Problemy przy odpalaniu 1.4 TSI + wideo

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ibis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw cze 15, 2017 09:08

Problemy przy odpalaniu 1.4 TSI + wideo

Post autor: ibis » wt lip 11, 2017 15:19

A, więc tak.
Dziś miałem po pracy zostawić auto u mechanika. Po przyjechaniu na warsztat mechanik podszedł do mnie z hasłem, że podowiadywał się po kolegach po fachu, że rozrząd najlepiej wstawić orginał niż jakieś zamienniki (nie najtańsza). Jutro ma dzwonić do salonu VW i zapytać jak będzie wyglądał cenowo cały kompletny rozrząd (łańcuch, napinacz, wariator itd). Może ktoś to potwierdzić, że do 1.4 TSI 2008 rok nadaje się tylko orignal?
Może jest ktoś z okolic Katowic/Chorzowa i ma pewnego mechanika, który się tym zajmował już, bo mam wrażenie, że facet chce mnie odpędzić bo nie za bardzo wie może jak się za to zabrać.
Dodam, że przez te trzy tygodnie od ostatniej wizyty na forum, auto tylko wczoraj miało mały problem z odpalaniem ale załapało. Napinacz przez ten okres czasu odezwał się tylko raz. Pozostały tylko te obroty na zimnym silniku, które po 10 sekundach ustają.



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Problemy przy odpalaniu 1.4 TSI + wideo

Post autor: Hubi14 » wt lip 11, 2017 18:49

Obroty tak mają być, nie zawracaj tym sobie głowy, zrób sobie ten rozrząd jak rzęzi i już..



ibis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw cze 15, 2017 09:08

Problemy przy odpalaniu 1.4 TSI + wideo

Post autor: ibis » śr lip 12, 2017 15:37

Tak mają być?. Może ktoś to jeszcze potwierdzić?.
Koszty części w ASO to koszt ponad 3500 zł :D, podziękowałem od razu. Jakiej firmy najlepsze zamienniki?



ibis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw cze 15, 2017 09:08

Problemy przy odpalaniu 1.4 TSI + wideo

Post autor: ibis » śr lip 19, 2017 16:59

Wczoraj wymieniony rozrząd (łańcuch, napinacz, uszczelniacz itd). Dziś rano obroty niestety dalej falują, i wszystko wskazuje na to, że to wariator....



F1le
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz lip 17, 2016 14:05

Problemy przy odpalaniu 1.4 TSI + wideo

Post autor: F1le » czw sie 10, 2017 21:03

Jakim cudem wymieniłeś rozrząd bez wariatora? A łańcuch miałeś mocno rozciągnięty?



ibis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw cze 15, 2017 09:08

Problemy przy odpalaniu 1.4 TSI + wideo

Post autor: ibis » pn sie 14, 2017 20:35

Tak był dość mocno rozciągnięty i napinacz też już był dość mocno wysunięty. Wariatora nie wymieniałem bo każdy mechanik mi mówi, że to koszt 2000 zł za samą część. Niestety problem nie ustępuje...



radekrp90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: pt mar 06, 2009 20:26
Lokalizacja: Tczew

Problemy przy odpalaniu 1.4 TSI + wideo

Post autor: radekrp90 » czw sie 17, 2017 12:42

Są komplety w okolicach 1000 PLN tylko trzeba wymienić napęd pompy oleju.


________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09

ibis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw cze 15, 2017 09:08

Problemy przy odpalaniu 1.4 TSI + wideo

Post autor: ibis » wt sie 29, 2017 13:25

Widziałem, widziałem. Jednak nie wiem czy to nie jest jakaś chińszczyzna. Wymieniał ktoś ten wariator?. Mógłby podesłać linka, który najlepiej kupić/zamówić?



radekrp90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: pt mar 06, 2009 20:26
Lokalizacja: Tczew

Problemy przy odpalaniu 1.4 TSI + wideo

Post autor: radekrp90 » wt sie 29, 2017 21:09

Oryginalne koła są robione w Chinach.


________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09

ibis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw cze 15, 2017 09:08

Re: Problemy przy odpalaniu 1.4 TSI + wideo

Post autor: ibis » śr kwie 11, 2018 16:30

Witam ponownie.
Niestety zrobiło się ciepło i znowu wrócił problem z odpalaniem auta na zimnym silniku. Wygląda to tak jak na filmiku poniżej:


Miał ktoś może podobny problem?. Dodam, że rok temu wymieniłem świece oraz rozrząd. Niestety problem nie zniknął i od dwóch dni rano auto odpaliło za drugim razem. Po pierwszym odpaleniu problem znika, silnik ciągnie normalnie, mocy nie traci i check engine nie wyskakuje.



Strampek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw maja 10, 2018 08:00
Auto: Volkswagen Golf

Re: Problemy przy odpalaniu 1.4 TSI + wideo

Post autor: Strampek » czw maja 10, 2018 08:17

Witam

Mam ten sam problem nie chce odpalić.
Po wymianie rozrządu był spokój na 2 miesiące, przed wczoraj wymieniłem czujnik położenia wału, dziś znowu nie chciał odpalić.
Czekam jeszcze może nowy czujnik coś zarejestruje bo wcześniej czasem błąd wyskakiwał który znikał po poprawnym odpaleniu.
Ktoś miał jeszcze taki problem i się z nim uporał ?

Przesyłam filmik z moimi objawami:


VW Golf PLUS 1,4 TSI

tbachman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn cze 24, 2019 19:13

Re: Problemy przy odpalaniu 1.4 TSI + wideo

Post autor: tbachman » pn cze 24, 2019 19:20

Witam wszystkich
Mam w swojej octavia 2 fl z 2010 ten sam problem jak film z 3 linku oraz ostatniego, że pierwsze odpalenie pojazdu powoduje zgasniecie silnika, a kolejne powoduje normalny rozruch.
Także wcześniej wymieniłem łańcuch... . Bez wariatora i rok był spokoju. nie mam żadnych błędów i innych objawów.
Z opisanych wymian innych użytkowników jego wymiana wraz z wariatorem także nie daje oczekiwanych rezultatów. Czy ktoś doszedł już do konkretnej przyczyny tego problemu? Silnik to 1.4 TSI caxa 2010.
Proszę o informację. Dziękuję.
Pozdrawiam wszystkich na tym forum.



ramzesik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob lis 23, 2019 18:00
Kontakt:

Re: Problemy przy odpalaniu 1.4 TSI + wideo

Post autor: ramzesik » ndz lis 24, 2019 10:29

Witam mam problem z odpaleniem Golfa V 1,4 TSI 140 Km objawy są następujące po przekręceniu zapłonu auto odpali dosłownie na 2 sekundy i gaśnie jak by odcięło paliwo po 3-4 próbach odpalenia zapala się kontrolka braku płynu chłodniczego i pulsuje komunikat STOP i wskaźnik temperatury wchodzi na 130 stopni gdzie silnik w ogóle nie pracował i włącza się wentylator jak by silnik się zagrzał a stan płynu chłodniczego jest OK stan między minimum a maximum i mój sąsiad ma urządzenie do sprawdzania błędów i wychodzą takie błędy 1 błąd 00833 PO 341 Obwód 1 czujnika położenia wałka rozrządu [A]: zakres/wydajność 2 błąd 00279 PO 117 Temperatura płynu chłodzącego silnika Circ.:Low Input i 3 błąd 06480 P 1950 Wentylator chłodnicy-V 7:trudność ruchu/zablokowana urządzenie które wykryło błędy to V-skan VAG mini nie wiem czy te urządzenie jest wiarygodne i teraz chciałbym się dowiedzieć o co chodzi w tym temacie co mam zrobić proszę o jakąś radę i czy te silniki mają jakąś blokadę że niemożna odpalić silnika bo są takie błędy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk5 (2003 - 2009)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości