Sytuacja wygląda nastepujaco:
Co zrobić najprostrzym sposobem? Dziekuje za odpowiedź
Wyciek oleju po odpaleniu auta
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Wyciek oleju po odpaleniu auta
Tym zdjęciem niczego nie polepsasz bo nikt nie wie jaki jest zarys gwintu wewnątrz otworu, który zmierzyłeś. Jeżeli wkręcasz w niego czujnik i nie ma tzw oporu tylko omyka i ciągle się kręci to albo jest uszkodzony gwint w otworze albo na czujniku. Kup nowy czujnik i zobacz jak się będzie wkręcał. Jeżeli też nie będzie miał oporu to musisz delikatnie rozwiercić otwór i wkręcić taką tulejkę redukcyjną jak na zdjęciu pod warunkiem że jej gwint wewnętrzny pasuje z gwintem na czujniku. Chodzi mi o skok gwintu M10 na czujniku i w tuleje.
- GrzechuPL
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pt gru 27, 2019 18:45
- Auto: Golf IV 1.6 SR
- Silnik: AKL
Re: Wyciek oleju po odpaleniu auta
Z wierceniem radzę uważać bo jak dostaną się opiłki do oleju to za miło nie będzie.
Jak czujnik ma gwint 10 to weź krótką śrubę wkręć i sprawdź czy gwint jest cały czyli dokręć z lekkim oporem.
Jak gwint jest cały to wymień czujnik bo kosztuje tyyyle że nie ma się co zastanawiać bo uszczelniać się starego nie opłaca
@Edit:
A tak propo skok gwintu czujnika sprawdź bo zwykła śruba może mieć inny.
Jak czujnik ma gwint 10 to weź krótką śrubę wkręć i sprawdź czy gwint jest cały czyli dokręć z lekkim oporem.
Jak gwint jest cały to wymień czujnik bo kosztuje tyyyle że nie ma się co zastanawiać bo uszczelniać się starego nie opłaca
@Edit:
A tak propo skok gwintu czujnika sprawdź bo zwykła śruba może mieć inny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości