Jaki filtr oleju i jaki olej do golf II 1.3 benzyna
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Co do filtra to polecam Knechta, ten co podkreśliłem. 

Jesli chodzi o olej .... hmmmm no na pewno minerała, tylko teraz zależy ile chcesz kasy wydać? Ja jeździłem na Elfie, Orlen Lubro, a teraz na Castrol Magnatec 15w40 i z tych trzech oczywiście polecam ten ostatni. Cena troszkę wysoka ale przynajmniej u mnie silnik zaczoł ciszej pracować, ciśnienie w normie, temp w normie. Na poprzednich miałem cyrki z cisnieniem.
Pozdrawiam
			
													
Jesli chodzi o olej .... hmmmm no na pewno minerała, tylko teraz zależy ile chcesz kasy wydać? Ja jeździłem na Elfie, Orlen Lubro, a teraz na Castrol Magnatec 15w40 i z tych trzech oczywiście polecam ten ostatni. Cena troszkę wysoka ale przynajmniej u mnie silnik zaczoł ciszej pracować, ciśnienie w normie, temp w normie. Na poprzednich miałem cyrki z cisnieniem.
Pozdrawiam
					Ostatnio zmieniony pt lip 10, 2009 11:10 przez Lucki, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
						Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Co do filtra oleju to polecam BOSCH'a b.dobre filtry i za rozsadną cenę 
Jeśli chodzi o olej to tak jak przedmówca 
  
+ Shell Helix Minerał 15w 40 (ten obecnie leje do swojego Golfa)
lub Mobil 1 15w 40 (mój brat zalał nim silnik po przekładce i lekkim remoncie)
			
									
									Jeśli chodzi o olej to tak jak przedmówca
 
  + Shell Helix Minerał 15w 40 (ten obecnie leje do swojego Golfa)
lub Mobil 1 15w 40 (mój brat zalał nim silnik po przekładce i lekkim remoncie)
Mój Golf na co dzień 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2899442#2899442
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2899442#2899442
- 
				muzykant
- guti
- Mistrz KieroVWnicy 
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
nie ma takiego olejuLampo pisze:lub Mobil 1 15w 40
 
 minrał jest to ostatrcznosc, a jak sie robi remont, to leje sie półsyntetykLampo pisze:(mój brat zalał nim silnik po przekładce i lekkim remoncie)
 no chyba ze si ktos uparł
 no chyba ze si ktos uparł 
ja jezdze na Elfie, od 5 lat leje to samo, nie mam prawa narzekac,
co do filtrów , Knecht, Bosch , Mann, IQ,omijac filtrona
 co do Lubro to najgorszy syf jaki jest , gesty, ze az sie dziwie ze łyzka w nim nie stoi
 co do Lubro to najgorszy syf jaki jest , gesty, ze az sie dziwie ze łyzka w nim nie stoi  kolega zalał top dp PNki to zima ledwo krecił
 kolega zalał top dp PNki to zima ledwo krecił  no , ale moze taki przypadek jeden był
 no , ale moze taki przypadek jeden był  
 zreszta o oleju było mnóstwo napisane, wystarczy wpisac w wyszukiwarke

Lucki pisze:Jesli chodzi o olej .... hmmmm no na pewno minerała,
no moze znowu mi powiesz ze sie czepiam, ale dlaczego NA PEWNO minerała ? skad wiesz w jakim stanie jest silnik ? znam niktore silniki ktor maja juz sporo najchane i jeszcze smigaja na połsyntetyku , wiec narzucanie komus od razu ze na pewno minerał , to tak troszke nie profi radzisz
 jzli sillnik jest w ok stanie, nic mu nie cieknie, nic nie klekocze, nie pali oleju to ja bym zaryzykował i wlał połsynttyk , a jakby cos sie działo to zminił na minrał
 jzli sillnik jest w ok stanie, nic mu nie cieknie, nic nie klekocze, nie pali oleju to ja bym zaryzykował i wlał połsynttyk , a jakby cos sie działo to zminił na minrał  
 [ Dodano: Pią Lip 10, 2009 12:49 pm ]
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl
widocznie moderatorzy spia, albo baluja , bo zaraz by zamkneli temat, a jadna osóbka pewnie wlepiłaby Ci kolgo załozycielu tematu ostrzezenie

Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!! 

						
- 
				muzykant
O kwestie nazwy Ci chodziło? http://habi.pl/a10-mobil-super-m-15w-40guti pisze:nie ma takiego oleju
Zgadzm się z kolegą...Sam żywam filtrów BOSCH'a ...Jesli chodzi o nazwe oleju to prawidłowa Mobile M 15W40Lampo pisze:Co do filtra oleju to polecam BOSCH'a b.dobre filtry i za rozsadną cenę
Jeśli chodzi o olej to tak jak przedmówca
+ Shell Helix Minerał 15w 40 (ten obecnie leje do swojego Golfa)
lub Mobil 1 15w 40 (mój brat zalał nim silnik po przekładce i lekkim remoncie)

Ja w moją jettkę leje od kąd ją mam (tzn od 5 lat) półsyntetyk (nie wiem jaki był lany wcześniej). Co roku innej firmy ale najlepiej mi się jeździło na Mobil super S 10W 40 (taki zresztą olej zaleca producent do tego silnika). Filtry zawsze miałem filtrona, ale najlepsze za rozsądną cenę są booch i następny taki będzie.
			
									
									Emiloss ja też do tej pory używam Mobil S 10W40....Mój golfik ma przebieg 245 tysi i LPG...emiloss pisze:Ja w moją jettkę leje od kąd ją mam (tzn od 5 lat) półsyntetyk (nie wiem jaki był lany wcześniej). Co roku innej firmy ale najlepiej mi się jeździło na Mobil super S 10W 40 (taki zresztą olej zaleca producent do tego silnika). Filtry zawsze miałem filtrona, ale najlepsze za rozsądną cenę są booch i następny taki będzie.
Za 4 tys zmieniam juz na Mobila M 15W40 ....Większa gęstość oleju i lepsze smarowanie mam nadzieje ,że pozwoli na wyciszenie pracy tego silnika.
Dodatkowo z mojego silnika ucieka gdzieś ciśnienie oleju i czasem sygnał podczas jazdy drażni mnie niesamowicie.
Oby zmiana na 15W 40 przyniosła poprawę.
założyciel tematu jasno sformułował pytanie :no moze znowu mi powiesz ze sie czepiam, ale dlaczego NA PEWNO minerała ? skad wiesz w jakim stanie jest silnik ? znam niktore silniki ktor maja juz sporo najchane i jeszcze smigaja na połsyntetyku , wiec narzucanie komus od razu ze na pewno minerał , to tak troszke nie profi radziszjzli sillnik jest w ok stanie, nic mu nie cieknie, nic nie klekocze, nie pali oleju to ja bym zaryzykował i wlał połsynttyk , a jakby cos sie działo to zminił na minrał
Wiec napisałem swoje osobiste zdanie, jeśli Twoje jest inne uszanuj moje i podziel się swoimi poglądami.Pomóżcie wybrać
p.s
oczywiście niech zaleje półsyntetyk ale na Twoja odpowiedzialność, prześlij mu to na papierze i będzie gucio

ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
						Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
- guti
- Mistrz KieroVWnicy 
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
o nie kolego , nigdzi nie zaznaczyles ze to jest tylko i wyłacznie Twoja propozycja, napisales " na pewno minerał" a wystarczyło dodac " moim zdaniem " i byłoby jasniejLucki pisze:Wiec napisałem swoje osobiste zdanie, jeśli Twoje jest inne uszanuj moje i podziel się swoimi poglądami.
 a tak widzisz narzuciłes mu niejako jaki olej ma wlac, bo tylko z takim go zapoznałes
 a tak widzisz narzuciłes mu niejako jaki olej ma wlac, bo tylko z takim go zapoznałes  
 najlepiej isc na łatwizne
 zalac minrał i miec z głowy ? ale wlewajac połsyntyk nie ryzykujemy praktycznie nic oprocz kasy jaka lejemy w silnik
 zalac minrał i miec z głowy ? ale wlewajac połsyntyk nie ryzykujemy praktycznie nic oprocz kasy jaka lejemy w silnik  , bo przekonanie ze nie mozna zmieniac olejów o klase wyzej to mozna sobie w buty włozyc, niejednokrotnie spotkalem sie z taka decyzja wlasciciela auta i jakos nic sie złego ni stało, zreszta wystarczy poczytac forum, jak na minerale nie brał oleju nic , albo 100 ml , to na połsynttyku bierze max 0,5 litra miedzy wymianaami , a kultura silnika, lepsze smarowanie w niskich temp to wszsytko przemawia "in plus" , decyzja jak zwykle nalezy do autora tmatu
 , bo przekonanie ze nie mozna zmieniac olejów o klase wyzej to mozna sobie w buty włozyc, niejednokrotnie spotkalem sie z taka decyzja wlasciciela auta i jakos nic sie złego ni stało, zreszta wystarczy poczytac forum, jak na minerale nie brał oleju nic , albo 100 ml , to na połsynttyku bierze max 0,5 litra miedzy wymianaami , a kultura silnika, lepsze smarowanie w niskich temp to wszsytko przemawia "in plus" , decyzja jak zwykle nalezy do autora tmatu 
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!! 

						
- 
				KamilSowa1983
- Nowicjusz 
- Posty: 18
- Rejestracja: śr paź 22, 2008 09:06
- Lokalizacja: Chorzów
Jak kupiłem swojego Golfera to miałem wlanego Orlena Lubro 20W50 - Masakra. Jak odpalałem auto to całą budą trzesłą a i potrafił przy niższej temperaturze zgasnąć. Zmieniłem jak najszybciej na Midland 15W40 (minerał oczywiście). Od razu było widać różnicę - silnik pracuje kulturalnie, zapala na dotyk, nie ma żadnych problemów z wyciekami itp itd. Mój fater też jeździ już od lat na Midlandzie (półsyntetyk) i także nie narzeka. Polecam.
			
									
									Co Wy z tymi minerałami?  Tak jak napisał guti, jak silnik jest sprawny to spokojnie mozna wlać półsyntetyk. Mój RP ma nalatane 240 tys., chodzi na półsyntetyku (aktualnie MOTUL SYNERGIE 6100 10W40) i wszystko jest w najlepszym porządku. Co do filtra to polecam bosch, olej motul, valvoline...
 Tak jak napisał guti, jak silnik jest sprawny to spokojnie mozna wlać półsyntetyk. Mój RP ma nalatane 240 tys., chodzi na półsyntetyku (aktualnie MOTUL SYNERGIE 6100 10W40) i wszystko jest w najlepszym porządku. Co do filtra to polecam bosch, olej motul, valvoline...
			
													 Tak jak napisał guti, jak silnik jest sprawny to spokojnie mozna wlać półsyntetyk. Mój RP ma nalatane 240 tys., chodzi na półsyntetyku (aktualnie MOTUL SYNERGIE 6100 10W40) i wszystko jest w najlepszym porządku. Co do filtra to polecam bosch, olej motul, valvoline...
 Tak jak napisał guti, jak silnik jest sprawny to spokojnie mozna wlać półsyntetyk. Mój RP ma nalatane 240 tys., chodzi na półsyntetyku (aktualnie MOTUL SYNERGIE 6100 10W40) i wszystko jest w najlepszym porządku. Co do filtra to polecam bosch, olej motul, valvoline...
					Ostatnio zmieniony sob lip 11, 2009 10:47 przez bowi, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości





