 
 Mam pewien problem związany z porannym uruchamianiem silnika w swoim golfiku 1.6 RF pierburg 2e2.
 odpali od strzała na ok 900obr następnie spada z obrotów i gaśnie
  odpali od strzała na ok 900obr następnie spada z obrotów i gaśnie   dodam że strasznie go przy tym szarpie żeby nie zgasł trzeba go trzymać na gazie. po przejechaniu ok 500m włącza się ssanie i wszystko jest już ok
 dodam że strasznie go przy tym szarpie żeby nie zgasł trzeba go trzymać na gazie. po przejechaniu ok 500m włącza się ssanie i wszystko jest już ok  . pracuje równo tak jak powinien. Dodam że to wszystko dzieje się na benzynie na lpg jest wszystko ok. Czym to może być spowodowane??
 . pracuje równo tak jak powinien. Dodam że to wszystko dzieje się na benzynie na lpg jest wszystko ok. Czym to może być spowodowane?? A i mam jeszcze pytanie jak zmniejszyć obroty na ssaniu bo mam ok 2tys. i wydaje mi się że to odrobinę za dużo.





 
 




 jest firma ktora regeneruje te silowniki ma aukcje na alegro.koszt regeneracji 30 zloty tylko trzeba im wyslac poczta ten silownik.NAJLEPIEJ kupic nowy i wymienic.powiem wam ze ja tez mam z tym gaznikiem problemy mechanicy podlubia a i tak nic to nie daje.GAZNIKOWIEC krzyknal mi taka cene ze lepiej nie bede pisac.
 jest firma ktora regeneruje te silowniki ma aukcje na alegro.koszt regeneracji 30 zloty tylko trzeba im wyslac poczta ten silownik.NAJLEPIEJ kupic nowy i wymienic.powiem wam ze ja tez mam z tym gaznikiem problemy mechanicy podlubia a i tak nic to nie daje.GAZNIKOWIEC krzyknal mi taka cene ze lepiej nie bede pisac.

 
 