Spalone gniazdo żarówki, podświetlenia rejestracji z tyłu...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- adurweb
 - Użytkownik

 - Posty: 423
 - Rejestracja: czw sty 18, 2007 23:14
 - Lokalizacja: Gorzów VWlkp.
 - Kontakt:
 
Spalone gniazdo żarówki, podświetlenia rejestracji z tyłu...
Witam.
Poprzepalały mi się żarówki podświetlenia rejestracji z tyłu i gdy je wymieniałem to okazało się, że lewe gniazdo, w którym osadza się żaróweczkę jest już spalone i zmasakrowane i mimo wymiany żarówki, nie świeci się ona. Czy można te gniazdo kupić i wymienić? Jeśli tak to w jaki sposób?
Z góry dzięki.
			
									
									Poprzepalały mi się żarówki podświetlenia rejestracji z tyłu i gdy je wymieniałem to okazało się, że lewe gniazdo, w którym osadza się żaróweczkę jest już spalone i zmasakrowane i mimo wymiany żarówki, nie świeci się ona. Czy można te gniazdo kupić i wymienić? Jeśli tak to w jaki sposób?
Z góry dzięki.
- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
Czy kupić poza ASO to nie wiem, ale wymiana jest prosta. Jest plastykowe i siedzi w blasz na zatrzaskach. Często tam jest korozja więc porządnie zabezpiecz przy okazji wymiany.
			
									
									Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
Klapa od spodu ma plastykową zaślepkę-nakladkę, trzyma ją jedna śróba i kilka zatrzaskow, odkręcasz wyjmujesz, od spodu zobaczysz lampki wyjmiesz ściskając zatrzaski  bez problemu
			
									
									Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						- 
				Gitner
 - VW Baron

 - Posty: 3209
 - Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
 - Lokalizacja: Z tłumu
 - Auto: Szukam... i NC700X
 
Lampki podswietlenia wyjmuje sie z zewnatrz. Odkrecasz szkielko i po bokach obudowy masz zatrzaski, plaski srubokret i wyjmujesz.
Gitner
			
									
									Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .  
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
						Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- 
				Gitner
 - VW Baron

 - Posty: 3209
 - Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
 - Lokalizacja: Z tłumu
 - Auto: Szukam... i NC700X
 
No napisalem ci wyzej, po bokach gniazda sa zatrzaski, musisz je podwadzic srubokretem do srodka gniazda, wtedy je wyjmiesz z klapy.
Gitner
			
									
									Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .  
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
						Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- 
				Gitner
 - VW Baron

 - Posty: 3209
 - Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
 - Lokalizacja: Z tłumu
 - Auto: Szukam... i NC700X
 
Do zewnatrz..adurweb pisze:Gitner, Wyjmuję gniazda do wewnątrz
Jak wyciagniesz gniazdo na powietrze to wypniesz wtyczkea co z kablami w gnieździe?
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .  
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
						Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- 
				Gitner
 - VW Baron

 - Posty: 3209
 - Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
 - Lokalizacja: Z tłumu
 - Auto: Szukam... i NC700X
 
W ASO prawie wszystko dostaniesz, skoro sa spinki do listw dachowych to gniazd nie bedzie?
Gitner
			
									
									Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .  
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
						Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości