Luzna linka gazu...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

diver666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sie 10, 2007 17:58

Luzna linka gazu...

Post autor: diver666 » sob lut 16, 2008 16:04

1) Mianowicie mam taki problem... Mam nienaciągniętą linkę gazu przez co faluja obroty az w koncu gasnie... Próbowałem spinke montowac obkrecac drutem ale i tak wszystko sie zsuwa jak kilka razy nacisne pedal gazu i znow faluje i gasnie. Macie jakis pomysł jak to zamontowac zeby sie trzymało?? Jakie bylo oryginalne mocowanie?

2) I drugie pytanie czy spalanie gazu w jezdzie mieszanej 13l/100km jest normalne przy duzym butowaniu (bieg-pedał do podłogi-bieg-pedał do podłogi max 120km/h na 3 biegu pozniej do 5) ?? 1.6 PN



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » sob lut 16, 2008 16:26

sluchaj falujace obroty nie sa z winy linki gazu. Mozesz jej nie miec a i tak silnik bedzie chodzil prawidlowo :P Falujace obroty to wina gaznika.

[ Dodano: 16 Lut 2008 15:32 ]
Masz ganzik elektroniczny 2EE wiec szukaj pod katem uszkodzenia jego. Nie znam sie na tym gazniku, wiec nie pomoge niestety :(



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » sob lut 16, 2008 16:50

diver666 pisze:1) Mianowicie mam taki problem... Mam nienaciągniętą linkę gazu przez co faluja obroty az w koncu gasnie... Próbowałem spinke montowac obkrecac drutem ale i tak wszystko sie zsuwa jak kilka razy nacisne pedal gazu i znow faluje i gasnie. Macie jakis pomysł jak to zamontowac zeby sie trzymało?? Jakie bylo oryginalne mocowanie?
Obroty nie są ustawianę przez naciąg linki. Powinny być strabilne mino luźnej linki. W twoim przypadku falujące obroty mogą być winą nastawnika przepustnicy. Przeprować diagnostykę gaźnika za pomoca kodów błyskowych. Moze wyrzuci błedy. Sprawdź złącze sterownika i nastawnika.

Lektura
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=148885



diver666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sie 10, 2007 17:58

Post autor: diver666 » sob lut 16, 2008 17:10

no tak wszystko sie zgadza ze gaznik, ale jak zamocuje ładnie ta blokade linki tzn ze calym odcinkiem linka styka się z ciegnem od gaznika ale nie przesuwa go w ogole.. musi go dotykac tylko. Wtedy chodzi cacy, równiutko, bez problemów

jhosef :D dales mi linka do mojego tematu poprzedniego :)
Ostatnio zmieniony sob lut 16, 2008 17:22 przez diver666, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » sob lut 16, 2008 17:26

diver666 pisze:jhosef :D dales mi linka do mojego tematu poprzedniego :)
Heh. rzeczywiście. Sory
diver666 pisze:no tak wszystko sie zgadza ze gaznik, ale jak zamocuje ładnie ta blokade linki tzn ze calym odcinkiem linka styka się z ciegnem od gaznika ale nie przesuwa go w ogole.. musi go dotykac tylko. Wtedy chodzi cacy, równiutko, bez problemów
Co nie zmienia faktu ze obroty powinny być stabilne nawet bez linki. Linka ma wychylać przepustnice a nie regulować obroty jałowe.



diver666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt sie 10, 2007 17:58

Post autor: diver666 » pn lut 18, 2008 13:51

No ok. I teraz nasuwa mi się pytanie czy membrana w nastawniku przepustnicy jest odpowiedzialna za obroty na biegu jałowym i przy jezdzie na wolnych obrotach?? Czy tylko za obroty jałowe?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 115 gości