Stuki pod podłogą Mk III
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				BruceLee30
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 873
 - Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
 - Lokalizacja: Jelenia Góra
 - Kontakt:
 
- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
A ja stawiam na tuleje belki. Ciekawe kto ma rację. Kurczę a może by tak pytającego wysłać pod auto, kazać mu poruszać tłumikiem, jego osłonami, zdrowo pohuśtać tyłem auta na boki i z góry na dół?
			
									
									Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						Od tego zdecydowanie trzeba zacząć, innej drogi nie ma.Bo mam nadzieje, że nikt tu na forum nie wymienia niczego w ciemno bez sprawdzenia, sugerując sie tylko naszymi poradamiPaweł Marek pisze:A ja stawiam na tuleje belki. Ciekawe kto ma rację. Kurczę a może by tak pytającego wysłać pod auto, kazać mu poruszać tłumikiem, jego osłonami, zdrowo pohuśtać tyłem auta na boki i z góry na dół?
No wiec... pojechałem na garaż, rzuciłem podnośnik pod auto i.... wieszaki z wydechu są na swoim miejscu, gumowe elementy są całe, wydech się trzyma tak jak powinien, osłona  tłumika tesh. Wyjechałem z garażu i "sandał w podłogę"  (znowu ok. 5000obr/min, koła tracą przyczepność)  i nic, żadnego stukania. Postanowiłem jeszcze raz spróbować i znowu cicho. Oczywiście nie mogłem się powstrzymać i za trzecim razem stało się znowu te okropne bicie w podłogę. Nie kapuje tego, raz jest wszystko OK a raz nie :/. Jeśli coś jest zepsute to chyba powinno ciągle nie działać ? 
			
									
									Witam!!! przy katalizatorze jest taka osłona mocowana do wydechu ma 3 spawy. u mnie jeden z nich nie trzymał i przy ok. 4500obr/min zaczynało coś walić w podłogę  okazało się ze to właśnie ta blacha wmiejscu gdzie nie trzymał spaw wchodziła w rezonans i stukała o wydech. Mały spaw i jest ok. jak chesz sprawdzic to stopniowo wkręcaj silnik w obroty i słuchaj , jeśli przy pewnej wartości obrotów zacznie walić. Będzie to znak ze to może być to a jak nie to coś innego ma luzy pozostaje namierzyć!!! POWODZENIA!!!
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 98 gości


