Strona 15 z 17

Re: 1.4 TSI Golf VII

: pt kwie 05, 2019 19:34
autor: Lation
Na początek chciałem się przywitać, gdyż jestem żółtodziobem na tym forum :bigok: A teraz do rzeczy. Posiadam od pół roku MK7 1,4 TSI CXSA . Od jakiegoś czasu zauważyłem, że silnik na biegu jałowym ma takie minimalne przerwy w zapłonie. Czuć wibrację i widać to na obrotomierzu. Mam wrażenie, że czuć również lekkie poszarpywanie podczas przyśpieszania na zimnym silniku. Czy silniki 1,4 TSI cierpią również jak inne TSI na problem odkładania się nagaru w kanałach dolotowych głowicy i zaworach ? Być może to jest przyczyna? Przebieg 125 000 km.

Re: 1.4 TSI Golf VII

: pn kwie 08, 2019 06:12
autor: flo89
oczywiście, że cierpią, jak każdy silnik z wtryskiem bezpośrednim. Nie wiem przy jakim przebiegu trzeba się spodziewać objawów, ale na pewno nagar się odkłada. Te delikatne wibracje mam też u siebie, dodam, że są minimalne i tylko czasami. U mnie dobija do 59 tysięcy dopiero, planuję w tym miesiącu wymianę świec bo to już czas wg VW, może to jest przyczyna. Błędów brak, podczas przyspieszania nie mam takich objawów jak u ciebie. Silnik 1.4 CZCA

Re: 1.4 TSI Golf VII

: pt kwie 12, 2019 21:39
autor: Lation
flo89 pisze:
pn kwie 08, 2019 06:12
na pewno nagar się odkłada


W takim razie muszę się zainteresować tematem. Może uda się jeszcze na gwarancji ogarnąć temat. Ponoć na zawalone kanały dolotowe jest TPI, tyle że sterownik musi rejestrować błędy wypadania zapłonu. Może ktoś z kolegów forumowiczów miał już czyszczone kanały dolotowe i opisze swoje wrażenia przed/po ?

Re: 1.4 TSI Golf VII

: pt kwie 12, 2019 22:13
autor: dreyfus
Czy ja wiem czy na pewno? U mnie 120 tysięcy nalotu w 2.0 tsi i jeździ normalnie a czyszczenia nigdy nie uświadczył...

Re: 1.4 TSI Golf VII

: pn maja 20, 2019 09:29
autor: Andrzej J.S
Posiadam Golfa VII 1.4 TSI 122 KM z 2013r o bardzo małym przebiegu, około 30 tys. km.
Auto serwisowane i jak do tej pory nikt z serwisu Volkswagena nie mówi o wymianie paska rozrządu.
Wiem, że o wymianie paska decyduje jego stan i przebieg, który w przypadku VW jest dość spory, ale wiek paska chyba też ma na to wpływ. :?:
Może któryś z fachowców wypowie się jak to jest w przypadku VW - czyżby wiek paska nie odgrywał roli :?: - nie za bardzo w to wierzę. :-(

Re: 1.4 TSI Golf VII

: pn maja 20, 2019 09:49
autor: dreyfus
Jak dla nich masy rzeczy się nie robi a olej co 30 tysięcy wymienia. Kiedyś pasek wymieniałem albo co 5 lat albo jakiś przebieg. Co zrobisz jak strzeli? Oddadzą hajs za naprawę w tym vV? 😉

Re: 1.4 TSI Golf VII

: pn maja 20, 2019 15:32
autor: Andrzej J.S
dreyfus pisze:
pn maja 20, 2019 09:49
Jak dla nich masy rzeczy się nie robi a olej co 30 tysięcy wymienia. Kiedyś pasek wymieniałem albo co 5 lat albo jakiś przebieg. Co zrobisz jak strzeli? Oddadzą hajs za naprawę w tym vV? 😉
Olej to wymieniają co rok, bez względu na przebieg.
W ubiegłym roku stwierdzili, że należy wymienić wycieraczki szyb, na co się nie zgodziłem. W tym roku na przeglądzie stwierdzono, że te (niewymienione) wycieraczki są OK. - komu wierzyć :?:
W tym roku prosiłem ażeby zerknęli na pasek rozrządu - w jakim jest stanie. Otrzymałem odpowiedź, że komputer jeszcze paska nie zakwalifikował do wymiany, ale trzeba go wymienić. :-(

Re: 1.4 TSI Golf VII

: pn maja 20, 2019 15:36
autor: luckyboy
Hahaha dobre

Re: 1.4 TSI Golf VII

: pn maja 20, 2019 17:09
autor: doggie
interwały wymiany paska są różne, 5, 7 a nawet 9 czy 10 lat lub określony przebieg w zależności od silnika 210 tys km a nawet 240 tys km, przecież w ASO powinni to wiedzieć

Re: 1.4 TSI Golf VII

: pn maja 20, 2019 17:24
autor: dreyfus
doggie pisze:
pn maja 20, 2019 17:09
przecież w ASO powinni to wiedzieć
Jak widać między powinni a rzeczywistością są "małe" nieścisłości...

Re: 1.4 TSI Golf VII

: pn maja 20, 2019 17:26
autor: doggie
dreyfus pisze:
pn maja 20, 2019 17:24
doggie pisze:
pn maja 20, 2019 17:09
przecież w ASO powinni to wiedzieć
Jak widać między powinni a rzeczywistością są "małe" nieścisłości...
myślę że tutaj jeszcze dochodzi umiejętność zadania odpowiedniego pytania odpowiedniemu człowiekowi, bo ten w dziale sprzedaży niekoniecznie będzie to wiedział, ale w dziale części i serwisu musi wiedzieć, ja wiem że na wszelakich forach pracownicy ASO często są wyszydzani ale bez jaj

bo ja bym powiedział "Panie co mi Pan tu opowiadasz, że komputer nie zakwalifikował jeszcze, mnie interesuje co ile lat lub kilometrów"

Andrzej J.S pisze:
pn maja 20, 2019 09:29
Posiadam Golfa VII 1.4 TSI 122 KM z 2013r
myślę ża nadchodzi czas rychłej wymiany

Obrazek

Re: 1.4 TSI Golf VII

: pn maja 20, 2019 17:54
autor: dreyfus
doggie pisze:
pn maja 20, 2019 17:26
myślę ża nadchodzi czas rychłej wymiany
Właściciel jeździ na "oparach" dzięki aso nieźle...

Re: 1.4 TSI Golf VII

: pn maja 20, 2019 18:41
autor: looki8329
U mnie w sumie przebieg 90kkm i rok ten sam co Ty. Będziesz wymieniał cały rozrząd czy tylko pasek. Daj znać ile Cię typ wyniosło jeśli możesz. Ja nie to to może być nas PW.

Re: 1.4 TSI Golf VII

: pn maja 20, 2019 19:03
autor: dreyfus
looki8329 pisze:
pn maja 20, 2019 18:41
Będziesz wymieniał cały rozrząd czy tylko pasek.
Ty tak na poważnie?