jasne ze tak
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
odpinasz gaznik , odpinasz wszsytko od gaznika, zdejmujesz osłone plastikowa , zeby jak najmniej zajmowało miejsca to wszystko, no i pozniej łapiesz klucz imbus 6mm ( długi ) i odkrecasz 6 srub
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
troszke jest celowania, ale jak masz anielskie nerwy to dasz rade sobie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ja pomagałem sobie niedawno lustrkiem i latarka
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
4 sruby * po 2 zew z kazdej strony widac, a kolejne sa schowane pod kolektorem i tam zaczyna sie jazda
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
mało miejsca , jak juz trafisz w dziure to dokladnie sprawdz czy klucz siedzi dobrze, bo jak obrobisz srub to juz tylko wyciagniecie silnika Ci pomoze chyba tylko
ogolnie te sruby sa twarde i co najwazniejsz , to sa mniej zapieczone , jak te juz nizej od kolektora wydechowego
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
tam to juz loteria
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
albo sie odkręci , albo sie ukręci
przerabialem to ostatnio , 3 dni sie bawiłem w zdjmowanie kolektorów, zeby nagwintowac dziure na sonde
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
( jak sie okazało , to nie musialem tego wyciągac bo dalo sie nagwintowac bez demontazu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
jak juz zdejmiesz kolektor to oprócz tego gumowego oringa ( ja płaciłem 4 zł ) to kup sobie jeszcze nowa uszczelke pod ssacy, kolo 10 zł , a zawsze nowa to nowa
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
jak wszsytko idzie po koleji i bez komplikacji , to robota nie jest ciezka, tylko trzeba sie nawyginac nad autem
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)