majonez pod korkiem od oleju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
majonez pod korkiem od oleju
Witam!
Od kilku miesiecy jestem posiadaczem VW Golf 5 z 2007 z silnikiem 1.6 MPI, przy zakupie auto mialo 120 000, teraz ma 124 000.
Dzisiaj razem z ojcem poszlismy dolac oleju do jego 407 i przy okazji postanowilismy zobaczyc jak miewa sie golf (wdg karteczki olej byl wymieniany tuz przed sprzedaza). Na bagnecie oleju bylo troche ponad dolna granice wiec postanowilismy troche dolac, odkrecamy korek i dostajemy zawalu serca. Wlew caly jest uwalany "majonezem". Pierwsze co nam przyszlo na mysl to glowica ale plym chlodniczy idealnie w normie. Wydech tez tylko troche brudny od sadzy wiec raczej glowica jest ok (niedawno byly spaliny sprawdzane i tez wszystko bylo w normie). Nie wiem co o tym myslec, czytalem ze przyczyna moze byc olej slabej jakosci lub jazda na krotkich dystansach (mam tylko 10 km w jedna strone). Do tego zauwazylismy jeszcze ze korek od wlewu jest dosyc luzny. Co o tym sadzicie Panowie? Czy moze byc tak ze korek puszcza wilgoc i od tego robi sie "maslo"?
Pozdrawiam!
Od kilku miesiecy jestem posiadaczem VW Golf 5 z 2007 z silnikiem 1.6 MPI, przy zakupie auto mialo 120 000, teraz ma 124 000.
Dzisiaj razem z ojcem poszlismy dolac oleju do jego 407 i przy okazji postanowilismy zobaczyc jak miewa sie golf (wdg karteczki olej byl wymieniany tuz przed sprzedaza). Na bagnecie oleju bylo troche ponad dolna granice wiec postanowilismy troche dolac, odkrecamy korek i dostajemy zawalu serca. Wlew caly jest uwalany "majonezem". Pierwsze co nam przyszlo na mysl to glowica ale plym chlodniczy idealnie w normie. Wydech tez tylko troche brudny od sadzy wiec raczej glowica jest ok (niedawno byly spaliny sprawdzane i tez wszystko bylo w normie). Nie wiem co o tym myslec, czytalem ze przyczyna moze byc olej slabej jakosci lub jazda na krotkich dystansach (mam tylko 10 km w jedna strone). Do tego zauwazylismy jeszcze ze korek od wlewu jest dosyc luzny. Co o tym sadzicie Panowie? Czy moze byc tak ze korek puszcza wilgoc i od tego robi sie "maslo"?
Pozdrawiam!
majonez pod korkiem od oleju
To twoja przyczyna majonezu. Jak go przegonisz na dłuższą trasę to zniknie.JohnReese pisze:jazda na krotkich dystansach (mam tylko 10 km w jedna strone).
majonez pod korkiem od oleju
...zauważyłem ze ilość „majonezu”na korku zależy również od oleju-odległości pokonywane praktycznie te same,na valvoline i total’u korek był cały oblepiony teraz od dłuższego czasu używam motul x-cess i korek jest czysty-czasami jest na nim kilka kropel wody
majonez pod korkiem od oleju
też mam 1.6 MPI z podtlenkiem, w zimę to nawet jak go ganiałem po autostradzie to korek był lekko wilgotny plus opary oleju i się lekko maślił niczym się nie stresuj
Re: majonez pod korkiem od oleju
Dzieki za odpowiedzi, troche mnie uspokoiliscie. Mysle ze jednak tak czy tak po swietach wymienie olej (zalany jest jakis mi nieznany) i wymienie korek/uszczelke.
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
majonez pod korkiem od oleju
zakryj chlodnice na zime
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: majonez pod korkiem od oleju
Pęd wiatru nie będzie jej dodatkowo chłodził plus w jakiś sposób będzie utrzymywać to ciepło, by nie uciekało. Dzięki temu silnik ma szybciej osiągać temperaturę roboczą. Popularny patent u nas.Hubi14 pisze:a po co ma zasłonić chłodnicę?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości