Dziwne rzeczy z silnikiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nie sugeruj sie tym ze wentylator sie nie włancza a jest w pólowie bo to niema znaczenia widocznie nie potrzebuje przy takiej temperaturze sie załączyć a miałeś wode z uszczelniaczem do chłodnic jak możesz zrób zdjęcie silnika rzutem od góry
to ci pokarze pare rzeczy
i najlepiej jak byś zrobił zdjęcie chłodnicy od strony silnika 
Mój Golfer : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1958241#1958241
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/277717.html][img]http://images.spritmonitor.de/277717.png[/img][/url]
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/48766
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/277717.html][img]http://images.spritmonitor.de/277717.png[/img][/url]
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/48766
Jutro z rana zrobię i zamieszczę tak jak powiedziałes. Ale czemu tak szybko się nagrzewa? Jeździłem wcześniej skodą, dynamicznie i się tak nie nagrzewał. Może jak dam nowy plyn chłodniczy to nie będzie się tak nagrzewał? W ogóle czy to normalne? Że po 5 minutach masz już wskaźnik temp w połowie? Jak jest gorący silnik to właśnie wtedy są te problemy z tym szarpaniem co pisałem na początku. Na zimnym jest ok
Ostatnio zmieniony pt wrz 26, 2008 22:15 przez Prono89, łącznie zmieniany 1 raz.
Może jeszcze byc czujnik temperatury walnięty
taki kruciec jest wychodzi z głowicy na dwa czujniki podajrze jak wypniesz ten pierwszy od strony frontu 
Mój Golfer : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1958241#1958241
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/277717.html][img]http://images.spritmonitor.de/277717.png[/img][/url]
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/48766
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/277717.html][img]http://images.spritmonitor.de/277717.png[/img][/url]
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/48766
pierw zdjęcia o które mnie proszono:
Rzut na silnik ( nie ująłem całego ale ogólnie najważniejsze jest:
[img=http://img227.imageshack.us/img227/2714 ... pj2.th.jpg][img=http://img227.imageshack.us/images/thpix.gif]
Rzut na chłodnicę od strony silnika:
[img=http://img219.imageshack.us/img219/980/ ... nl7.th.jpg][img=http://img219.imageshack.us/images/thpix.gif]
A teraz tak. Zdjąłem obudowę przepustnicy aby zobaczyć jak to wygląda w środku. Jakie było moje ogromne zdziwienie gdy zobaczyłem czarności.
[img=http://img524.imageshack.us/img524/9533 ... ke3.th.jpg][img=http://img524.imageshack.us/images/thpix.gif]
Wyczyściłem jak najlepiej się dało (nie odkręcałem całej przepustnicy bo bałem się, że potem nie będę jej umiał złożyć) benzyną ekstrakcyjną i autko śmiga, problem jaki był wcześniej opisywany się nie pojawił. Na następny weekend mechanik podejmie się kompleksowego czyszczenia przepustnicy i wtryskiwaczy + sprawdzenie i ew. wymiana świec + ustawienie sondy lambda.
@majek... mam prawię taką samą rejestrację jak ty
tylko końcówka to LW
Kupowałem w Czańcu u takiego typka.
Rzut na silnik ( nie ująłem całego ale ogólnie najważniejsze jest:
[img=http://img227.imageshack.us/img227/2714 ... pj2.th.jpg][img=http://img227.imageshack.us/images/thpix.gif]
Rzut na chłodnicę od strony silnika:
[img=http://img219.imageshack.us/img219/980/ ... nl7.th.jpg][img=http://img219.imageshack.us/images/thpix.gif]
A teraz tak. Zdjąłem obudowę przepustnicy aby zobaczyć jak to wygląda w środku. Jakie było moje ogromne zdziwienie gdy zobaczyłem czarności.
[img=http://img524.imageshack.us/img524/9533 ... ke3.th.jpg][img=http://img524.imageshack.us/images/thpix.gif]
Wyczyściłem jak najlepiej się dało (nie odkręcałem całej przepustnicy bo bałem się, że potem nie będę jej umiał złożyć) benzyną ekstrakcyjną i autko śmiga, problem jaki był wcześniej opisywany się nie pojawił. Na następny weekend mechanik podejmie się kompleksowego czyszczenia przepustnicy i wtryskiwaczy + sprawdzenie i ew. wymiana świec + ustawienie sondy lambda.
@majek... mam prawię taką samą rejestrację jak ty
jak nie bedziesz pewien czy ci sie włancza wentylator to na zdjęciu drugim jak spojrzysz na chłodnice w dolnym lewym rogu jest czujnik wypnij przewód zewrzyj go
i jezeli wentylator jest sprawny to sie włączy
a żeby sprawdzić czy załancza sie automatycznie to odpal samochód i niech sie nagrzeje sam na wolnych obrotach
i dotykaj cały czas rury która idzie do termostatu jak nie wiesz która to to jak spojrzysz na chłodnice od strony frontu to jest to przewód wodny po lewej stronie i jest poprowadzony do pompy wody
i on stopniowo powinien sie nagrzewac
jak bedziesz miał jakiś problem albo pytania to pisz na gadulca albo dam ci koma i bedzie gitara 
Mój Golfer : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1958241#1958241
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/277717.html][img]http://images.spritmonitor.de/277717.png[/img][/url]
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/48766
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/277717.html][img]http://images.spritmonitor.de/277717.png[/img][/url]
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/48766
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4416
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
he tak a właśnie duzo ludzi ma podobna rejestracje jaka ja mam,a z Czańca troszkę ludzi znam bo tata z stamtąd pochodziłProno89 pisze: @majek... mam prawię taką samą rejestrację jak tytylko końcówka to LW
Kupowałem w Czańcu u takiego typka.
Pozdro
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości

