Golf V 1.6 FSI nie odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: ndz mar 24, 2013 21:43
Golf V 1.6 FSI nie odpala
Witam,
nie chce mi odpalić golf 1.6 fsi. Dzień wcześniej migała kontrolka niesprawności w układzie wydechowym i silnik pracował dziwnie głośno i nierówno. Wcześniej czasami miałem problemy z falującymi obrotami, głównie na zimnym silniku ale nie zawsze. Zdarzało się też że po odpaleniu od razu gasł i trzeba było dodać gazu to wtedy nie gasł i potem już normalnie chodził. Było też tak że normalnie odpalał a po przejechaniu kilku km po wciśnięciu sprzęgła gasł i trzeba dodać gazu zaraz po odpaleniu żeby nie zgasł ponownie. Nie działo się tak codziennie tylko co kilka dni. Teraz już wcale nie pali i miga też kontrolka immobilisera. Na kompie wyszły takie błędy:
- 16684 losowe wypadanie zapłonu zbyt mała oporność,
- 16686 brak zapłonu cylinder 2 zbyt mała oporność,
- 17978 moduł sterujący zablokowany zwarcie do innego wyjścia.
Zastanawiam się czy nie pali przez problem z kompem a obroty to może wina cewki albo świece i kable do wymiany?
Proszę o pomoc.
nie chce mi odpalić golf 1.6 fsi. Dzień wcześniej migała kontrolka niesprawności w układzie wydechowym i silnik pracował dziwnie głośno i nierówno. Wcześniej czasami miałem problemy z falującymi obrotami, głównie na zimnym silniku ale nie zawsze. Zdarzało się też że po odpaleniu od razu gasł i trzeba było dodać gazu to wtedy nie gasł i potem już normalnie chodził. Było też tak że normalnie odpalał a po przejechaniu kilku km po wciśnięciu sprzęgła gasł i trzeba dodać gazu zaraz po odpaleniu żeby nie zgasł ponownie. Nie działo się tak codziennie tylko co kilka dni. Teraz już wcale nie pali i miga też kontrolka immobilisera. Na kompie wyszły takie błędy:
- 16684 losowe wypadanie zapłonu zbyt mała oporność,
- 16686 brak zapłonu cylinder 2 zbyt mała oporność,
- 17978 moduł sterujący zablokowany zwarcie do innego wyjścia.
Zastanawiam się czy nie pali przez problem z kompem a obroty to może wina cewki albo świece i kable do wymiany?
Proszę o pomoc.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10578
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Golf V 1.6 FSI nie odpala
brak zapłonu na 2 cylindrze spowodowany może być brakiem iskry, padniętym wtryskiwaczem, walniętą cewką, co do błędu 17978 próbowałeś odłączyć akumulator na kilkadziesiąt sekund?
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: ndz mar 24, 2013 21:43
Golf V 1.6 FSI nie odpala
Wczoraj odpiąłem akumulator bo się rozładował. Dziś go podepnę to zobacze co będzie. Mam jeszcze pytanie czy może być tak, że nie pali przez błąd od komputera a nierówne obroty to wina cewki lub braku iskry?
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: ndz mar 24, 2013 21:43
Golf V 1.6 FSI nie odpala
Podpiąłem akumulator i odpalił ale trzeba było zaraz po odpaleniu dodać trochę gazu żeby nie zgasł. Silnik dalej nierówno pracuje, chyba nie pali ten drugi cylinder. Kontrolka układu wydechowego świeci dalej. Jak sprawdzić czy to wina cewki czy wtryskiwacza albo świec?
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10578
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Golf V 1.6 FSI nie odpala
po padniętym akumulatorze jak i odłączeniu akumulatora wskazane jest zrobienie adaptacji przepustnicy, z tego co wiem dotyczy to również silnika FSI, po za tym wydaje się że cewka może być uwalona
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: ndz mar 24, 2013 21:43
Golf V 1.6 FSI nie odpala
Wymieniłem cewkę ale dalej nie pali na jeden cylinder. Zmienię dziś świecę, jak nie pomoże to co dalej robić?
Golf V 1.6 FSI nie odpala
Zobacz czy jest iskra na swiecy (sprawdź to na wykręconej świecy lub podpiętej drugiej). Jeżeli nie ma to do sprawdzenia przewody idące od cewki do sterownika. Jeżeli sa ok to może być wina ECU.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości