Strona 2 z 2

Re: GOLF 7 1.5 TSI Problemy z nowym samochodem

: wt wrz 10, 2019 11:21
autor: marcinecki00
Matizz23 pisze:
śr wrz 04, 2019 19:37
marcinecki00 pisze:
śr sie 28, 2019 12:51
Witam wszystkich (mój pierwszy post). W jaki sposób wywołujecie kangura? Mam golfika 130KM (odebrany w sierpniu) i póki co nie zauważyłem tego problemu. Próbowałem ruszać jak dziadek i jak młodzian po odbiorze prawka ;) prawie 1500km przebiegu, więc mam nadzieje, że ten problem mnie nie spotka.
A z tymi obrotami sprawa wygląda tak samo, najbardziej widoczne zaraz po odpaleniu na zimnym. Obroty wędrują do góry ale w ciągu kilku sekund spadają w dół.
Hej, kangur pojawia się jak i najbardziej odczuwalny, gdy jest niższa temperatura na dworze. Latem odpalisz silnik i za chwile już masz nagrzany, a jesienią/zimą ten dystans jest dłuższy i czas również. Także nie chcę Cię martwić, ale "najlepsze" dopiero przed Tobą. Choć mam informację, że pojawiła się w sobotę dostępna aktualizacja. Zobaczymy jakie będą efekty.
Słyszałem głosy, że problem jest widoczny niezależenie od temperatury otoczenia. Ktoś na forum t-roca pisał, że męczył się dwa lata z problemem i po okresie gwarancyjnym zrobił chipa co rozwiązało jego problemy. Czekam w takim razie do zimy, zaczynają się chłodne nocne to może coś się niedługo pojawi... Na forum https://www.briskoda.net/forums/topic/4 ... /page/102/ posty sprzed kliku dni o nowym sofcie, który prawdopodobnie rozwiązuje problem kangura.
Przy okazji, jak spalanie oleju w waszych golfach? Ja ostatnio dolałem około 400ml przy przebiegu 2500km, do pełna.

Re: GOLF 7 1.5 TSI Problemy z nowym samochodem

: wt wrz 10, 2019 19:16
autor: Matizz23
marcinecki00 pisze:
wt wrz 10, 2019 11:21
Matizz23 pisze:
śr wrz 04, 2019 19:37
marcinecki00 pisze:
śr sie 28, 2019 12:51
Witam wszystkich (mój pierwszy post). W jaki sposób wywołujecie kangura? Mam golfika 130KM (odebrany w sierpniu) i póki co nie zauważyłem tego problemu. Próbowałem ruszać jak dziadek i jak młodzian po odbiorze prawka ;) prawie 1500km przebiegu, więc mam nadzieje, że ten problem mnie nie spotka.
A z tymi obrotami sprawa wygląda tak samo, najbardziej widoczne zaraz po odpaleniu na zimnym. Obroty wędrują do góry ale w ciągu kilku sekund spadają w dół.
Hej, kangur pojawia się jak i najbardziej odczuwalny, gdy jest niższa temperatura na dworze. Latem odpalisz silnik i za chwile już masz nagrzany, a jesienią/zimą ten dystans jest dłuższy i czas również. Także nie chcę Cię martwić, ale "najlepsze" dopiero przed Tobą. Choć mam informację, że pojawiła się w sobotę dostępna aktualizacja. Zobaczymy jakie będą efekty.
Słyszałem głosy, że problem jest widoczny niezależenie od temperatury otoczenia. Ktoś na forum t-roca pisał, że męczył się dwa lata z problemem i po okresie gwarancyjnym zrobił chipa co rozwiązało jego problemy. Czekam w takim razie do zimy, zaczynają się chłodne nocne to może coś się niedługo pojawi... Na forum https://www.briskoda.net/forums/topic/4 ... /page/102/ posty sprzed kliku dni o nowym sofcie, który prawdopodobnie rozwiązuje problem kangura.
Przy okazji, jak spalanie oleju w waszych golfach? Ja ostatnio dolałem około 400ml przy przebiegu 2500km, do pełna.
Musiałem dolać 0,7 l po 8 tys. km i od tego czasu wartość się utrzymuje. Mam już 16 tys.km.

Re: GOLF 7 1.5 TSI Problemy z nowym samochodem

: sob lis 02, 2019 08:57
autor: Orzech89i
Witam
Jestem po serwisie z swoim golfem i na kangurzenie wygrali mi najnowszą aktualizację do silnika, problem minął ale zauważyłem że spalanie poszło widocznie do góry... Ktoś ma podobnie ?

Re: GOLF 7 1.5 TSI Problemy z nowym samochodem

: śr lis 06, 2019 23:44
autor: Matizz23
Orzech89i pisze:
sob lis 02, 2019 08:57
Witam
Jestem po serwisie z swoim golfem i na kangurzenie wygrali mi najnowszą aktualizację do silnika, problem minął ale zauważyłem że spalanie poszło widocznie do góry... Ktoś ma podobnie ?
Mam identycznie... Przed aktualizacją robiłem na baku 700km teraz 515 km...

Re: GOLF 7 1.5 TSI Problemy z nowym samochodem

: śr lis 04, 2020 23:53
autor: medyk81
Powiedzcie mi czy też macie wrażenie, że silnik jest głośny i taki jakby trochę dizlowaty? Mówię cały czas o dźwięku. Wersja 130KM z przebiegiem 5000 km.

Re: GOLF 7 1.5 TSI Problemy z nowym samochodem

: ndz lis 15, 2020 23:48
autor: pawel043
wlodek_242 pisze:
śr mar 20, 2019 14:17
... VW Golfa A7 FL 1.5TSI 96kW z 6-biegową skrzynią manualną.

Postanowiłem od razu założyć nowy wątek, aby uzyskać Wasze opinie i dać możliwość innym podzielić się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami. Nie znalazłem innego podobnego tematu. Jeśli tak to proszę o przerzucenie.

Do rzeczy. 31.10.2018 odebrałem nowy samochód z salonu.

1) Po przejechaniu około 2000 km (problem może był wcześniej ale go nie wychwyciłem) zauważyłem, że drążek zmiany biegów na biegu 4 drży mocno w trakcie przyspieszania. W bardzo różnych sytuacjach. Zgłosiłem to w VW. Jak możecie się domyśleć niezbyt szczęśliwy, że mam problemy z nowym samochodem. Pomijam ile czasu zajęło im wyeliminowanie problemu ale udało się. Wymienili synchronizator 4-go biegu i problem ustąpił. Z tego co słyszałem podobne rzeczy działy się w 1.4tsi. Mniejsza z tym, problem rozwiązany
U mnie dokładnie to samo, nowe auto Golf VII Variant 1.5 TSI 130KM (96 kW) 2020, przebieg 3000km - losowe wibracje/drgania drążka zmiany biegów na 4 biegu podczas przyśpieszania. Muszę to zgłosić do ASO, mam nadzieję że nie zepsują czegoś innego, bo żeby dostać się do elementu w skrzyni biegów to trochę trzeba porozkręcać a tak jak w fabryce to już później nie będzie złożone :/
wlodek_242 Na ile czasu musiałeś odstawić auto do serwisu? Długo musiałeś walczyć z ASO?

W moim samochodzie wystepują jeszcze dwie inne usterki:
-Losowy zgrzyt skrzyni biegów przy wrzucaniu biegu wstecznego, auto oczywiście stoi w miejscu i sprzęgło do końca wciśnięte. Zauważyłem że jak przed wrzuceniem wstecznego przytrzymam sprzęgło wciśnięte 2-3 sekundy to zgrzytu nie ma.

-Problemy z trybem dwóch cylindrów ACT / ECO. Poszarpywanie/drgania silnika w trybie dwóch cylindrów w sytuacjach na niskich obrotach (1300-1500) ale zgodnych ze wskazaniami komputera przy jezdzie pod delikatną górkę lub przy delikantym przyśpieszaniu, problem występuje na każdym biegu, np. jazda z prędkościa 30-35km/h, 3 bieg, około 1400 obrotów. Jeżeli tryb 2-cyl się wyłączy to wibracje znikają.