i ją nagrzewa, więc czy na pewno należy dalej ją winić ? Jeśli nie nagrzewnica to czy winny może być mieszalnik powietrza bo to on jak mi się wydaje odpowiada za dostarczanie ciepłego powierza do kabiny ? Jeśli podejrzewamy mieszalnik to po prostu któreś z cięgien klap powietrznych może po prostu się nie otwierać... Lecz niestety (albo i stety) klimatronik w trybie serwisowym nie pokazuje żadnych błędów...
Czy jest (i gdzie) w A4 jakiś zawór odcinający płyn do nagrzewnicy ?
Gdyby któryś z węży przy nagrzewnicy byłby zimny to znaczyłoby że przez zapchaną nagrzewnicę nie płynie płyn lub też znajduje się gdzieś zawór który odcina dopływ płynu do niej i on jest uszkodzony ? Czy ktoś wie czy jest (i gdzie) taki zawór w A4 ?
Jakieś sugestie ? Doświadczenia ? Szperałem po internecie to wiele osób ma/miało problem z ogrzewaniem w A4 i na pewno komuś udało się rozwiązać ten problem
 Będę wdzięczny za pomoc.
			
									
									Odświeżę temat ponieważ sam mam podobny problem.
Skoro dwa węże przy nagrzewnicy (zasilanie i powrót) są gorące to wydaje mi się że przez nagrzewnice płynie płyn i ją nagrzewa, więc czy na pewno należy dalej ją winić ? Jeśli nie nagrzewnica to czy winny może być mieszalnik powietrza bo to on jak mi się wydaje odpowiada za dostarczanie ciepłego powierza do kabiny ? Jeśli podejrzewamy mieszalnik to po prostu któreś z cięgien klap powietrznych może po prostu się nie otwierać... Lecz niestety (albo i stety) klimatronik w trybie serwisowym nie pokazuje żadnych błędów...
Czy jest (i gdzie) w A4 jakiś zawór odcinający płyn do nagrzewnicy ?
Gdyby któryś z węży przy nagrzewnicy byłby zimny to znaczyłoby że przez zapchaną nagrzewnicę nie płynie płyn lub też znajduje się gdzieś zawór który odcina dopływ płynu do niej i on jest uszkodzony ? Czy ktoś wie czy jest (i gdzie) taki zawór w A4 ?
Jakieś sugestie ? Doświadczenia ? Szperałem po internecie to wiele osób ma/miało problem z ogrzewaniem w A4 i na pewno komuś udało się rozwiązać ten problem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103541
						A u mnie pomogło płukanie nagrzewnicy. Wąż ogrodowy 20mm w jedną rurę i w drugą aby nie woda nie płynęła na samochód. Po odkręceniu kranu na początku poszedł biały syf a potem w kolorze kamienia. Następnie zamieniłem węże płukałem w druga stronę (też jeszcze trochę syfu poszło). Może nie grzeje jak w piekle ale wcześniej w ogóle nie grzało - zimą okaże się czy będzie wystarczająco ciepło. Ewentualnie później może spróbuję przepłukać z gorącym octem czy czymś podobnym...
Mam nadzieje że nie będę musiał jej wymieniać.. Oryginalna nagrzewnica (producenta którego montowane są na pierwszy montaż) kosztuje 130zł (taka jak w audi 80) także nie opłaca się brać made in coś tam za 50 zł kiedy przy wymianie trzeba rozebrać całą deskę i poświęcić dzień czasu).
			
									
									Mam nadzieje że nie będę musiał jej wymieniać.. Oryginalna nagrzewnica (producenta którego montowane są na pierwszy montaż) kosztuje 130zł (taka jak w audi 80) także nie opłaca się brać made in coś tam za 50 zł kiedy przy wymianie trzeba rozebrać całą deskę i poświęcić dzień czasu).
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103541
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości


